Теч на масълце от пробката на картера....

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Теч на масълце от пробката на картера....

Мнениеот chefito » Нед 03 дек 2006 11:18


Как се процедира в такива случаи. Колата е вектра.....когато и да погледна винаги има капчица и за 3000км падна не малко нивото на щеката....драснах с търсачката за ключови думи (пробка, теч) но не намерих нищо конкретно....ако някой може да даде напътствия...




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 03 дек 2006 11:42


отиваш при някои маслар, и го караш да ти даде месингово уплътнение (дифтунга май се казваше) слагаш го и готово...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 03 дек 2006 11:45


При мен на Голф-и резбата на болта,който служи за пробка по някакви причини се беше "изяла" цялата.Решението беше нова пробка,от Форд :lol: .


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 03 дек 2006 13:34


nii написа:отиваш при някои маслар, и го караш да ти даде месингово уплътнение (дифтунга май се казваше) слагаш го и готово...


Добре е и да се сложи и тефлонова лента по резбата на пробката :wink:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Нед 03 дек 2006 13:36


В най-тежките случаи с метчик(задължително намагнитен!!!) се нарязва нова резба.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Нед 03 дек 2006 14:34


на моя, пробката беше навита накриво, и резбата беше отишла - навиха ми нова резба+нова пробка и готово :wink: пробката е 5лв.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 03 дек 2006 18:28


Силикон-маслоустойчив(с такъв се зацепват двигатели и скоростни кутии).


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Нед 03 дек 2006 19:38


Дифтунга,медна-стотинки.Развиваш,сменяш старата,завиващ и си готов. Само трябва да знаеш диаметрите на старата.


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Нед 03 дек 2006 20:05


първо си смени дифтунката с нова, ако продължава да тече явно пробката не се навива правилно (трябва да се навива на ръка докрай и после с неголямо усилие се дозатяга с ключа) Ако тече, тази пробка я изхвърляш, намираш по голяма, (с нова дифтунка според размера и), и по нея си пренарязваш резбата на картера.Не те съветвам да използваш тефлонови ленти силикони и всякакви там такива...


Потребителски аватар
mitkoslb
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: слънчев бряг

Мнениеот mitkoslb » Пет 23 фев 2007 19:29


сменяш медната шаиба на пропката и си готов , кадето сменяш маслото



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта