Моя климатроник като го пуснеш е супер, но след половин час сякаш спира да духа. След като си почине 10минути и го пуснеш пак е нормален. Зареден е скоро при специалист -не при хладилен техник-със сменен компресор и пълна профилактика
По конкретно: след като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява След това или спира да охлажда или духа само от ляво или само от средния отвор.. По скоро се съмнявам в електрониката, датчиците или управлението на клапите...?
Да сте имали такива проблеми?
Има ли оправия или е ефект на възраста?

изморява ли се климатроника?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
изморява ли се климатроника?
Последна промяна от K22 на Чет 20 юли 2006 11:34, променено общо 1 път.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: изморява ли се климатроника?
kaloyan22 написа:Моя климатроник като го пуснеш е супер, но след половин час сякаш спира да духа. След като си почине 10минути и го пуснеш пак е нормален. Естествено ли е? Има ли оправия или е ефект на възраста?
Абе хора, ходете на майстор да ви оправи. Най-вероятно вдига високо налягане и спира. Едно време имах този проблем с моя. Работи и като вдигне високо налягане спира. Ама тук едва ли ще ти помогнем много. Трябват си уреди и диагностика!

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
зареден е
Зареден е скоро при специалист -не при хладилен техник-със сменен компресор и пълна профилактика
След като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява
След това или спира да охлажда или духа само от ляво или само от средния отвор.. По скоро се съмнявам в електрониката, датчиците или управлението на клапите...?
След като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява

Последна промяна от K22 на Чет 20 юли 2006 11:15, променено общо 2 пъти.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И при мен е така Калоянчо. Тръгвам за морето духа ша те замръзи и по някое време го правя на LO и пак ми е жега. А е пълнен преди 2 месеца в Аутоклима или Климатрон сега. И от време на време се чува едно присвирване което го оприличавам на свиренето с бутилка стъклена, когато бяхме деца. Като натисна ECON и спира свиренето веднага.
Сутрин като потегля веднага включва перките за няколко секунди
Сутрин като потегля веднага включва перките за няколко секунди
Re: изморява ли се климатроника?
kaloyan22 написа:По конкретно: след като запалиш и си на АУТО се включва леко след малко се усилва и духа яко. На разстояние до 20-30км не се уморява След това или спира да охлажда или духа само от ляво или само от средния отвор..
Ми то това е функцията "климатроник". В режим Ауто в горещо време е нормално в началото да духа студено, за да достигне зададената температура. След това намаля степента на вентилатора и само поддържа температурата. Ако искаш само студено - изключваш Ауто и го даваш на някаква степен
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: изморява ли се климатроника?
kaloyan22 написа: Зареден е скоро при специалист -не при хладилен техник-със сменен компресор и пълна профилактика
Горното включва ли и смяна на филтър на фреона ?? ако е позапушен е нормално описаното.
- Genadi75
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
момчета няма значение на АУТО Ли е или как климатроника разликата между неко и чистия климатик е че като му зададеш температура когато е достигне в купето спира да духа студено .... и когато темп се повиши с 2-3 градуса от зададената пак се включва да охлади така че е нормално....я му даи 17 градуса и го остави давидим дали ще се изключи няма да имаш проблем така че климатроника ти е наред карай си и си свиркай и да не ти пука
- neocom
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 21 фев 2006 22:44
- Автомобил: B9
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега, този климатроник има диагностика, порови се малко из форума и намери точно как се прави на твоя модел. Връща си кодове с грешки и веднага се хваща какво му има. Има някакъв проблем, щом при команда LO спира да духа студено. В този режим климата бачка без да се изключва, така че опитай първо с диагностиката.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта