Предишната ми кола нямаше оборотометър и се чудех при какви обороти трябва сменям предавките, така че да карам максимално икономично? 3 000? 2 500?
Инетересува ме и какви ниски обороти не са препоръчителни за двигателя?
Аз карам Golf 3 1,8 моноинжекция бензин 90 к.с.

Икономично шофиране
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
разход
За икономично шофиране тряа винаги колата да е на колкото се може наи голяма предавка,без да се мъчи мотора разбира се.
- Klikacha
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: разход
Achim Lauritzen написа:За икономично шофиране тряа винаги колата да е на колкото се може наи голяма предавка,без да се мъчи мотора разбира се.
А при какви обороти се мъчи мотора?
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз по принцип си гледам оборотомера доста често. Значи мотора (1.8 Мi) се затруднява, ако спаднеш под 900 оборота... не знам дали точно се изразявам. По принцип на празен ход държи 900 оборота.
И за да ми е по икономично, от време на време бутам от първа на трета и после на пета скорост. Не знам дали е съвсем правилно. Но просто колата си поема без да се тормози. Защото когато вдигна 3000 оборота на първа, и бутна на трета, оборотите падат на 1000-1100. Но това го правя рядко, когато не ми трябва ускорение.
Я някой по-специалист да каже мнение по бъпроса
Иначе се стремя по принцип да карам под 2000 оборота, щото много скъп стана бензина, да му се не види...
Между другото на 2000 оборота на 5-та скорост се движа с около 60 км/ч. Може би това е най-икономичния режим...
И за да ми е по икономично, от време на време бутам от първа на трета и после на пета скорост. Не знам дали е съвсем правилно. Но просто колата си поема без да се тормози. Защото когато вдигна 3000 оборота на първа, и бутна на трета, оборотите падат на 1000-1100. Но това го правя рядко, когато не ми трябва ускорение.
Я някой по-специалист да каже мнение по бъпроса

Иначе се стремя по принцип да карам под 2000 оборота, щото много скъп стана бензина, да му се не види...
Между другото на 2000 оборота на 5-та скорост се движа с около 60 км/ч. Може би това е най-икономичния режим...

- Krass
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Търговище, България
- Контакти:
VW_FEN написа:Аз по принцип си гледам оборотомера доста често. Значи мотора (1.8 Мi) се затруднява, ако спаднеш под 900 оборота... не знам дали точно се изразявам. По принцип на празен ход държи 900 оборота.
И за да ми е по икономично, от време на време бутам от първа на трета и после на пета скорост. Не знам дали е съвсем правилно. Но просто колата си поема без да се тормози. Защото когато вдигна 3000 оборота на първа, и бутна на трета, оборотите падат на 1000-1100. Но това го правя рядко, когато не ми трябва ускорение.
Я някой по-специалист да каже мнение по бъпроса
Иначе се стремя по принцип да карам под 2000 оборота, щото много скъп стана бензина, да му се не види...
Между другото на 2000 оборота на 5-та скорост се движа с около 60 км/ч. Може би това е най-икономичния режим...
аз имам същия мотор на моето ветно 1.8 ми но при 2000 оборота на 5-та скоростта ми е 80 в час.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
икономия
Абе 2000-2500 са горе долу наи икономични,то си зависи от колата.
- Krass
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Търговище, България
- Контакти:
Re: икономия
Achim Lauritzen написа:Абе 2000-2500 са горе долу наи икономични,то си зависи от колата.
съгласен съм
мисля че при 2000-2200 оборота най-малко ми гори на мен вентото,ама пък не се движа кой знае колко бързо
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта