нека тези които наистина разбират да обяснат нагледно как един млад шофъор да си проверява състянието(например шарнири,тампони,лагери) на мпс-си без да си жика там нещо чука и лопа ама незнам какво е.още повече че иде зима а тогава автомобилите най мн се разлопват
моля да ме извинят модераторите за темата но така все нов ще може да си проверява състоянието на автомобила когато си иска колкото си иска и най вече безплатно.



предница и окачване на автомобила как да си ги проверим
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: предница и окачване на автомобила как да си ги проверим
bu4komobil написа:нека тези които наистина разбират да обяснат нагледно как един млад шофъор да си проверява състянието(например шарнири,тампони,лагери) на мпс-си без да си жика там нещо чука и лопа ама незнам какво е.още повече че иде зима а тогава автомобилите най мн се разлопват
моля да ме извинят модераторите за темата но така все нов ще може да си проверява състоянието на автомобила когато си иска колкото си иска и най вече безплатно.
Колега сложно е сам. Трябва да се вдигне и да се види всичко. На канал имаш шанс да видиш тук там нещо, но за тази работа си трябват специалисти........не си търси белята........10-15 лв е прегледа на предницата и не отнема повече от 10-15 мин

- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ама не върви за всяко нещо да ходиш в сервиза.. например ми се е случвало да карам малко офроуд и да чукне нещо отдолу ( най-вероятно закачам пода в някой каманак ).. и естествено искам да видя след това какви се последствията... та не върви за такова нещо да ходя в сервиз.. пък и ще ме изгледат като изкопаемо ако им кажа - ще може ли тука да вдигнем колата да видя как ми е пода.. та те гледат на кръв като ходиш само за диагностика без да ремонтират..
Аз доста търсех канал по младост или въобще е източната част на сф.. ама така и не намерих.
Аз доста търсех канал по младост или въобще е източната част на сф.. ама така и не намерих.
- hellix
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 30 авг 2004 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най- добрият вариант е на сервиз, защото само там могат да то вдигнат колата и се вижда абс. всичко. Дори и такива неща, които трудно се диагностицират като е вдигната само едната страна на предницата в домашни условия. Поне за мен цялото време което изгубих да вдигам моята, да клатя насам натам и да се мъча да позная кое точно се е скапало си беше ходене по мъките.
По миналата седмица ходих до D&N Подуене и не ми взеха никакви пари. Казаха че ми е незплатен прегледа.
После ходих и до Фулдата и там също никой не ме гледа на кръв, само че беше късно и нямаше кой да ме види.
Лошото е че преди D&N ходих и на друг за диагностика и не им съвпаднаха мненията
и ще се наложи да отида още някъде.
Така че няма никакъв проблем. Отиваш гледаш и ти показват къде какво има и после си решаваш какво ще правиш.
По миналата седмица ходих до D&N Подуене и не ми взеха никакви пари. Казаха че ми е незплатен прегледа.
После ходих и до Фулдата и там също никой не ме гледа на кръв, само че беше късно и нямаше кой да ме види.
Лошото е че преди D&N ходих и на друг за диагностика и не им съвпаднаха мненията

Така че няма никакъв проблем. Отиваш гледаш и ти показват къде какво има и после си решаваш какво ще правиш.

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Muncho написа:...
Аз също често си проверявам окачването!!!
Незнам как е по София ама тук знам поне 2 канала на свободно ползване, и все единия ще е свободен.
Освен това когато си на канал можеш да огледаш и да се хванеш тук таме но трудно ще разбереш дали някъде има проблем, поради простата причина че окачването е под товар.
Най-добре е на канал и на крик.
Ако няма канал е добре от време на време човек да вдигне първо едното после и другото колело и да разклати гумата по вертикалата и после по хоризонталата.Не трябва да има хлабини. Ако по вертикалата има хлабини е най-ввероятно лагер. Ако по хоризонталата има хлабини е най вероятно накрайник.
Тези неща обаче според мен не са чак толкоз скрити, защото ако има и най-малък проблем по окачването то ще почне да се обажда. По важното е да се поглеждат маншоните на каретата и накрайниците.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта