Интересувам се понеже ще си купвам такъв голф. Искам да разбера предимствата и недостатъците на 2-та двигателя. Също така ми е интересно дали може да се сложи intercooler на TD-то. Дали ще пасне или 2-та двигателя са много различни.
Благодаря предварително и се извинявам ако има такава тема. Търсих но не открих.



Голф 3 (разбира се) TDI 90 PS и TD 75 PS
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
виж инфо тук:
http://www.doppel-wobber.de/
и тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
http://www.doppel-wobber.de/
и тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Achim Lauritzen написа:ТДИ е с директно впръскване,турбо с променлива геометрия ,електронна помпа,компютър.ТД е по прост като устройство мотор, по разтоварен (75 коня) и ми се струва по дълговечен но върви по малко и харчи повече от ТДИ.
Тука ми се струва бъркаш, не може да е по-дълговечен, защото работи на
по ниско налягане, изгаренето на нафтата става на 2 такта(т.е по-плавно) има интеркулер и т.н.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Като мотор ТДИ има само плюсове пред ТД-върви много повече(не става вапрос само за 15те коня а и въртящ момент и начина по които се разгръща мотора,иначе Г3ТД върви по-малко от Г2ТД даже),по-дълговечен че и на сичкото отгоре гори по-малко.С теорията до тук на пазара обаче ТДИ е осезаемо по-скъп и то за доста по карани екземпляри.На ТД лесно се слеге интеркулер ама се пак трябва от малко да разбираш и да пренастроиш помпата ама това няма да го направи ТДИ наи-вече в разхода.Иначе разликата е огромна особено в буталата,инжекторите,електрониката,управлението на турбото и т.н.Ако питаш за личния ми избор можеш да погледнеш аматара и гаража
(само да спомена че сам карал 1.9ТД половин година поне)

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
lamerko написа:Ами този голф който гледам е на 250 000 км. Това дали са много за този двигател и колко разход дава?
Ако са реални за БГ направо трябва да го разработваш


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта