Аз съм фен на Пасатите и Голф много-много не харесвам, но на снимките колата изглежда добре и дори ми минава тайната мисъл дали не бих карал нещо такова...
Оглеждайте я добре и пазарувайте. Цената ми се вижда нормална.
Не е лошо, малко са му стари снимките...Ако имате възможност да погледнете мотора обърнете внимание на шайбата на вала ... "да не танцува"....
Къде е колата ..... с докарване, мито, номера, обслужване, каско и всичко отива на към 7000лв.
Успех!
Не си сверяват датите на апаратите швабите, нормална е цената.
Карах точно такава съвсем наскоро...гледайте добре за ръжди , че съм се нагледал на ръждясали по снимка е едно на живо
Тия километри едва ли са верни. Цената е висока, защото рискът е голям. Тоя мотор е таралеж в гащите за 12 годишна употреба - аз на същия мотор сменях турбо, гарнитура на глава и по главата имаше пукнатини. Те така си пукали глави ми казаха после. След смяната на всички тия неща кола 93г я продадох тук за 4000лв в много добро техн състояние. Аз кола на тези години за тези пари с такъв мотор бих купил само след обстоен преглед в сервиз
от мене това- погледнете на едн от снимките,как има лепенка на мястото на емблемата на VW под задното стъкло до чистачката(или някой си е поиграл с Photoshop) -а на мн голфове '92 и '93 съм виждал ръжда там...засъжаление...
и вчера намерих нещо интересно(което може да се добави там към темата на ония пич от ауди клуба в полезни връзки и статии ) :
***Преди да купите такава кола на старо добре е да проверите:
-Ако километражът показва малък пробег проверете дали седалките, педалите и самото купе не са много износени (възможно е километражът да е манипулиран)
-Проверете дали кода на двигателя и годината на производство отговарят на това което ви предлагат.
-Проверете всички електрически функции - ел. стъкла, чистачки, фарове, осветление, централно заключване и пр.
-Огледайте добре каросерията за следи от удар, прясто боядисвене или ръжда.
-Поискайте да пробвате колата, обърнете внимание на загряването на двигателя, поведението на автомобила при завой и рязко спиране.
-Заслушайте се в работата на двигателя за необичайни шумове или неравномерна работа. Проверете цвета на моторното масло - трябва да бъде златисто кафяв но не и черен (освен при дизела).
-Проверете окачването - при движение не трябва да се чува чукане или скърцане. Натиснете и рязко отпуснете колата над всяка от гумите - колата трябва да заеме изходно положение баз вибрации.
-Проверете гумите за неравномерно износване на протектора (проблем с окачването).
-Педалът на спирачките не трябва да слиза до пода ( неизправно серво) и не трябва да е прекалено твърд (износени спирачни накладки).
-Добре е преди покупката колата да мине през сервиз. Проверете компресията на двигателя, окачването, спирачките и пр..
-Избягвайте да купувате кола с неустановени повреди или дефекти.
-След покупка сменете моторното масло и ангренажния ремък (ако не сте сигурни за периода на използването им).
мерси на майстора за из4ерпателната информация,но в германия няма как да провериш тия вси4ките неща.там харесваш и купуваш,ако уцелиш ок,ако не такъв ти бил късмета.
а и ако незнаете ДИАБЛО има диплома за експерт оценител на МПС banana
все някоя кола ще изберем ако не тая