

Vw Sharan 2.0/115 к.с./???
Vw Sharan 2.0/115 к.с./???
Здравейте!Радвам се че се присъединих към вашия форум.Мисля съвсем скоро да го направя и с автомобил.Колата много ме кефи.За което искам и вие да ми помогнете..Имам голямо желание да си закупя Vw Sharan 98-ма година 2.0 /115к.с./...Интересува ме всякаква информация относно посочената кола:Разход,слаби места,какво да гледам най вече при покупката,скъпи ли са частите,ходова част,ламарини и каквото се сетите + и - .Много ще съм ви благодарен.Никога не съм притежавал тази марка автомобил и затова ще се радвам на всеки ваш коментар.Оставям всичко друго във ваще ръце.Не гледайте пристрастно на марката,искам обективност.Съвсем скоро може да пием заедно бира на някоя сбирка...
Благодаря ви предварително!!!

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
алуминиеви предни носачи само 4 на брой. Не са много скъпи по-късите по около 140 лв по- дългите само по около 160 лв.Газ - само газов инжекцион - но има вече БГ сглобка по около 1200 1300 лв.Горе долу толкова са и руските Громико.
На магистрала върви много добре / само там съм пробвал/. Струва ми се ,че малко се накланя повече в завой, но е мое лично мнение - не съм му свикнал , а задника ми не слиза от кола със спортно окачване.
Като цяло е малко куц от динамика и макс.скорост все пак е 115 к.с, а купето си е тежичко.Ако е по-мощен мотор положението ще е друго.
На магистрала върви много добре / само там съм пробвал/. Струва ми се ,че малко се накланя повече в завой, но е мое лично мнение - не съм му свикнал , а задника ми не слиза от кола със спортно окачване.
Като цяло е малко куц от динамика и макс.скорост все пак е 115 к.с, а купето си е тежичко.Ако е по-мощен мотор положението ще е друго.
Незнам дали ще съм ти много от полза. Един приятел си купи преди време същия Sharan с този двигател. Не съм говорил надълго с него, но това, което си спомням от краткия разговор е:
-много удобно семейно возило, особено ако си с малки деца;
-двигателя е малко слаб за това купе
-колегите не случайно са ти казали по - горе цените са газовия инжекцион ... колата си похапва бенц
-много удобно семейно возило, особено ако си с малки деца;
-двигателя е малко слаб за това купе
-колегите не случайно са ти казали по - горе цените са газовия инжекцион ... колата си похапва бенц

- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
един приятел кара такъв служебен.та той казва а и аз съм го карал няколко пъти..много харчи ама много като пуснеш климатика и умира на дълго го спира за да изпревари разтропва му се често от наще хубави улици..а и като знам колко неща са му сменени хидравлични помпи и там други а колата е на 100хил купена нова.та той казва тая кола само служебна!лична никога!за лична ако е по добре дизел/ван
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
на представянето на крос полото в софия си говорих с един австриец от ВАГ, който кара служебен Шаран.
общо взето самия той каза че това е най-големия кенеф излизал някога от заводите им.
лошото е че е сбирщайн от части на форд (Шаран и Галакси са еднакви) и Фауве, като много детайли за взаимствани от други модели (за по-евтино) и резултата е зле.
аз лично шаран не съм карал но щом важна клечка от ВАГ го оплюва...
общо взето самия той каза че това е най-големия кенеф излизал някога от заводите им.
лошото е че е сбирщайн от части на форд (Шаран и Галакси са еднакви) и Фауве, като много детайли за взаимствани от други модели (за по-евтино) и резултата е зле.
аз лично шаран не съм карал но щом важна клечка от ВАГ го оплюва...
Аз имам вече 7 г. Галакси, но моторът е фордов. Вече са ти обяснили, че е страхотен семеен автомобил. Естествено 115 к.с. са малко, но зависи какво искаш.
Слабо място са полуоските и биелетките. По българските пътища съм изминал 60000 км, а го купих на около 100 хил. Амортисьорите не са сменявани. Ще сменям пак биелетки (по мои "пътеки" - 30-40 лв за 1 бр. Febi или Moog). Ако купуваш части ги купувай в Мото Пфое(без мотора), а не в Юнитрейд или ПоршеБГ. Спирачните дискове си отиват след около 100000 км, но това е нормално. Накладките са същите, като от други модели на VAG и нямаш грижи. Не съм сагласен, че е кенеф. Качеството на материалите е много добро и точно на нивото на VW, а не на Форд. Багажника ще те очарова, а като свалиш всички седалки освен предните си е чист микробус с повече обем в сравнение с корейските и японски въшки управлявани от шофьори без грам мозък. Вече има добро зареждане с части "афтърмаркет" - не като го взех 3-годишен и само в Мото Пфое.
В заключение: Въпреки, че се сглобяват в Португалия, качеството си е наистина VW. По-скъпа е поддръжката от на Пасат, но наистина е страшно просторен автомобил и истински миниван, а не "чекия" като Зафири, Ксари, Турани и пр.
И последно: Стандартните гуми са от стандартни размери, но трябава да са усилени (reinforced или extra load). Вече не са проблем и ги има, а аз 2000 г ги поръчвах и чаках месец. От стандартните цената е 10-15 лв отгоре, но например в огромна дупка и с изкривена джанта не направи никакъв балон.


И последно: Стандартните гуми са от стандартни размери, но трябава да са усилени (reinforced или extra load). Вече не са проблем и ги има, а аз 2000 г ги поръчвах и чаках месец. От стандартните цената е 10-15 лв отгоре, но например в огромна дупка и с изкривена джанта не направи никакъв балон.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта