:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

изморява ли се климатроника?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

изморява ли се климатроника?

Мнениеот K22 » Чет 20 юли 2006 10:53


Моя климатроник като го пуснеш е супер, но след половин час сякаш спира да духа. След като си почине 10минути и го пуснеш пак е нормален. Зареден е скоро при специалист -не при хладилен техник-със сменен компресор и пълна профилактика
По конкретно: след като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява След това или спира да охлажда или духа само от ляво или само от средния отвор.. По скоро се съмнявам в електрониката, датчиците или управлението на клапите...?
Да сте имали такива проблеми?
Има ли оправия или е ефект на възраста?

Последна промяна от K22 на Чет 20 юли 2006 11:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 20 юли 2006 10:56


може да му е малко фреона и да иска малко допълване


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re: изморява ли се климатроника?

Мнениеот Mega » Чет 20 юли 2006 10:57


kaloyan22 написа:Моя климатроник като го пуснеш е супер, но след половин час сякаш спира да духа. След като си почине 10минути и го пуснеш пак е нормален. Естествено ли е? Има ли оправия или е ефект на възраста?




Абе хора, ходете на майстор да ви оправи. Най-вероятно вдига високо налягане и спира. Едно време имах този проблем с моя. Работи и като вдигне високо налягане спира. Ама тук едва ли ще ти помогнем много. Трябват си уреди и диагностика! ;)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

зареден е

Мнениеот K22 » Чет 20 юли 2006 11:01


Зареден е скоро при специалист -не при хладилен техник-със сменен компресор и пълна профилактика
След като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява :cry:След това или спира да охлажда или духа само от ляво или само от средния отвор.. По скоро се съмнявам в електрониката, датчиците или управлението на клапите...?

Последна промяна от K22 на Чет 20 юли 2006 11:15, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 20 юли 2006 11:02


ако е препълнен пак не бачка като хората..
все до сервиз опира ..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 12:27


Да не ти е блокирала перката на вентилатора като го включеш.Аз бях по същия начин.Провери на стоден мотор като го включиш дали пуска перките.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 20 юли 2006 13:09


И при мен е така Калоянчо. Тръгвам за морето духа ша те замръзи и по някое време го правя на LO и пак ми е жега. А е пълнен преди 2 месеца в Аутоклима или Климатрон сега. И от време на време се чува едно присвирване което го оприличавам на свиренето с бутилка стъклена, когато бяхме деца. Като натисна ECON и спира свиренето веднага.
Сутрин като потегля веднага включва перките за няколко секунди


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 20 юли 2006 14:20


А на АУТО не си ли следи температурата и като я достигне спира и само си я поддържа лекичко!??
Изкл го аутото и дай на мах!


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: изморява ли се климатроника?

Мнениеот Toledo » Чет 20 юли 2006 15:04


kaloyan22 написа:По конкретно: след като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява След това или спира да охлажда или духа само от ляво или само от средния отвор..

Ми то това е функцията "климатроник". В режим Ауто в горещо време е нормално в началото да духа студено, за да достигне зададената температура. След това намаля степента на вентилатора и само поддържа температурата. Ако искаш само студено - изключваш Ауто и го даваш на някаква степен


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: изморява ли се климатроника?

Мнениеот kris11 » Чет 20 юли 2006 15:56


kaloyan22 написа: Зареден е скоро при специалист -не при хладилен техник-със сменен компресор и пълна профилактика


Горното включва ли и смяна на филтър на фреона ?? ако е позапушен е нормално описаното.


Потребителски аватар
Genadi75
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Genadi75 » Чет 20 юли 2006 16:25


момчета няма значение на АУТО Ли е или как климатроника разликата между неко и чистия климатик е че като му зададеш температура когато е достигне в купето спира да духа студено .... и когато темп се повиши с 2-3 градуса от зададената пак се включва да охлади така че е нормално....я му даи 17 градуса и го остави давидим дали ще се изключи няма да имаш проблем така че климатроника ти е наред карай си и си свиркай и да не ти пука


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 20 юли 2006 16:42


Климатроника регулира температура САМО в режим Ауто


Потребителски аватар
neocom
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 22:44
Автомобил: B9
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот neocom » Чет 20 юли 2006 17:13


Колега, този климатроник има диагностика, порови се малко из форума и намери точно как се прави на твоя модел. Връща си кодове с грешки и веднага се хваща какво му има. Има някакъв проблем, щом при команда LO спира да духа студено. В този режим климата бачка без да се изключва, така че опитай първо с диагностиката.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 20 юли 2006 18:52


Правя диагностика и ми дава че няма грешка. Може ли да ми обясните по подробно за този филтър на фреона или както там се казва. В книжката ми пише, че кондензера трябва да се проверява от време на време и трябва да се следи да е чист. Какъв е този кондензер. Благодаря


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 20 юли 2006 18:54


кондензатора е радиатора на климатика. при водния радиатор на колата. трябва да се мият най редовно щото като са наблъскани с каня и кофти...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта