Голф 3 (разбира се) TDI 90 PS и TD 75 PS

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
lamerko
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Голф 3 (разбира се) TDI 90 PS и TD 75 PS

Мнениеот lamerko » Съб 23 сеп 2006 15:55


Интересувам се понеже ще си купвам такъв голф. Искам да разбера предимствата и недостатъците на 2-та двигателя. Също така ми е интересно дали може да се сложи intercooler на TD-то. Дали ще пасне или 2-та двигателя са много различни.

Благодаря предварително и се извинявам ако има такава тема. Търсих но не открих.




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 23 сеп 2006 15:58


ТДИ-то съпоставено с ТД, няма минуси ;) освен че е по-скъпо,разбира се......невиждам смисъл да вземеш ТД и да му монтираш собственоръчно интеркулер......
намери тема за 1.9 ТДИ, има много написано ;)


lamerko
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот lamerko » Съб 23 сеп 2006 16:13


Да но сега съм намерил TD и мисля него да купувам надявам се да не се "прецакам" много.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 23 сеп 2006 18:46


малко само ако го вземеш.Просто потърпи и си намери TDI-НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАШ


lamerko
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот lamerko » Съб 23 сеп 2006 18:50


Ами по-сложно е нямам възможност да взема друга кола. Тази ми я дават много ефтино (така да го кажем).


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 23 сеп 2006 19:03


ами взимай тогава, какво се чудиш.


lamerko
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот lamerko » Съб 23 сеп 2006 19:06


Ами понеже знам, че TDI-то е добро, но за TD двигателя незнам нищо. Дори скоро разбрах, че има такъв. И искам да разбера дали само липсата на интерколер е разликата. Надявам се да получа компетентно мнение.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 23 сеп 2006 19:44




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 23 сеп 2006 20:37


ТДИ е с директно впръскване,турбо с променлива геометрия ,електронна помпа,компютър.ТД е по прост като устройство мотор, по разтоварен (75 коня) и ми се струва по дълговечен но върви по малко и харчи повече от ТДИ.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 23 сеп 2006 21:55


Achim Lauritzen написа:ТДИ е с директно впръскване,турбо с променлива геометрия ,електронна помпа,компютър.ТД е по прост като устройство мотор, по разтоварен (75 коня) и ми се струва по дълговечен но върви по малко и харчи повече от ТДИ.

Тука ми се струва бъркаш, не може да е по-дълговечен, защото работи на
по ниско налягане, изгаренето на нафтата става на 2 такта(т.е по-плавно) има интеркулер и т.н.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 сеп 2006 22:17


съштата работа е да сравняваш кон и магаре:имаш предкамерен и безкамерен дизел,пишеш 4е ТД си намерил евтин да знаеш 4е по евтиното винаги излиза по скъпо;успех в избора


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 22:22


Като мотор ТДИ има само плюсове пред ТД-върви много повече(не става вапрос само за 15те коня а и въртящ момент и начина по които се разгръща мотора,иначе Г3ТД върви по-малко от Г2ТД даже),по-дълговечен че и на сичкото отгоре гори по-малко.С теорията до тук на пазара обаче ТДИ е осезаемо по-скъп и то за доста по карани екземпляри.На ТД лесно се слеге интеркулер ама се пак трябва от малко да разбираш и да пренастроиш помпата ама това няма да го направи ТДИ наи-вече в разхода.Иначе разликата е огромна особено в буталата,инжекторите,електрониката,управлението на турбото и т.н.Ако питаш за личния ми избор можеш да погледнеш аматара и гаража :lol: (само да спомена че сам карал 1.9ТД половин година поне)


lamerko
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот lamerko » Съб 23 сеп 2006 22:29


Ами този голф който гледам е на 250 000 км :? . Това дали са много за този двигател и колко разход дава?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 сеп 2006 23:22


lamerko написа:Ами този голф който гледам е на 250 000 км :? . Това дали са много за този двигател и колко разход дава?
ами ако мислиш 4Е г3 тди е на колкото показва километража жестоко се лъжеш,а 13 мотор спокоино прави по около 400000км без ремонт


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 23:45


lamerko написа:Ами този голф който гледам е на 250 000 км :? . Това дали са много за този двигател и колко разход дава?

Ако са реални за БГ направо трябва да го разработваш :lol: Ама не гледаи километрите и даи малко повече инфо за колата поне косвено секи да си каже мнението дали си заслужава.Пиши си меила или използваи тарсачката-щото има две статии за копуването на дизел.Пиши и какви пари си отделил за кола щото ТДИ почват към 6000 лв. и то за доста "проскубани екземпляри",а си остави и 300 лв за процедурите след покупката-ремаци ,филтри,дребни ремонти.Успех с покупката и евентулно чистито членство при ФВ печките :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта