ето линк към страница за тестове на AutoBild(на немски).
http://www.autobild.de/test/gebrauchtwa ... el_id=1161
понеже може и да не знаеш немски ето какво пише:
1. история на автомобила-2/88г - въвеждане на модела (тип 35I - това е обозначението в концерна VW), от 8/89г се въвеждат двигателите 1,9 D(68 кс), 2.016V(136 кс), 1/90 г - G60(160кс+синхро), 3/91г - 2.8 VR6 - 174кс, 1,9D - 75 кс, от 7/91 - модела "edition one" - BBS джанти с гуми 195/55 R 15, ot 7/92 модела "Special" - бели мигачи и носачи на покрива за комбитата, 8/93 - голяма преработка на модела, наречена от VW четвърта пасат генерация(B4), макар че остава същия заводски код като за предишния модел,
2. слаби места - предната ос след дълги километри и големи натоварвания съсипва бързо лагери, ръжда се забелязва под уплътненията на прозорците, на други места е повече следствие от недобре поправени удари, спирачките в повечето случаи са за смяна(дискове и накладки), както и спирачните маркучета(напукани), G60 моделите са с екстремно скъпа поддръжка поради честото дефектиране на турбото, механизма на прозорците след около 10 годишен живот къса въженцето и прозореца потъва във вратата (нов в БГ струва около 150 лв с поставянето - личен опит!), типични части за смяна след дълъг пробег са налкадки, съединител(особено за комби) и лагери на главините(чува се леко бучене при движение).