:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Има ли разлика м/у 1.6 101кс и 1.6 101кс GT???

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Има ли разлика м/у 1.6 101кс и 1.6 101кс GT???

Мнениеот emohrisstov » Съб 29 юли 2006 16:00


Здравейте!
Искам да попитам има ли разлика м/у двигателите 1.6 101кс и 1.6 101кс GT?
И още нещо, спомням си, че беше писано, дали има проблем да се сложи АГУ на тези двигатели??
Поздрави
Емо :)




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 29 юли 2006 16:06


за голф 3 двигателите със 101 коня са два: АФТ и АЕК.
И не от тях зависи дали е ГТ или не.
Моя е АФТ и не е ГТ.
Разликите м/у ГТ и стандартния голф3 не са в двигателите, а в окачване, спирачна система и др....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 29 юли 2006 16:07


Аз мисля, че GT или GL означенията не носят никаква информация относно модела на двигателя, а по-точно са ниво на оборудване на купето.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 29 юли 2006 16:13


musura написа:Аз мисля, че GT или GL означенията не носят никаква информация относно модела на двигателя, а по-точно са ниво на оборудване на купето.

па аз обясних същото само че с повече думи, мусурски-изчерпателен както винаги :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 29 юли 2006 16:26


разликата в двата двигатела 1,6 - 101 к.с. са:
-AEK се произвежда от 08.94 г. до 12.95 година, максимален въртящ момент 135 Nm/ 4400 оборота. Инжекцията е Motronic.
-AFT се произвежда от 01.96 г. до 09.98 година, максимален въртящ момент 140 Nm/ 3500 оборота. Инжекцията е Simos.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 29 юли 2006 17:09


Е значи по добрия мотор е AFT :wink:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 29 юли 2006 17:10


rusiq_24 написа:Е значи по добрия мотор е AFT :wink:

да, убедил съм се лично :lol: :wink: и го доказах не един колега а АЕК 8)


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Мнениеот emohrisstov » Съб 29 юли 2006 17:29


А вярно ли е, че този двигател е по-тромав в ниските обороти, заради по-малкия въртящ момент??


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 29 юли 2006 17:31


за кой мотрор говориш?
защото аз ти казах че с един колега си направихме дръпка от 3 старта и аз му взех 2 от 3, като аз бях на газ, а той на бензин.и двата голфа са сток!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 29 юли 2006 18:02


handycam написа:-AEK се произвежда от 08.94 г. до 12.95 година, максимален въртящ момент 135 Nm/ 4400 оборота. Инжекцията е Motronic.
-AFT се произвежда от 01.96 г. до 09.98 година, максимален въртящ момент 140 Nm/ 3500 оборота. Инжекцията е Simos.

И Simos трябва да е тип Motronic(ЕКУ-то управлява и запалването и горивото) - само дето не е произведена от Bosch, а от Siemens......


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 29 юли 2006 18:28




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 29 юли 2006 18:39


handycam написа:чети тук: http://www.doppel-wobber.de/

Ти чети, аз това съм го чел... :lol:


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Мнениеот emohrisstov » Съб 29 юли 2006 19:01


Ludia написа:за кой мотрор говориш?
защото аз ти казах че с един колега си направихме дръпка от 3 старта и аз му взех 2 от 3, като аз бях на газ, а той на бензин.и двата голфа са сток!


значи говоря за 1.6 101кс по принцип примерно сравнен с 1.8 или 2.0!!Казвали са ми че в ниските обороти 1.6 бил по-тромав от по големите двигатели, заради по-малкия въртящ момент!! :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 29 юли 2006 19:03


AEK се произвежда от 08.94 г. до 12.95 година, максимален въртящ момент 135 Nm/ 4400 оборота

А ABS е на 145 НМ още на 2500 оборота... :shock :lol:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 29 юли 2006 19:04


да, сравнен със 1.8 АБС е по-тромав в ниските обороти...нали видя откъде му почва макс върт. момент......след 3500 "излита" ;)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта