а пък на мене все още не може да ми се изясни защо фабията РС е дизелова... :
според мен трябва да е наточена бегачка-дизела нещо не се връзва...
ако беше 2.0 16в щеше да е точна като чушка в туршия ама дизел...
Васко нямам си и идея. Затова я постнах за да видите .... Обяснението за мен е че 131 к.с на това купе дето няма 1 тон ...
Другото което ме озадачи е V10 TDI - 313 к.с. битурбо - 0-100 - 6.9 сек!!! затова го снимах .....
тя открай време си е дизелак
ако спеш да разводняваш, ще си спомниш, че съм ти казвал за една, която се пробва на сфетофара на 5-те кюшета, и после на Попа видеш че е печка.
а се чудеш що не върви
Аааааааааааааа 750 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! при 2000 мин-1 ааааааааааааааааааа. Те това ако влезе във Фабията RS ще е чудо.
П.П. Шефе (пипащия), онази, която не върви да не е една червена? Щото тя има някакъв проблем и се опитват да я продадат от половин година и то с 10 000 лв по-малко (последно я даваха за 21 000 лв., а нова е 32 000 лв +)
тя и червената я зная - е тя съвсем не върви
знам 2 фабии и 1 октавиа все рс-ки и все печки
мерак ми е да пробвам оставията
а и ще ти се да сложат на фабията
то на октавията и суперб няма ти на "другото" поло искаш
е не става, ама така е като са "опитни зайчета"
сещаш се с туарега колко се забавиха нещата с в10, щото кутияяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Последна промяна от opipva4a на Сря 06 окт 2004 10:00, променено общо 1 път.
opipva4a написа:тя и червената я зная - е тя съвсем не върви знам 2 фабии и 1 октавиа все рс-ки и все печки мерак ми е да пробвам оставията
Шефе, да ти кажа, че ако Октавията е читава (фабрична, но не сдухала и да не някой бъзльо зад волана) нямаш ама никакъв шанс с твоята.
Преди две години на Бояна гледах "ластик" между Octavia RS (1.8T 180 кс) и Golf 4 GTI (същия двигател, но с 6 скорости). Бях в "ШОК" но от три старта Шкодата взе и трите.
много ако намесваш
октавията почти няма начин да е сдухана, пък и бъзак
а и по бояна и божурище сме гледали много неща
а и четворката, дори и 20вт не е еталон за вървене
а и 3 от 3 (дори не споменаваш с колко) трябва сам по себе си да те озадачи
или да изключим сдухване и задкормилно
Не си представя с много, на около 500 м с един кош (половин кола)
Тогава момчето с Октавията, утешаваше този с Голфа, че проблема му идвал от това, че с 6 скорости, а при него са 5 и този с Голфа губи време за превключване.
и........
не виждам причината в скоростите, а пък и еднакви двигатели, да приемем че си прав (и двамата са включвали еднакво, разлика около сек)
само не разбирам, що реши, че моята е в същия клас
да и напомня говорим за печки - по интересно е техните нютони срещу моите и развъртането
защо пак изпадаме в спорове
виждаш, приемам твоята гледна точка, ама.....