Заглавието си е наред...
Два случая:
I. В движение:
1. Колата загрява - включва се вентилатора.
2. След падане на температурата - спира (вентилатора).
Всичко е ок!
II. След движение:
1. Колата загрява - включва се вентилатора.
2. Спирам колата - вентилатора продължава да работи.
3. ... след 20 мин, продължава да работи
4. Давам на контакт да видя колко е температурата - вентилатора спира. А!
5. Изключвам от контакт - вентилатора тръгва. Пак: А! Температурата (според датчика) е почти на 0.
6. Няколко пъти пробвах (палене, гасене...) факт бе, като изключа от контакт - вентилатора се включва.
След като повъртя още 10-на мин - спря...
Всичко това за 2-ри път.
Ще се радвам на коментарите ви.
Вентилатора се включва, когато изключа!
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вентилатора се включва, когато изключа!
BAN написа:... 2. Спирам колата - вентилатора продължава да работи.
Тя и моята е така само че като си охлади и спира да върти

Термо шалтера?! (как звучи само)
Къде седи това, Вaсе? Дай малко инфо:
Къде се намира (смисъл има един, нещо като датчик, от/в радиатора с жици - това ли ще да е)
Лесно ли се сменя (на мен ми изглежда като да е с едно развъртане ли, издърпване ли, незнам)
К'ви кинти?
Защо не за дълго, при теб колко изкара?
10x предварително.
П.с.
Колата е Голф, 2-ка
Къде седи това, Вaсе? Дай малко инфо:
Къде се намира (смисъл има един, нещо като датчик, от/в радиатора с жици - това ли ще да е)
Лесно ли се сменя (на мен ми изглежда като да е с едно развъртане ли, издърпване ли, незнам)
К'ви кинти?
Защо не за дълго, при теб колко изкара?
10x предварително.
П.с.
Колата е Голф, 2-ка
Последна промяна от BAN на Чет 22 юни 2006 7:26, променено общо 1 път.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Да на радиатора седи и се сменя лесно.Може и да не източваш охлайдащата течност.Развиваш и бързо навиваш новия.Много малко течност остава на земята.Но това условие важи когато колата е студена и не си отварял капачката на разширителното казанче.Запомни това!
Провери все пак с колко роводника е и си намери подобен или за по висока темтература.Няколко вида са за различни температури.
Изкарва около 1 година и пак на същия хал.
Провери все пак с колко роводника е и си намери подобен или за по висока темтература.Няколко вида са за различни температури.
Изкарва около 1 година и пак на същия хал.
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:)
Споко колега и на мен ми го прави същият номер,преди време имах Рено 19 и там го имаше същият проблем ,ако може така да се каже 

vaskoto1 написа:проблема на колегата е фикснат. и той все още не знае...![]()
днеска беше при мене и се Фключна въртолатора та се присетих и оскубах датчика на карба който очевидно беше полудял. без него няма проблеми, но с него има нов аку...
МАЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ - Ами Ваското1, к'во да ви кажа... (http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6022 - за повече информация, на място!) Както се вижда (оказва) действа без да пита!
Взех си колата в 20:00, сега е 23.45 и разбирам, че НЯМАМ (странният за мен) проблем.
Васко, БЛАГОДАРЯ!!!

- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
е това го имаше и при мен, та като добавиш и това, че при натискане на спирачка при изключен двигател перката спираше. Но след 15 минути не знам кво и стана и взе че спря. Верно ли, че на изключен двигател перката охлаждала до по-ниски температури. В смисъл не спира на 90, а нещо като 60-70?Такава идея пи подхвърли един пич дето ми гледаше сеира
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта