въпроси за голф ІІI 16в... edition

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
toko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въпроси за голф ІІI 16в... edition

Мнениеот toko » Вто 15 фев 2005 20:18


здравейте, казвам се теодор и тъй като това ми е първото мнение тук, искам да ви поздравя за хубавия форум, наистина може доста да се научи от него;)
а сега по темата...
старата ми кола беше 2-ка, 86г. с EV мотор и бях очарован от нея, в общи линии сам се убедих в пословичната здравина на този модел. За мое съжаление от 2-3г съм собственик на уно /убедих се разбира се и в италянското "качество" на изпълнение/, но мисля до месец да скокна в някое 16в голфче, по възможност KR да е, и ще е след 90г....
молбата ми е да ме насочите кое да гледам по колата преди да я взема, т.е. кое си е болка на модела, евентуално скъпо струващи компоненти и т.н.... това ще ми бъде първа кола с два разпределителни вала и се чудя има ли за нещо специфично да се гледа като се взима кола...
въобще колеги ще оценя всякаква помощ;)
мерси предварително
:oops: забравих, чудя се 3000-3200лв дали ще стигнат и за клима и вс. др. глезотийки :?:

Последна промяна от toko на Нед 27 фев 2005 23:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 16 фев 2005 0:22


които тарси намира, имах един приятел с Г2 16 с клима вс. екстри, продаде го эа 4500 лв, от мен батка да энеш , гледай да е от ИТАЛИЯ, там карат само бенэинки, и ако имаш касмет може и да е с малко тунинг, един приятел си купи Г2 16 с аспухова генерация "CSC" с колекторите, страшен звук, успех :yeaha:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 16 фев 2005 9:29


И нали знаеш италианците как ги пържат, особено по-спортните изпълнения.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 16 фев 2005 9:32


дрън-дрън
в италия има ограничения по магистралите
в германия няма...
просто факти...
а в чужбинско не е като тука 60 разрешени 160 си бичиш и да минеш с 10 20 ойро


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Сря 16 фев 2005 9:34


И още нещо положително за Италия............там няма сняг.........и за ш******а сол по улицата въобще не са и чували. :twisted:

Както и да гледаш, кола от Италия за мен си има повече предимства. :wink:


Потребителски аватар
toko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toko » Сря 16 фев 2005 11:45


колеги, мерси за отговорите, забравих да спомена че ще я взема от бг., то май митото и е над 2000лв, т.е. за коластруваща 200 евро, някакси не ми се плаща мито;)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 16 фев 2005 12:37


човека пита за техническа информация а вие го обърнахте на география a boi de
виж тук:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=677&highlight=%ED%E0%E9+%F7%E5%F1%F2%E8%F2%E5+%E4%E5%F4%E5%EA%F2%E8
също погледни и в "полезни връзки и статии"
за мен лично единствения по-така "проблем" :D на 16 "волтовите"е,че частите са по-скъпички.


Потребителски аватар
toko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toko » Сря 16 фев 2005 14:02


то за частите ясно.. то уното ми е с турбина, а на приятелката ми е 900сс и в общи линиии разликите са почти двойни, а за 16в. не вярвам да са много по скъпи от тези за уно т.и.е...
а друго се сетих.. кой вид двегател се приема че е по добър /вървящ, надежден../ 139 или 136 к.с...
.. да питам главите които слагат имат ли разлика /както при опелите 20-16в с колбеншмит/..
..абе всякво инфо е добре дошло!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 17 фев 2005 14:00


Не съм много сигурен за разликите м/у PL и KR
Със сигурност всмукателните колектори на KR са по-широки, няма катализатор (заводско) и той е с K-Jetronic, a PL е с KE-Jetronic \механични инжекции\
За такива разлики в главите, като при Опел, със сигурност няма два производителя.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 17 фев 2005 14:39


toko написа:.. да питам главите които слагат имат ли разлика /както при опелите 20-16в с колбеншмит/..

16 клапановите мотори на Голф 2 не пукат глави като C20XE на Опел :twisted:А колкото до мотора, ще търсиш KR, PL не ти трябва :D


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 17 фев 2005 16:14


Важни са някои неща според мен:
-Гледай да не надува маркучите!
-Гледай да не меша вода с масло или масло с вода!
-отвори капачката за наливане на масло и погледни дали има нагари по валовете.Ако мотора има златист цвят това е добре,но ако има нагари е лошо.Говори за нередовна смяна на масло а при тези коли е от изключително значение
-гледай дали тряка,дали пуши!
-задължитено гледай скоростите!
-и вече там стандартните процедури-компресия и т.н.


Потребителски аватар
toko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toko » Чет 17 фев 2005 18:09


колеги мерси много за всичко.
и само последно да ми препоръчате към кой сервиз да се обърна за прегледа преди да я взема, в смисъл да са на ти с тези двигатели;)


Потребителски аватар
toko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toko » Съб 26 фев 2005 19:12


момчета аз пак да ви притесня...
значи вече става въпрос за 3-ка 20-16в и по точно ме интересува се рвиз, където да я погледнат преди да я взема.. а и ще помоля ако някой се сети за нещо характерно да пише!
благодаря предварително!


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Съб 26 фев 2005 22:19


Във всеки сервиз може да я закараш. Казваш да мернат компресията и да видят окачването. Най - важното е да имаш късмет и да случиш на добра кола! Успех! И да пишеш какво си взел.


Потребителски аватар
GOGY
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 16 фев 2005 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ок

Мнениеот GOGY » Нед 27 фев 2005 14:11


от личен опит ви споделям че разликата между PL&KR e следната разп валове са с по големи гърбици при KR и компа. e друг . мисла че няма други разлики мезду винтилките или не се сештам за сега .



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта