от къде може да се вземе на премлива цена
или рециклиран
най-добре, ако знаете някой да ги ремонтира
приемам мнения всякакви
Въздушен разходомер (дебитомер)
- klamat
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи дебитомера е от този тип при който една медна пластина се движи по графитна пътечка и след ххххх километра или години изтъргва графита и трябва да се смени реостатната пластина
до 2000 година е произвеждана от Бош като резервна част а сега има само комплект нов или рециклиран
новия от около 350 евро тука е около 1000-1100 лева (
)
иначе на моя, като измервам съпротивлението между (2 и 3 пинче) то си расте нормално, постепенно (като по книга) от около 500-550 ома нагоре до около 1000 - 1200 (това е при средно положение на клапата) след това започва да пада надолу вместо да продължава да расте
иначе колата като е студена (по-богата смес) е като фурия след като загрее малко става или нормална или започва да не тегли, а и ако е около 100 градуса се получава детонация (май е нормално за DIGIFANT) и ме дразни здравата
общо взето има всички признаци, че е дебитомера
сега май го закрепих положението, но незнам до кога
а не ми се дават 100 кинта за втора употреба
до 2000 година е произвеждана от Бош като резервна част а сега има само комплект нов или рециклиран
новия от около 350 евро тука е около 1000-1100 лева (

иначе на моя, като измервам съпротивлението между (2 и 3 пинче) то си расте нормално, постепенно (като по книга) от около 500-550 ома нагоре до около 1000 - 1200 (това е при средно положение на клапата) след това започва да пада надолу вместо да продължава да расте
иначе колата като е студена (по-богата смес) е като фурия след като загрее малко става или нормална или започва да не тегли, а и ако е около 100 градуса се получава детонация (май е нормално за DIGIFANT) и ме дразни здравата
общо взето има всички признаци, че е дебитомера
сега май го закрепих положението, но незнам до кога
а не ми се дават 100 кинта за втора употреба
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ДЕБИТОМЕР !
Ужас и аз съм на същото дередже. Какво да правим. Направо съм се побъркал за моя дебитомер. Износени графитени плъзгачи. За втора употреба - лоша работа. Незнам дали ти дават да погледнеш до какво ниво е графитената плочка ама.....
Няма ли нещо по- нормално. Някъде за 200-300 лева да се купи.Поне на цената на бензиновата помпа. Но тез 1000 кинта е ужас и БЕЗУМИЕ !!!!

Няма ли нещо по- нормално. Някъде за 200-300 лева да се купи.Поне на цената на бензиновата помпа. Но тез 1000 кинта е ужас и БЕЗУМИЕ !!!!








- klamat
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
споко!!!
при тебе тази "пръчка" в този си вид я няма
имаш дебитомер но работи на друг принцип
това е само за електрическите пълни инжекции

имаш дебитомер но работи на друг принцип
това е само за електрическите пълни инжекции

- klamat
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ДЕБИТОМЕР !
kamen71 написа:Ужас и аз съм на същото дередже. Какво да правим. Направо съм се побъркал за моя дебитомер. Износени графитени плъзгачи. За втора употреба - лоша работа. Незнам дали ти дават да погледнеш до какво ниво е графитената плочка ама.....
Няма ли нещо по- нормално. Някъде за 200-300 лева да се купи.Поне на цената на бензиновата помпа. Но тез 1000 кинта е ужас и БЕЗУМИЕ !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
може да се опиташ да пооправиш твоя
трябва да преместиш или плочката с грагитениата пътечка 1 - 2 мм напред или назад
а ако не може да подгънеш МНОГО ВНИМАТЕЛНО медните крачета
казват че ще изкара в това състояние около 20 000 - 25 000
после трябва хубаво да намажеш със силикон капачето и да го натиснеш добре (не е хубаво да слагаш прекалено много силикон)
преди да правиш тази процедура ТРЯБВА АБСОЛЮТНО ДА СИ УБЕДЕН че е от разходомера
За втора употреба може да измериш съпротивлението между пинчетата и да разбереш какво му е състоянието но Гаранция-Франция
ако имаш въпроси и мога да помогна питай
P.S.
Имай в предвид, че двулитровите (2Е) мотори имат реостат и на дроселната клапа
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта