Въпроси относно закупуване на Пасат Б4 ....помагайте колеги

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Въпроси относно закупуване на Пасат Б4 ....помагайте колеги

Мнениеот VroMoS » Сря 09 авг 2006 0:39


Значи решил съм да си взема пасат б4 ...
искам някой който има такъв или е запознат да ми обясни за колата...да ми каже нещо повече....да ми кажете какво да гледам при покупката...какво да гледам слаби места тва онова...кой двигател да взема...спрял съм се или на 2.0 или на 2.0 16V пак знам ли ако попадна на нещо читаво може и 1.8 ...че и дизел да е :)
Просто искам някой ако може да ми разкаже малко за автомобила....


П.С съжелявам ако темата се повтаря...гледох до 15 страница и не видях нещо конкретно затова реших да пусна и се пак се извинявам ако се повтарям :) :oops:

:roll:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 09 авг 2006 9:02


2.0 16v; 1.6-101к.с.; и дизелите, както и всичко що има сложена газова уредба са моторите от които бих ти препоръчал да бягаш далече!
защо:
АБФ-а е що годе спортист (на тва купе му е по трудно но все пак) така че е газен и не е жален. мотора е добър и има ресурс но отделно от това е малко екзотика с поддръжката-скъпичко пада...
АЕК/АФТ-определено са слаби за тва купе (моето мнение) въпреки че има хора които си ги карат и са си доволни. аз мисля че този мотор е доста изстискан откъм ресурс и кола на години и незнайни километри с тежко купе не може да е най доброто за такъв мотор...
дизелите и колите с газови са коли които са разпорени от каране! най често служебни. никой не си купува дизел или слага газ (почти никой) за да му седи колата пред къщи. всеки който прави такива покупки иска да кара и то МНОГО! значи колата е пред серия от малки и не много малки ремонтчета които бъркат в джоба с различна успеваемост но всеки път доволно...

та така-тва си мисля аз от моята камбанария-на края всеки сам си решава.

късмет! :wink:


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Съб 19 авг 2006 1:32


Моля ви някой ако има възможноста да ми обясни още нещо за колите....или да ми даде линк случайно ако му е изпаднал...че търих ама нищо конкретно не намерих в форума ....благодаря предварително :roll:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Съб 19 авг 2006 6:07




Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Нед 20 авг 2006 13:36


Мерси :D


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 25 авг 2006 13:30


Значи от моя опит:Първо трябва да имаш критерии за избор-семейна кола или състезателна ти трябва?
За Моята комби 1,8 моно АБС двигател- казват че мотора е като катър :lol:
Тегли здраво ефтина подръжка и данъци на равно и с лек наклон без да го напъваш върви с 120км/ч повече само по-нанадолнище. :lol: Като му включиш климатика губи 10-15% от мощноста.Идеален за АГУ
1,6 101коня (пълна инжекция)- конструктивно изцеден двигател-не се усеща реална разлика с 1,8 моно във вървежа -консумативи два пъти по скъпи.
Ако можеш да си позволиш по висок разход на средства си вземи 125-150к.с -и да не си състезател да можеш да изпреварваш при нужда без да се замисляш.
Ауди Б4 има много скъпо и нежно окачване и скоростна кутия


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Пет 25 авг 2006 13:38


За Моята комби 1,8 моно АБС двигател- казват че мотора е като катър
Тегли здраво ефтина подръжка и данъци на равно и с лек наклон без да го напъваш върви с 120км/ч повече само по-нанадолнище.

Със същия пасат комби 1.8 абс 90к.с с трима човека съм вдигал 200к.м/h на равно на бензин,незнам,но по-добре си закарай колата на диагностика.


Потребителски аватар
vodoo
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vodoo » Пет 25 авг 2006 14:35


ето линк към страница за тестове на AutoBild(на немски).
http://www.autobild.de/test/gebrauchtwa ... el_id=1161
понеже може и да не знаеш немски ето какво пише:
1. история на автомобила-2/88г - въвеждане на модела (тип 35I - това е обозначението в концерна VW), от 8/89г се въвеждат двигателите 1,9 D(68 кс), 2.016V(136 кс), 1/90 г - G60(160кс+синхро), 3/91г - 2.8 VR6 - 174кс, 1,9D - 75 кс, от 7/91 - модела "edition one" - BBS джанти с гуми 195/55 R 15, ot 7/92 модела "Special" - бели мигачи и носачи на покрива за комбитата, 8/93 - голяма преработка на модела, наречена от VW четвърта пасат генерация(B4), макар че остава същия заводски код като за предишния модел,
2. слаби места - предната ос след дълги километри и големи натоварвания съсипва бързо лагери, ръжда се забелязва под уплътненията на прозорците, на други места е повече следствие от недобре поправени удари, спирачките в повечето случаи са за смяна(дискове и накладки), както и спирачните маркучета(напукани), G60 моделите са с екстремно скъпа поддръжка поради честото дефектиране на турбото, механизма на прозорците след около 10 годишен живот къса въженцето и прозореца потъва във вратата (нов в БГ струва около 150 лв с поставянето - личен опит!), типични части за смяна след дълъг пробег са налкадки, съединител(особено за комби) и лагери на главините(чува се леко бучене при движение).


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 25 авг 2006 14:59


На В3 1.8 Mi с едва натисната газ съм правил 140... добре си е този мотор, ако ти трябва семейна нормална кола. Ама чак па 200 o_O лелеееее кви са тея ваште бегачки тц тц тц... айде, 160-170 съм правил, за повече незнам... нито ми се видя, че може, нито пък исках да му троша старите кокали повече ;) :roll:


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Пет 25 авг 2006 15:15


Ама чак па 200 o_O лелеееее кви са тея ваште бегачки тц тц тц

мойта е фабрична,толкова съм вдигал,не знам за другите,но мойта е така и пак казвам,че по колата не е правено нищо допалнително



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта