ПОМОЩ ! ! !

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
pikacho
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПОМОЩ ! ! !

Мнениеот pikacho » Чет 09 фев 2006 22:06


Моля ви за помощ,когато е напълно студена колата пали от 4-върт оборот,но като загрее и като я загася,и я запаля след 15 мин. например,пали и веднага угася,моля помогнете,Благодаря предварително.Колата ми е Голф2 ГТИ




Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 09 фев 2006 22:27


Случайно да си се заслушвал в бензиновата помпа? Това много ми намирисва на такова нещо. gruebel ... може и от свещите да е, но си мисля че е от бензиновата помпа.


pikacho
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

re

Мнениеот pikacho » Чет 09 фев 2006 22:33


Кабелите и свещите сам ги сменял,чисто нови Бош,сложих,значи може да е от бензиновата помпа,така ли,но странното е че на студено на -20 градуса пали,загрее ли,после не иска,или падат оборотите и гасне при самото палене или се дави


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 09 фев 2006 22:39


Понякога когато бензиновата помпа загрее повече (от скапващ се лагер например) започва да вие, и като я спреш и пуснеш отново налягането не е равномерно и колата гасне. Ако имаш начин измери налягането на горивото и виж дали не дава отклонения в такъв случай. Когато е студена не е проблем ...


pikacho
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

re

Мнениеот pikacho » Чет 09 фев 2006 22:45


Благодаря много,а възмойно ли е да е от нещо друго,датчик на Хол,или нещо друго?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 09 фев 2006 23:10


Разбирасе че е възможно ... така по интернет е трудно да се отгатне. Ако помпата жужи повече когато е загряла, може и това да е, но има и други работи от които може да е. Най сугурният начин да разбереш е да намериш някой майстор да ти провери налягането на горивото. Друго по което ще разбереш е ако зачестява или се влияе от външната температура. Може и да ти изпуска 5-ия инжектор (смукача) и да дави колата.
Какъв е модела на свещите които сложи или топлинното число? Ставаше ли преди това? Коя година е модела на колата (CIS-E или Digifant)?

http://volkswagen.msk.ru/injector/digifant.pdf


pikacho
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

re

Мнениеот pikacho » Чет 09 фев 2006 23:45


колата е произведена 1986г със механичн инжекцион е Rd е индекса на двигателя,Ke-Jetronik e запалването,ходих по майстори,гледаха сместа дали е обогатена или обедбена,но нямаше ефект ;-(


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Пет 10 фев 2006 9:06


Като гледам си от София, тъй че vaskoto1 е човекът ти. ;)


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Пет 10 фев 2006 10:21


Виж си датчика за температурата на водата. При мен го правеше също и след смяната се оправи (30 лв струваше).


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 10 фев 2006 21:33


20vTurbo написа:Понякога когато бензиновата помпа загрее повече (от скапващ се лагер например) започва да вие, и като я спреш и пуснеш отново налягането не е равномерно и колата гасне. Ако имаш начин измери налягането на горивото и виж дали не дава отклонения в такъв случай. Когато е студена не е проблем ...


Не е 100% сигурно -от лятото съм с музикална помпа. Забелязъм съм, че когато падне нивото под 1/4 започва да бръмчи повече. Нас пълен резервоар понякога не се чува. Друго което съм забелязал е , че като запаля на студено пали и гасне . при повторен старт няма проблеми. Мерих налягането -около 5 атм е . Според мен възвратното клапанчето е скапано и изтича горивото от помпата. За вървене няма проблеми.. Това е със самолета.
На Голфретата като дам на контакт чувам помпата да заработи и като вдигне налягането и спира. Докато врътна стартера и пали.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта