Вентилатора се включва, когато изключа!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вентилатора се включва, когато изключа!

Мнениеот BAN » Вто 20 юни 2006 16:52


Заглавието си е наред...

Два случая:
I. В движение:
1. Колата загрява - включва се вентилатора.
2. След падане на температурата - спира (вентилатора).
Всичко е ок!

II. След движение:
1. Колата загрява - включва се вентилатора.
2. Спирам колата - вентилатора продължава да работи.
3. ... след 20 мин, продължава да работи
4. Давам на контакт да видя колко е температурата - вентилатора спира. А!
5. Изключвам от контакт - вентилатора тръгва. Пак: А! Температурата (според датчика) е почти на 0.
6. Няколко пъти пробвах (палене, гасене...) факт бе, като изключа от контакт - вентилатора се включва.

След като повъртя още 10-на мин - спря...
Всичко това за 2-ри път.

Ще се радвам на коментарите ви.




Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 20 юни 2006 17:31


Колега според мен проблема ти идва от ел. инсталацията на колата/някой датчик/ или борд компютъра. Отиди на копмютър да проверят дали нямаш грешка в системата. Ще ти вземат 10-15 лв с изчистването на грешката.


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Вентилатора се включва, когато изключа!

Мнениеот idkedikov » Вто 20 юни 2006 17:52


BAN написа:... 2. Спирам колата - вентилатора продължава да работи.


Тя и моята е така само че като си охлади и спира да върти ;)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 20 юни 2006 20:27


Това се случва и на моята Golf II .Като смениш термо шалтера и проблема ще изчезне.Този дето е на радиатора.Но ще изчезне не за дълго.


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Вто 20 юни 2006 23:05


Термо шалтера?! (как звучи само)

Къде седи това, Вaсе? Дай малко инфо:
Къде се намира (смисъл има един, нещо като датчик, от/в радиатора с жици - това ли ще да е)
Лесно ли се сменя (на мен ми изглежда като да е с едно развъртане ли, издърпване ли, незнам)
К'ви кинти?

Защо не за дълго, при теб колко изкара?

10x предварително.

П.с.

Колата е Голф, 2-ка

Последна промяна от BAN на Чет 22 юни 2006 7:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 21 юни 2006 6:57


Да на радиатора седи и се сменя лесно.Може и да не източваш охлайдащата течност.Развиваш и бързо навиваш новия.Много малко течност остава на земята.Но това условие важи когато колата е студена и не си отварял капачката на разширителното казанче.Запомни това!
Провери все пак с колко роводника е и си намери подобен или за по висока темтература.Няколко вида са за различни температури.

Изкарва около 1 година и пак на същия хал.


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Сря 21 юни 2006 11:11


Ок, 10х

Ще проверя, сменя, пробвам... пък ще пиша какво е станало.


Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот Golfa e lud » Сря 21 юни 2006 17:32


Споко колега и на мен ми го прави същият номер,преди време имах Рено 19 и там го имаше същият проблем ,ако може така да се каже :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 21 юни 2006 17:55


и при мен го правише обаче му фанах цаката :lol: (нямам климатик) значи има един кабел близо до радиатора май е към сноппа който отива до датчика(тук не съм сигурен трябва да погледна) та той точно там е на букси...просто го откачих и проблема се оправи :D сега си работи перката нормално.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юни 2006 19:04


проблема на колегата е фикснат. и той все още не знае...mhihi mhihi
днеска беше при мене и се Фключна въртолатора та се присетих и оскубах датчика на карба който очевидно беше полудял. без него няма проблеми, но с него има нов аку... 8)


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 21 юни 2006 19:11


vaskoto1 написа:датчика на карба

това дето съм отскубнал аз датчика на карба ли е?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юни 2006 19:18


нямам идея без да съм видял...


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Сря 21 юни 2006 22:55


vaskoto1 написа:проблема на колегата е фикснат. и той все още не знае...mhihi mhihi
днеска беше при мене и се Фключна въртолатора та се присетих и оскубах датчика на карба който очевидно беше полудял. без него няма проблеми, но с него има нов аку... 8)


МАЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ - Ами Ваското1, к'во да ви кажа... (http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6022 - за повече информация, на място!) Както се вижда (оказва) действа без да пита!

Взех си колата в 20:00, сега е 23.45 и разбирам, че НЯМАМ (странният за мен) проблем.

Васко, БЛАГОДАРЯ!!!
:yahoo:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 22 юни 2006 7:12


Явно преди време сам съм си създавал проблеми.То какво било,аз какво съм правил.Добре че го няма вече онзи голф.


P.S.Бил съм млад зелен и съм правил глупости.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 27 юни 2006 13:34


е това го имаше и при мен, та като добавиш и това, че при натискане на спирачка при изключен двигател перката спираше. Но след 15 минути не знам кво и стана и взе че спря. Верно ли, че на изключен двигател перката охлаждала до по-ниски температури. В смисъл не спира на 90, а нещо като 60-70?Такава идея пи подхвърли един пич дето ми гледаше сеира



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта