Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?

Мнениеот buFka » Съб 02 дек 2006 20:10


някой ще ме светне ли, че напоследък имам проблем с палене и искам да видя къде се крие проблема и евентуално да изключа акумулатора като причинител на проблема.




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 02 дек 2006 20:14


ако върти нормално и не пали - не е от акумолатора. При скапан такъв или върти по-бавно, като след няколко секунди се усеща, че му намаля силата или директно като дадеш на стартер и угасва таблото и не върти вобще

Принципно на 4-5 години макс. се сменя и батерията :)


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 02 дек 2006 20:16


musura написа:ако върти нормално и не пали - не е от акумолатора. При скапан такъв или върти по-бавно, като след няколко секунди се усеща, че му намаля силата или директно като дадеш на стартер и угасва таблото и не върти вобще

Принципно на 4-5 години макс. се сменя и батерията :)


а мерси, значи не е акумулатора....върти си на 6 и не му намаля силата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 02 дек 2006 20:26


Ами гледаш за багаж под капака около аку-то mhihi


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%C1%C0%CD

Мисля си купи мултиметър вече
:roll:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 02 дек 2006 21:42


Мойта си пали добре, но има едно "примигане" на плафона докато въртя стартера. Дали не е от втулки или нещо около стартера :roll:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 02 дек 2006 22:25


Така....да обобщя какво установих :)

Отидох до колата която не бе палена от 24 часа, дадох на контакт и включих дълги. Докато светеха замерих и показваше 11.7 волта, след 5-те минути изключих всичко и замерих пак - даде 12.27 като растеше постепенно. След минута чакане достигна 12.40 волта. Не ми се чакаше повече, сигурно щеше да се качи още. Ако съм направил нещо грешно казвайте....но мисля, че за акумулатор на 2 години и 30 000 км е сравнително добре.

ПС. Мда...сега кат чета май съм пропуснал да изчакам още 5 мин....ЛиР да каже до кво води това :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 02 дек 2006 22:30


ЕЕЕ трябваше да изчакаш 5мин поне да видиш до колко ще се качи.
Заминавай пак до колата след натоварване трябва време да се възстанови батерията.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 02 дек 2006 22:42


12.51 V :)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 03 дек 2006 0:01


ако статера върти на бургия- не е акумлатр
колкото и волта да показва.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Нед 03 дек 2006 10:16


не е акумулатор....ваското1 да му мисли mhihi


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?

Мнениеот tyo » Нед 03 дек 2006 13:34


buFka написа:някой ще ме светне ли, че напоследък имам проблем с палене и искам да видя къде се крие проблема и евентуално да изключа акумулатора като причинител на проблема.


Товарна вилка


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?

Мнениеот milkinis » Нед 03 дек 2006 14:12


tyo написа:Товарна вилка

А това какво ще рече :oops:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?

Мнениеот L&R » Нед 03 дек 2006 14:15


ABD написа:
tyo написа:Товарна вилка

А това какво ще рече :oops:

Е тва, но не е за домашно ползване , щото е скъпичко.
Изображение


Има го всеки акумулаторджия :twisted:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 04 дек 2006 10:25


Или товарна вилка, или пускаш фаровете и ако запалиш с пуснати фарове акумулатора е бетон!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 04 дек 2006 10:28


kaloyan22 написа:Или товарна вилка, или пускаш фаровете и ако запалиш с пуснати фарове акумулатора е бетон!

не е същото..
и тате може.. ама козата си сака пръч...

товарната вилка арчи страхотен ток...
почти се прави на стартер...
всеки акумулаторджия, ще го направи..
толкоз ли няма в немско..

според мен сагата не е в аку то....

пък и да е.. радвай се... само 40-50 евра идва... ;)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта