сменях гуми сега и ми сложиха тежести за баланс на летите джанти
досега не бех виждал такова, та се питам това необходимо ли е?
един скобички
малко грозно стои на ББС-а



тежести на лети джанти?
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
значи на мойте лети джанти бордовете са много тънки и като се сложат тежести за метални джанти и покрай ушенцето на тежестите изпуска въздух...така че има тежести специално за лети джанти с по-къси уши или направо слагайте лепещи се тежести...лошото е че винаги от лепилото остава кофти по джантата и сега на пролет ще търся начин да си изчистя джантите от него.
обаче 5 гр какви чудеса правят особенно при по-високи скорости...сега не мога да се аргументирам с формули, но съм виждал тестове на живо и само мога да ви препоръчам да си балансирате гумите задължително!
обаче 5 гр какви чудеса правят особенно при по-високи скорости...сега не мога да се аргументирам с формули, но съм виждал тестове на живо и само мога да ви препоръчам да си балансирате гумите задължително!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Драго, Бо..
Тоя дето слага отвътре тежести е мазухист защото:
основната работа на баланса, е да балансира различнате радиални тежести, които се получават най-вече от гумите...!!
И кво.. слагаш на машината, балансираш, драскаш гумата как е била спрямо джантата, сваляш гумата лепиш тежестта, слагаш гумата пак по същият начин..
Аз на тва му викам двойна работа..
ако не го прави така.. значи ебем ти баланса...
всъщност.. качвал съм почти квадратна джанта на баланс машина, и държа да кажа, че без тежести беше идеално балансирана.. само 5 гр. и трябваха...
после с гумата.. отидохме на 60 гр..
въртяха гумата спрямо джантата, и налучкаха момент да набият само 10 грама..
явно пестяха от тежести...
съдейки по самите тежести.. баланса се слага за да не бие ляво-дясно...
Тоя дето слага отвътре тежести е мазухист защото:
основната работа на баланса, е да балансира различнате радиални тежести, които се получават най-вече от гумите...!!
И кво.. слагаш на машината, балансираш, драскаш гумата как е била спрямо джантата, сваляш гумата лепиш тежестта, слагаш гумата пак по същият начин..
Аз на тва му викам двойна работа..
ако не го прави така.. значи ебем ти баланса...

всъщност.. качвал съм почти квадратна джанта на баланс машина, и държа да кажа, че без тежести беше идеално балансирана.. само 5 гр. и трябваха...
после с гумата.. отидохме на 60 гр..
въртяха гумата спрямо джантата, и налучкаха момент да набият само 10 грама..
явно пестяха от тежести...

съдейки по самите тежести.. баланса се слага за да не бие ляво-дясно...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта