Скоро смених маслото с Аral 15W40.
И сега в студовете сутрин като запаля се чува едно "трак - трак", струва ми се откъм клапаните. Това само докато стабилизира оборотите (по мално от една секунда) на празен ход - после не трака, работи си нормално.
Като запаля лампата на маслото светва още един път и после угасва.
Та според мене му идва малко гъсто това масло.
Въпроса ми е какво мога да направя:
Да сменям пак масло?
Добавки? - какви?
Да не се шашкам и да си карам така?



въпрос за масло и тракане
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Свиркай си. По - добре би било според мен да си с 10W40 за зимата, защото не се сгъстява толкова при студовете. Но важното е, че маслото е ново. Просто в началото, докато се развърти двигателя, няма добро мазане и притраква. Така беше на моята тройка TDI, тя е с хидравлични повдигачи, та притракваха при запалване. Та според мен:
Не се шашкай и си карай така
Не се шашкай и си карай така

- joro_tt
- Мнения: 256
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
...
Ами и аз точно поради тази причина сложих 15W40......
И като гледам ще си карам с него......
И като гледам ще си карам с него......
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Аз лично Арал повече в мойта кола - НЕ.Когато я купих сложих Арал 15 в 40 минерално - изобщо не бях доволен от него.Смених го на 500 км. пробег поради други причини.Миналата зима бях с Comma XT2000 15w 40.Понякога почукваха повдигачите, но не винаги.Иначе маслото е перфектно.
Тази зима съм с LiquiMoly 10 w 40 MoS2 - миналата седмица една сутрин беше - 4 и притропаха повдигачите за момент.При мен проблема май е от многото километри на двигателя.Иначе лампата гасне веднага.
Тази зима съм с LiquiMoly 10 w 40 MoS2 - миналата седмица една сутрин беше - 4 и притропаха повдигачите за момент.При мен проблема май е от многото километри на двигателя.Иначе лампата гасне веднага.
- moni.sim 1,6
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 20:36
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Тетевен
тракане
Претракването е нормално,поне така го пишат в едно издание на Хайнс стига да е до 1мин. от стартирането на студен двигател.Става въпрос за двигателите с хидравлични повдигачи.Аз съм с масло VS GAS 15w40 ,и при мен сега в студовете се чува претракване за около 2,3секунди.Проблем е ако се чува на топъл двигател,тогава решението е подложки на повдигачите!
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
А някой от студа да има конденз на капачката на маслото? Днес като я отвъртях цялата беше бяла нещо като пяна. Обадих се на двама майстори, за да ги питам защо е така и те ми казаха, че това е конденз и се получавало кагато станело студено. Утре обаче ще отида да го погледнат данеби да е от гарнитурата на главата 

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Stefan написа:А някой от студа да има конденз на капачката на маслото? Днес като я отвъртях цялата беше бяла нещо като пяна. Обадих се на двама майстори, за да ги питам защо е така и те ми казаха, че това е конденз и се получавало кагато станело студено. Утре обаче ще отида да го погледнат данеби да е от гарнитурата на главата
на газ ли си? щото става като караш на газ, на бензин не ми се е случвало
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта