


Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?
някой ще ме светне ли, че напоследък имам проблем с палене и искам да видя къде се крие проблема и евентуално да изключа акумулатора като причинител на проблема.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
musura написа:ако върти нормално и не пали - не е от акумолатора. При скапан такъв или върти по-бавно, като след няколко секунди се усеща, че му намаля силата или директно като дадеш на стартер и угасва таблото и не върти вобще
Принципно на 4-5 години макс. се сменя и батерията
а мерси, значи не е акумулатора....върти си на 6 и не му намаля силата.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ами гледаш за багаж под капака около аку-то
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%C1%C0%CD
Мисля си купи мултиметър вече


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%C1%C0%CD
Мисля си купи мултиметър вече

- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Така....да обобщя какво установих
Отидох до колата която не бе палена от 24 часа, дадох на контакт и включих дълги. Докато светеха замерих и показваше 11.7 волта, след 5-те минути изключих всичко и замерих пак - даде 12.27 като растеше постепенно. След минута чакане достигна 12.40 волта. Не ми се чакаше повече, сигурно щеше да се качи още. Ако съм направил нещо грешно казвайте....но мисля, че за акумулатор на 2 години и 30 000 км е сравнително добре.
ПС. Мда...сега кат чета май съм пропуснал да изчакам още 5 мин....ЛиР да каже до кво води това

Отидох до колата която не бе палена от 24 часа, дадох на контакт и включих дълги. Докато светеха замерих и показваше 11.7 волта, след 5-те минути изключих всичко и замерих пак - даде 12.27 като растеше постепенно. След минута чакане достигна 12.40 волта. Не ми се чакаше повече, сигурно щеше да се качи още. Ако съм направил нещо грешно казвайте....но мисля, че за акумулатор на 2 години и 30 000 км е сравнително добре.
ПС. Мда...сега кат чета май съм пропуснал да изчакам още 5 мин....ЛиР да каже до кво води това

- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?
buFka написа:някой ще ме светне ли, че напоследък имам проблем с палене и искам да видя къде се крие проблема и евентуално да изключа акумулатора като причинител на проблема.
Товарна вилка
- milkinis
- Мнения: 380
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?
tyo написа:Товарна вилка
А това какво ще рече

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Как да разбера, дали акумулатора е сдал багажа?
ABD написа:tyo написа:Товарна вилка
А това какво ще рече
Е тва, но не е за домашно ползване , щото е скъпичко.

Има го всеки акумулаторджия

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kaloyan22 написа:Или товарна вилка, или пускаш фаровете и ако запалиш с пуснати фарове акумулатора е бетон!
не е същото..
и тате може.. ама козата си сака пръч...
товарната вилка арчи страхотен ток...
почти се прави на стартер...
всеки акумулаторджия, ще го направи..
толкоз ли няма в немско..
според мен сагата не е в аку то....
пък и да е.. радвай се... само 40-50 евра идва...

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта