Айде и аз ли съм за гарнитурка?! 1.8 ABS

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Айде и аз ли съм за гарнитурка?! 1.8 ABS

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 10:15


Колеги помагайте. Двигателя ми е 1.8 ABS. Както изглежда ще влизам в бокса за смяна на гарнитура на главата. Та да ви питам:

1. Каква гарнитура да търся /става въпрос за марка/ и откъде да я купя?
2. Къде най-качествено шлайфат глава - четох в една стара тема препоръчваха някъде на Хладилника по пътя за зоологическата, но така и не разбрах къде точно?
3. Препоръчайте ми добър сервиз, където няма да си оставят ръцете, ами ще си свършат работата както трябва.

Ако може и ориентировъчни цени да споменете ще е още по-добре.

Работата е следната - колата я взех преди година и съм и навъртял около 8 хиляди оттогава. Поради проблеми с разни течове все си доливах по малко и си мислех, че губи антифриза от това, но след като вече запуших всички дупки на лейката нивото в казанчето пак продължава да си спада полека. Доливам около стотина грама седмично, а може и повечко да са. Все се надах да е от това, че се обезвъздушава полека, но от тогава вече станаха 3 седмици. От ауспуха пушляви като е по-студено, но го отдавах на времето, понеже като се загледам не се вижда да капе от него - излиза само пара. Сега като се постопли почти не пуши, но антифриза все някъде трябва да отива, нали :wink: На щеката маслото е бистро, по капачката за маслото няма никакви налепи.
Възможно ли е да мина 8 хиляди с макар и миниатюрна дупка в гарнитурата? И как да установя със сигурност дали съм за влизане в бокса? Времето вече се постопли и почва ходене и извън града, а ме гони шубето да не остана насред път някъде.
mod edit: golfer
mod edit: wili98
малко заглавието промених... и я местя в основен.. автора предпочита.. а и наистина е по-масова...




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 04 апр 2006 11:11


Мисля че много четеш глупости! Според мен нищо и няма на колата, пък и да и има се сменява само гарнитурата - никви шлаифания, ако няма поражения по повърхностите!
А и откъде си сигурен че не губи отнякъде течност - жокер капачката на разш. съд ???
Ако все пак си сигурен че е гарнитурата - не се шашкай, не е цифра.
Според мен малко губи. Плюс това "8к.км на година" ми се вижда безбожно малко - предполагам че караш на малки разстояния и студена.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 11:20


Уф, дано да си прав. :hmmmm
Да, общо взето колата я разхождам само до бачкането и обратно - 25-30 км дневно. Капачката я смених, защото старата наистина не държеше и изхвърляше по малко от преливника на казанчето.
Но какво значи малко губи :?: На старата ми каляска изобщо не доливах.
С мерене на компресията дали може да се разбере нещо по въпроса?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 04 апр 2006 12:24


CellNet ™ написа: :kef:
... по толкова км на ден и нещо много км ми се навъртат :(

Твойте са от събота и неделя само повече mhihi
А иначе по темата: Когато колата работи студена в града и на къси разстояния се появяват доста проблеми(висок разход, харч на масло и т.н.)!
За справки Селнет-а! 8)
п.с. Местете в Технически за Голф, моля!


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 04 апр 2006 13:18


шлайфането на главата е почти задължително в случая-може да е крива главата)-30-40 лв е
не е зле да шлайфаш клапаните,даи м смениш гумичките и да се раздвижат повдигачите
препоръчвам ти гарнитура геитц или виктор реинц


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 04 апр 2006 15:18


На мен ми струваше шлайфа 10лв.(говоря за цени в Монтана).
Ако си сменявал термостат провери О пръстена да не би от там да сълзи и като караш да се изпарява.

Колега от форума имаше такъв проблем със загуби и се оказа О пръстена на термостата.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 16:55


Термостат не съм сменявал и в момента не тече от никъде.

Ще помоля модераторите да не ми местят темата, еле пък в раздела за Голфове, тъй като съм с Пасат, а и става дума само за двигателя в края на краищата.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 17:00


Абе не че ми пука особено, но в Основен се надявам да я видят повече хора, а и все пак мисля, че след като този тип двигател се монтира и на Голф и на Пасат би било редно да е тъкмо там.
Между другото в локейшъна си бях описал каква кола търкалям, но инфото е изчезнало, що така?

SnowMaster написа:шлайфането на главата е почти задължително в случая-може да е крива главата ...


да де, въпроса е къде?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 04 апр 2006 17:10


Аз не съм сигурен че загубата на антифриз ти е от гранитурата. При мене пускаше като сълза от датчика за перката и на месеца доливах 100 мл. Искам да отбележа че на месец защото аз не я карам много колата, а загубата на антифриз се получава в повечето случаи когато загрее двигателя и налягането се повиши.
Огледай много добре всичко преди да тръгнеш да се набутваш.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 04 апр 2006 17:10


Изпускане на антифриз може да има от много места. Първото е както каза колегата от О пръстена. На мене ми се спука един такъв О пръстен отзад на двигателя и изтече целия антифриз. Хората ме гледаха се едно се е запалила колата щот зе да пуши много. Изпускане се получава и от гарнитурите при свръзките на термостати, датчици и тн. А ти за да провериш дали ти ходивода в двигателя най-добре виж дали има вода или е пресечено маслото като ти го сменят и тогава го отваряй. :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 04 апр 2006 17:17


Както каза колегата ANNIHILATOR антифриза може да сълзи от някъде и като загрее да пропуска повече.Антифриза се изпарява и ти после не можеш да разбереш от къде е теча.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 04 апр 2006 17:19


Аз лично бувкам хубава добавка за запушване на лек теч и забравям. :wink:


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Вто 04 апр 2006 19:00


bobcho написа:Както каза колегата ANNIHILATOR антифриза може да сълзи от някъде и като загрее да пропуска повече.Антифриза се изпарява и ти после не можеш да разбереш от къде е теча.

Аз бях както писа колегата по-горе. Губеше антифриз само като загрее /основно на дълъг път/. Взех си една течна добавка за спиране на малки течове и от тогава нямам проблем и губене на антифриз. Казвам "течна" защото има и едни прахообразни но те са за по-големи течове които не препоръчвам щото си бях сложил такава ама освен теча запуши и изпарителя и ъц на газ. После айде добавка са прочистване на охл.система.......


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Вто 04 апр 2006 20:21


Охладителната система трябва да държи 1,3 - 1,5 бара налягане.

Специален уред се завива на мятото на капачката на разширителния съд. Нещо, като помпа с манометър. Надува се системата и ако до 10-15 мин. налягането не спадне - ОК , в противен случай- има неплътност, от която се губи антифриза.Когато двигателят е студен лесно ще разбереш от къде изпуска...


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Вто 04 апр 2006 20:36


Препоръчвам ти да си сложиш гарнитура Виктор Реинц(поне аз сложих такава и няма проблем) и според мен шлаифането на главата е задължително.В Плевен струва 15 лв.Успех



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта