:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Струва ли си да си продам пасатора и да си купя Mercedes 124

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Струва ли си да си продам пасатора и да си купя Mercedes 124

Мнениеот barbushev » Чет 27 юли 2006 16:02


Колеги, дайте мнение за Mercedes W124 200T или 230TE комби 92-93та година - просто и пасатора ми е комби и се кефя на комби. Искам да продам пасата и да додам известна сума да взема такъв мерджан и да го оборудвам с метан. Затова ме интересува бензиновия
варянт иначе знам за легендарния 200D :) Ако някой е карал такъв или има впечатленя моля нека сподели да си струва.

Последна промяна от barbushev на Чет 27 юли 2006 19:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 27 юли 2006 18:27


Твоя човек е Съни. Той смени такъв пасатор със 124 седан и кара на метан. Съвети само от него.


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Чет 27 юли 2006 19:49


щтом се решил да взимаш 124,няма да згрешиш,но гледай внимателно в избора на такава кола,а и ако му сложиш метан ще патиш след време със задно окачване,аз работя в мерцедес (Балкан Стар) и виждам много добре за какво става въпрос със тоя метан,амортесьори и пружини масово се сменят да не ти казвам че и бутушите на пружините се кривят малко от тежеста на бутилката,но кола е добра,само се пази от италянките търси си немски или австрийски :wink:


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Чет 27 юли 2006 19:58


Чувал съм от таксиджии че дори и да се наложи да смениш пружините и амортисьорите пак си ги избиваш от евтиното гориво. Стига наистина да не се изкриви чак бутуша, макар че мерджана уж изглежда здрава машина. Аз сега разглеждах варянтите за бензинови двигатели и гледам че разхода на гориво на 230TE е по-малък от на 200Т и ТЕ и май ще се спра на 230ТЕ.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 27 юли 2006 21:16


само да ти кажа, че на комбито единия заден амортисьор е поне 800лв. и то не в "Балкан стар" :idea:

иначе колата е супер, а за италианките не съм съгласен, по принцип си зависи от шофьора, а не всеки лумпен/дори в Италия/ си купува мерцедес, и то комби :idea: освен това немските и австрийските са гнилочи, или поне годината която можеш да си позволиш/защото фейслифтната 124-ка, Е-класа 95г. все още си е над 10 хил :!: / докато италианките са с идеално купе, което е по важното за 12 - 14г. кола :!:

иначе е всеобщо мнението, че това е последния истински здрав МБ.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 27 юли 2006 21:20


За мен класиката е 300D, извинете ме за спама ама ми е любимец :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 27 юли 2006 21:26


По 5та скорост предаването гледах интересен репортаж точно за здравината на този модел Мерц-минаха му отгоре със ,,камион чудовище,, от тея с големи те гуми и още вървеше.Има го фимчето в торентите в датата :wink:

Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 27 юли 2006 22:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 27 юли 2006 22:34


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:20, променено общо 1 път.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Чет 27 юли 2006 23:00


evgenyh, Амортисьори туку що глех на саита на хеед 91 и цената за билщайн газови е 160лв бройката така че не е толкова страшно.

Achim Lauritzen, дай линка да го видя това :)
А имате ли представа дали наистина 230ТЕ харчи малко
Това което гледам аз е:
200Т 200ТЕ 230ТЕ 300ТЕ
мощност: 80 90 100 138 KW
градско: 12,2 11,7 11,8 13,8 l/100
при 90км/ч: 7,3 7,3 6,7 7,4 l/100
при 120км/ч: 9,3 9,4 8,5 9,4 l/100
За сравнение моя пасат 1.8 RP му дават: 11,7 ; 7,1 ; 7,5 то излиза че 230ТЕ харчи съвсем малко повече. Понеже мен това главно ме притиснява да не харчи много въпреки че ще слагам метан.


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пет 28 юли 2006 8:48


Колега barbushev карал съм на един приятел Мечо 124 250ТДИ автомат. Наистина много е хубаво, голям, удобен, той даже си мисля че се води Е класа тъй като е 1994 година края. Вътре е с всичко което си пожелаеш, но преди 2 седмици му стана нещо на двигателя и сега ремонта му е към 2500 лева. Той сега даже не може и да го продаде, защото е дал 13000 за него. Иначе е много стегнат няма да тропне, няма да хлопне.

Иначе е удоволствие да се кара такава кола, но според мен трябва да имаш малко повече парички, защото не е само каране....


Потребителски аватар
poGo
Мнения: 637
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Струва ли си да си продам пасатора и да си купя Mercedes

Мнениеот poGo » Пет 28 юли 2006 8:55


barbushev написа:.....варянт иначе знам за легендарния 200D :) Ако някой е карал такъв или има впечатленя моля нека сподели да си струва.

Баща ми имаше 200D, не беше просто доволен, беше ПРЕДОВОЛЕН направо!! ;)
По магистралата с 100-110, 3-ма души в колата - разход 5.7/100!!!! градското беше около 8-9.
Година след като го купи смени всичко по предницата (около 1000-1500 лв.) и след това кара 5 години без да пипа нищо. Не беше отварял предния капак вобще!! И така докато не му го откраднаха преди 3 години!! Още го страда. :rocketwhore :rocketwhore
Дано да си късметлия с покупката!!


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пет 28 юли 2006 9:08


barbushev мой познат има има W124 мотора е2,6 мисля над 160 к.с.
на газ ( пропан-бутан ) разхода на дълго му е 9л. в София каза към 11 а крака му е доста тежък :wink: така че мисля разхода няма да те притеснява все пак е мерцедес не е пежо 106 гледай коя е с по-читав двигател и я отнасяй невероятни коли са


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 28 юли 2006 9:34


Много сме, силни сме! :iak-ta-iak
Дезертьори от VW Club, обединиявайте се! mhihi

barbushev, аз не съжалявам за избора си, но от кола до кола разликата е огромна, така че зависи на какво ще попаднеш.
Много пъти съм казвал, че като взех моята 124-ка, изобщо не търсех мерцедес, а АУДИ 100/А6 или пасат В4. Просто попаднах на изключително запазен екземпляр и затова го взех.

Правилно си се ориентирал към 230 вместо 200. 2000 кубиковия мотор е слаб за това купе, нищо че е 122 к.с. (139 на 16В). Затова 230 действително е с по-малък разход и много по-добра динамика. Разликата е като АЕК и 2Е при пасат.
Максималния въртящ момент при моя 102.963 (200Е) е чак на 3500 об и до там е доста тромав. Колата е за дълъг път и скорост 100-120+. Надолу си е мъртвец по моите разбирания. Скоростната кутия също допринася за това - при 140 на 5-а предавка си на 3000 об.
Та търси 230, там е малко по-различно, въпреки че W124 принципно не е кола за надбягване а за комфортно пътуване на дълъг път.
ALEXONE™ написа:Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия


При положение, че ще слагаш метан, наистина не бих ти препоръчал Т-моделите (комби). Първо ще си загубиш самия багажник, заради бутилката/бутилките/ и ефекта от комби си става нулев. И второ, наистина с тези помпещи амортисьори ...
Не съм много съгласен със zemon за съсипването на задното окачване заради метан-а. Моята бутилка е 80л и тежи 73 кг. Поставена е почти върху задния мост и дори не оказва влияние върху стойката на колата. Та това си е все едно си возя един човек на задната седалка.

Ачо, 2,6 3,0 са страхотни мотори, но там влизаш в едни графи на цена на автомобил, данъци и застраховки където направо ти белеят косите :horror: Разхода също не е за пренебрегване, особено градско.
2,3 си е идеалния компромис, но много рядко можеш да попаднеш на читав екземпляр. Все пак 200/200Е, 200ТЕ/ са 90% от бензиновите 124-ки, които се срещат по нашите пътища.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 28 юли 2006 9:47


Две статии за W124

Код: Избери всички

ЦАРЯТ НА ПЪТЯ
Сред любителите на конспиративни теории често може да се чуе мнението, че автопроизводителите просто нямат интерес да създават "вечни" коли. Та кой щял да купува новите им модели при положение, че старите не се амортизирали, не се тро-шали и си вършели работата? В подкрепа на подобно мнение могат да се приведат хиляди доказателства, съставляващи автопарковете навсякъде по света. Съществуват обаче и няколко факта, които уязвяват сериозно мнението на антиконспираторите. Един от най-фрапантните примери за автомобил, който срива въпросната теория, носи краткия фабричен индекс W124. Показан е за първи път през есента на 1984 г. и остава в произвдство почти 12 години. За този период успява да се превърне в най-продавания Mercedes-Benz на всички времена и едно от най-качествените возила, конструирани някога. Близо две десетилетия след появата си на пазара W124 продължава да се търси на пазара на употребявани автомобили доста по-устойчиво от много други далеч по-съвременни модели, а цените се влияят твърде слабо от възрастта на колата. Причините за това са съвсем прости - при полагане на нужните грижи такъв Mercedes-Benz разполага с ресурса да навърти до един милион километра, като запази всичките си достойнства. В зората на шеметната си кариера обаче W124 перспективите за успех изобщо не бяха толкова бляскави. Хиляди дребни и по-сериозни проблеми удариха по имиджа на щутгартския концерн. Mercedes-Benz трябваше да се справи с редица конструктивни недостатъци на новия си седан, дефекти, чието отстраняване струва милиарди, че даже и с протести на таксиметрови шофьори пред централата на гиганта. Резултатът от усилията на германските конструктори обаче се превърна в еталон за автомобил от средния клас, какъвто някои от останалите големи производители така и не са постигнали след цели 19 години. Под уплътненията на прозорците не бива да има и следа от ръжда
Mercedes-Benz W124 дебютира 2 години след малкия 190 (W201) и до голяма степен следва същата философия. Концепцията за консервативен дизайн, просторен и ергономичен салон в съчетание с изключителни експлоатационни качества и издръжливост го прави актуален дори днес за разлика от огромна част от съвременниците му, които най-малкото изглеждат откровен "секънд хенд". В сравнение с предшественика си W123, W124 рзаполага с 30% по-добра обтекаемост накаросерията(Сх=0.29) и абсолютно класически дизайн, който все още печели симпатии. Прекрасното качество на изработката изключва дефекти, причинени от възрастта, но, както при всеки автомобил, недостатъци все пак не липсват - особено при най-старите екземпляри. В периода от началото на производството до Октомври 1986 г. Mercedes-Benz усъвършенства постоянно конструкцията и технологията на производство, но течове на вода от люка на покрива се срещат дори при коли от 1988 г. При покупка на дизелова модификация непременно трябва да се обърне специално внимание на лаковото покритие, за да се избегне "избраник", който преди това е работил като такси. Mercedes-Benz W124 разполага с почти съвършена антикорозионна защита и на всякакви следи от ръжда следва да се гледа крайно подозрително заради възможността автомобилът да е бил удрян. Единственото слабо място са отворите за крика, където корозията се среща сравнително често. Един от параметрите, по които W124 трудно намира достойни съперници, е нивото на ергономията и комфорта всалонаПодобно на всичко останало по този модел, той се отличава с невероятно качество на сглобката и използваните материали. С течение на времето все пак е възможна появата на паразитни шумове от вътрешността на предните врати и скърцане от седалките. Течовете от люка се дължат на разместени уплътнения
По-евтините версии не могат да се похвалят с особено приятна на допир тапицерия, но за сметка на това здравината є е впечатляваща. Воланът не се регулира и има малко по-голям диаметър от обичайното - лек недостатък, който се компенсира напълно от великолепната хидравлика.Двигателитемонтирани на Mercedes-Benz W124 са тема, която сама по себе си може да отнеме няколко страници. Моделът се екипира с огромен избор от силови агрегати с мощностен диапазон от скромните 75 дизелови кончета до 326-те расови жребеца на V-образното 8-цилиндрово чудовище на 500 E. Общото количество на модификациите е 19, а описанието им е приведено в таблицата тук. При грамотна експлоатация и своевременно обслужване ресурсът на всеки един от тези силови агрегати съставлява не по-малко от 500-600 хил. км. По традиция газоразпределителният им механизъм се задвижва от верига, която в повечето случаи служи вярно през целия живот на двигателя. Да се сбърка с избора на модификация е практически изключено - всеки от моторите има своите особености и преимущества. Специалистите и собствениците все пак са най-ласкави към шестцилиндровите бензинови мотори и 2.5-литровия турбодизел със 113 к.с. Единствените им недостатъци са протекли заради умора на материала гарнитури, които - веднъж подменени - рядко се обаждат отново.Mercedes-Benz W124 се оборудва с четири- и петстепенни механични и автоматичнискоростни кутии. Първите изненадват с дефекти изключително рядко и практически на се нуждаят от поддръжка. Не така стои въпросът с автоматите - особено петстепенните. Често пробуксуване на колелата може да извади от строя петата предавка. Освен това за да работят нормално автоматите се нуждаят от смяна на маслото и филтъра на всеки 60 хил. км, а след след 170 хил. се налага подмяна на фрикционните накладки и уплътнителните набивки. Шарнирните връзки, висящият лагер и задният редуктор разполагат с достатъчно голям ресурс, но на всеки 80 хил. км задължително трябва да се проверява състоянието на еластичните муфи на кардана. Отворите за крика са единственото място, където корозията има шанс
Освен с традиционното за Mercedes-Benz задно предаване, W124 съществува и във вариант с четири задвижващи колела. Системата разпределя въртящия момент между предния и задния мост в съотношение 33:66% и обединява в себе си блокировка на задния диференциал и ASR (против буксуване). Модификациите 4Matic притежават несъмнени преимущества, но са изключително скъпи за поддръжка и затова е по-разумно да се избягват. Ако все пак изборът се е спрял на такъв вариант, щателната проверка е задължителна. От трансмисията и силовото предаване не бива да се чуват никакви шумове. В противен случай предстои сложен и скъп ремонт.По отношение на ходовите качества Mercedes-Benz W124 също намира достойни конкуренти изключително трудно. Основен "виновник" за великолепната возия е уникалното петлостово задно независимоокачваненаследено от W201. Още по-впечатляващи са характеристиките на регулируемите пневматични амортисьори на комбитата Т, които позволяват запазване на клиренса в допустими граници независимо от натоварването. Между другото, цените на универсалите са доста по-високи от тези на седаните, което се обяснява лесно с качествата им. При покупка на комби обаче трябва да се провери основно именно задният мост, чийто ремонт излиза солено. В речника на специалистите Mercedes-Benz W124 се използва за синоним на "вечен" автомобил. Макар да не е съвършен (вж. схемата с дефектите по-горе), повечето повреди се случват много рядко и веднъж отстранени, предстоят хиляди километри без никакви ремонти. Единственият наистина сериозен недостатък на германската лимузина са високите цени на употребяванине екземпляри и скъпата поддръжка. За всяко удоволствие обаче се плаща, а Mercedes-Benz W124 определено е такова.

Справка за модела

Mercedes-Benz E-Klasse (W124)

Ноември 1984 Дебютира новият Mercedes-Benz W124 с каросерия седан
Септември 1985 Започват продажбите на комбито T (Touring)
Март 1987 Представено е купето с две врати W124C
Септември 1987 Дебютира версията с четири задвижващи колела 4Matic
Август 1989 Външността на модела е модернизирана
Октомври 1990 Mercedes-Benz представя топмодификацията 500 Е (326 к.с.)
Юни 1991 Започват продажбите на кабриолет на базата на купето
Октомври 1992 Представена е новата модификация 420 Е (279 к.с.)
Май 1993 Проведена е мащабна модернизация на W124
Юни 1995 Производството на седана W124 е прекратено
Май 1996 От конвейера слизат последните комбита, купета и кабриолети W124


Код: Избери всички

1986 година бе една от най-трудните за босовете от централата на Мерцедес. За първи път в историята на могъщия и престижен концерн, пред фабриката се състоя протестна демонстрация. Не от работници, търсещи повишение на заплатите, а от ядосани таксиметрови шофьори, протестиращи срещу многобройните дефекти при най-новия модел на Мерцедес - средния “Е”-клас със заводското обозначение W-124. Най-верните и многобройни клиенти на фирмата стигнаха до крайност. Искаха да се спре производството на новия, и на конвейра отново да тръгне стария модел. Дефектите бяха най-много с блокирали автоматични скоростни кутии, криви цилиндрови глави, течащи подвижни покриви, проблеми с електрическата система, тракащи седалки и скърцащо арматурно табло. Всяко зло за добро. Може би именно гневът на потребителя накара фирмата да хвърли няколко десетки милиона марки за да отстрани всички проблеми за изключително кратко време. За да превърне точно този модел в най-качествената и най-купуваната кола, произведена от Мерцедес за всички времена, поне досега.
Разнообразието на предлаганите двигатели може да задоволи дори най-претенциозния клиент. От дизеловите 72 конски сили до V-образния осемцилиндров агрегат с могъщите 326 к.с. се намира всякаква мощност от най-различен ходов обем на мотора. Най-купуван е малкият дизел заради ниския разход на гориво, въпреки доста тежкото купе. По-добра покупка е петцилиндровия мотор, който от 1989 г. е с мощност 94 коня. В комбинация с турбокомпресор машината става истинска алтернатива на бензиновите двигатели, като харчи поне 5 л по-малко гориво, при отлични динамични качества. Повечето дизели, при съответната поддръжка, издържат до 500 000 км без сериозен ремонт. Ако купувате дизелова лимузина с голям пробег, обърнете внимание на няколко типични слаби места. При рязко ускорение от ауспуха не бива да излиза черносинкав дим. Това означава дефект в горивната помпа и гарантира олекване на бюджета най-малко с хиляда германски марки. Вдигнете предния капак и ако доловите характерната миризма на нафта е сигурно, че впръсквателните дюзи или тръбопровода изпускат гориво. Когато мотора достигне нормалната си работна температура следете за особен шум, идващ от областта на цилиндровата глава - той се появява при дефект на хидравличните повдигачи на клапаните.
При бензиновите модели най-много е купуван модела 230 Е. Той представлява разумния компромис между мощност 136 к.с. при ходов обем 2300 см3 и разход на гориво 8-10 л на 100 км пробег. Истинският Бенц от средния клас обаче е с двигател от 3200 см3, 6 цилиндъра и мощност 220 коня. При по-големи финансови възможности препоръчвам модела Е 420 с V-образния 8-цилиндров двигател с мощност 279 к.с. За топовия модел в този клас - Е 500 - 326 коня, се знае, че е истинска алтернатива на “S”-класата. Той е комбинация от истински комфорт и безгранична мощ - максималната скорост е умишлено ограничена на 250 км/ч.
Бензиновите двигатели, както дизела, също са изключително надеждни и дълготрайни. Изминават над 300 000 километра без особени проблеми. Както винаги обаче покупката на употребяван автомобил не означава предоверяване в имиджа на марката. Споменатите в началото дефекти през 1985-86 година отдавна са отстранени, но все пак се огледайте за по-нов модел. При 230 Е най-характерен е проблемът с износен разпределителен вал - познава се по неравномерната работа на двигателя. Ако в разширителния съд за охлаждаща течност забележите мазни следи, със сигурност е прегоряла гарнитурата на главата. Критичен поглед заслужава и задното гърне на ауспухната система, което често кородира. Друго слабо място е нерегулирана чистачка на предното стъкло - механизмът е твърде чувствителен, както и повредени обтегачи на задните врати. Ако от предния мост доловите равномерно трополене със сигурност е дефектен хидравличния лагер на окачването на двигателя. След пробег от 200 000 километра са за подмяна гумено-металните втулки на задния мост. Стар дефект, познат и от по-стари модели на Мерцедес, е връзката между кардана и диференциала.
Купето на средния Мерцедес е широко и удобно, багажника - достатъчен за голяма фамилия. Поради използваните качествени материали твърде трудно може да се познае колко километра е изминал съответния автомобил. Което означава още един път внимание при покупката на старо. Окачването е стабилно, непретенциозно на сух път, но поради задното предаване изисква умела ръка при мокра и хлъзгава настилка. А най-добре комплект нови зимни гуми.
Мерцедес е синоним на качество, произведено в Германия. Да купиш на старо и да поддържаш Мерцедес е скъпо. Но удоволствието да го имаш е неповторимо..


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пет 28 юли 2006 10:37


ачо написа:barbushev мой познат има има W124 мотора е2,6 мисля над 160 к.с.
на газ ( пропан-бутан ) разхода на дълго му е 9л. в София каза към 11 а крака му е доста тежък :wink: така че мисля разхода няма да те притеснява все пак е мерцедес не е пежо 106 гледай коя е с по-читав двигател и я отнасяй невероятни коли са


Такъв разход ми се струва направо перфектен - та той пасата харчи
8-9л/100 на дълго и 12л на градско газ а не може да откине :)

Sunny, и аз доста положителни неща прочетох освен статииките които ти даде - така че явно си заслужава. Пък и mercedesa си е мерцедес. А за комбито (понеже още не съм ходил да гледам коли) гледам че има някакви капаци на дъното на самия багажник та мисълта ми е там не може ли да се събере бутилка? Другия варянт е надлъжно да се сложи от едната страна.
А тази 80л бутилка колко километра караш с нея? Смятам че ако тежестта е до 80-100кг не е нищо особенно - все пак резервара като се напълни 70л пак ще даде такава тежест а аз като сам на метан в резервара няма да има повече от 15-20литра :)

Ето тук открих доста за W124: http://www.w124.org/
тъпото е че е на френски ама поне картинки има в Librarie има даже рекламни PDFки :)

Сега остава само да разкарам пасата ама не знам как ще стане защото ми е на инвалид и 3те години изтичат чак догодина :(



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 104 госта