ПОМОЩ ! ! !
ПОМОЩ ! ! !
Моля ви за помощ,когато е напълно студена колата пали от 4-върт оборот,но като загрее и като я загася,и я запаля след 15 мин. например,пали и веднага угася,моля помогнете,Благодаря предварително.Колата ми е Голф2 ГТИ
re
Кабелите и свещите сам ги сменял,чисто нови Бош,сложих,значи може да е от бензиновата помпа,така ли,но странното е че на студено на -20 градуса пали,загрее ли,после не иска,или падат оборотите и гасне при самото палене или се дави
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Разбирасе че е възможно ... така по интернет е трудно да се отгатне. Ако помпата жужи повече когато е загряла, може и това да е, но има и други работи от които може да е. Най сугурният начин да разбереш е да намериш някой майстор да ти провери налягането на горивото. Друго по което ще разбереш е ако зачестява или се влияе от външната температура. Може и да ти изпуска 5-ия инжектор (смукача) и да дави колата.
Какъв е модела на свещите които сложи или топлинното число? Ставаше ли преди това? Коя година е модела на колата (CIS-E или Digifant)?
http://volkswagen.msk.ru/injector/digifant.pdf
Какъв е модела на свещите които сложи или топлинното число? Ставаше ли преди това? Коя година е модела на колата (CIS-E или Digifant)?
http://volkswagen.msk.ru/injector/digifant.pdf
re
колата е произведена 1986г със механичн инжекцион е Rd е индекса на двигателя,Ke-Jetronik e запалването,ходих по майстори,гледаха сместа дали е обогатена или обедбена,но нямаше ефект ;-(
- Bratt
- Drivers wanted
- Мнения: 2441
- Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
- Автомобил: MKII
- Двигател: EZhko
- Местоположение: София
Като гледам си от София, тъй че vaskoto1 е човекът ти. 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
20vTurbo написа:Понякога когато бензиновата помпа загрее повече (от скапващ се лагер например) започва да вие, и като я спреш и пуснеш отново налягането не е равномерно и колата гасне. Ако имаш начин измери налягането на горивото и виж дали не дава отклонения в такъв случай. Когато е студена не е проблем ...
Не е 100% сигурно -от лятото съм с музикална помпа. Забелязъм съм, че когато падне нивото под 1/4 започва да бръмчи повече. Нас пълен резервоар понякога не се чува. Друго което съм забелязал е , че като запаля на студено пали и гасне . при повторен старт няма проблеми. Мерих налягането -около 5 атм е . Според мен възвратното клапанчето е скапано и изтича горивото от помпата. За вървене няма проблеми.. Това е със самолета.
На Голфретата като дам на контакт чувам помпата да заработи и като вдигне налягането и спира. Докато врътна стартера и пали.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта