Впечатления от ГОЛФ 4
Впечатления от ГОЛФ 4
С две думи в момента карам VW Golf 4 - 1.4, 16V. И оттук насетне нищо повече не мога да кажа като техн.характеристики. Колата е служебна (а има ли нещо по-хубаво от служебна кола). Миене, зареждане, масла, прегледи...има си човек, който да се грижи. Наследих я от колега, за който я купихме дек.1999 от Юнитрейд.
Та значи какви са ми впечатленията, като трябва да се има предвеид, че досега съм карал все френски автомобили и то конкретно Рено - 11,19,Лагуна, Клио.
И така - визия:
4-ката има добра визия. При мен черния цвят придава още по добра визия, но...цапа се страшно много. Линиите са плавни и леко издутата форма и добре оформената предна решетка с фаровете придава бизнес вид на колата. Отзад колата изглежда добре но има един недостатък. Късатат база заедна със скосената форма е причина задното стъкло а и цялата задница да се цапат страшно много. При дъждовно време и мокри и кални пътища без вода в резервоарчето за чистачките рискувате да забравите за видимост през задното стъкло. Да не говорим, че натрупаната кал и мръсотия по задната дръжка за багажника са също голям минус. За пример ще дам следното: през почивните дни около 3-март пътувахме със близки до Семково. Те имат Рено 19. През цялото време дъжд, сняг, кал, мръсотия. Като пристигнахме Голфа приличаше на купчина кал, докато 19-ката отзад дори не се беше наложило да пускат чистачка !
Тези пластмасови калобрани може и да пазят нещо, но ...
Салон:
Салона е приличен даже бих казал хубав. Седалките са малко твърдички, но удобни. Таблото е ОК. В началото ме дразнеше неоновия цвят на осветлението, но после свикнах и бих казал,ч е даже вече ми харесва и е интересно като дизайнерско виждане.
Колата ми е без централно и без ел.стъкла, което е малко гадно, но се свиква. Има климатик и което е също добре - отлично парно. Обдухването е поносимо да кажем без особени забележки. Колата е безшумна и ръмженето на двигателя е приятно.
Като казах двигател, няколко думи за динамика и пр.:
Явно 1.4 16V е слаб мотор за този автомобил. Дърпа сравнително добре, но...прави впечатление, че оборотите по принцип са доста ниски. Един огромен плюс. Страшно икономичен двигател. Незнам колко литра е резервоара, но с едно зареждане София-Варна-София при спокойно каране се минава без проблем.
Има едно придърпване като се отпусне по-рязко газта. Така е откакто е купена колата и в Юнитрейд явно не могат да отстранят проблема.
Сменявани са няколко неща вкл. арм.табло (изгоря !), алтернатор, малко по ходова част, но иначе е ОК.
А забравих. Има само две тонколони отпред. Не знам какви са но звука е убийствен. Ясен, чист, перфектен. Гледам,ч е и на задните врати има решетки за колони, а и на самите врати горе има някакви решетчици (явно за пищялки). Дали има подготовка...незнам.
Фаровете са добри, макар че точно в моята кола няма монтирани халогени (кофти). Колата е добра, малко тромавичка, икономична, возията е добра, не много твърда, доста безшумна. Предполагам, че новия голф 5 е още по-добър.
Та значи какви са ми впечатленията, като трябва да се има предвеид, че досега съм карал все френски автомобили и то конкретно Рено - 11,19,Лагуна, Клио.
И така - визия:
4-ката има добра визия. При мен черния цвят придава още по добра визия, но...цапа се страшно много. Линиите са плавни и леко издутата форма и добре оформената предна решетка с фаровете придава бизнес вид на колата. Отзад колата изглежда добре но има един недостатък. Късатат база заедна със скосената форма е причина задното стъкло а и цялата задница да се цапат страшно много. При дъждовно време и мокри и кални пътища без вода в резервоарчето за чистачките рискувате да забравите за видимост през задното стъкло. Да не говорим, че натрупаната кал и мръсотия по задната дръжка за багажника са също голям минус. За пример ще дам следното: през почивните дни около 3-март пътувахме със близки до Семково. Те имат Рено 19. През цялото време дъжд, сняг, кал, мръсотия. Като пристигнахме Голфа приличаше на купчина кал, докато 19-ката отзад дори не се беше наложило да пускат чистачка !
Тези пластмасови калобрани може и да пазят нещо, но ...
Салон:
Салона е приличен даже бих казал хубав. Седалките са малко твърдички, но удобни. Таблото е ОК. В началото ме дразнеше неоновия цвят на осветлението, но после свикнах и бих казал,ч е даже вече ми харесва и е интересно като дизайнерско виждане.
Колата ми е без централно и без ел.стъкла, което е малко гадно, но се свиква. Има климатик и което е също добре - отлично парно. Обдухването е поносимо да кажем без особени забележки. Колата е безшумна и ръмженето на двигателя е приятно.
Като казах двигател, няколко думи за динамика и пр.:
Явно 1.4 16V е слаб мотор за този автомобил. Дърпа сравнително добре, но...прави впечатление, че оборотите по принцип са доста ниски. Един огромен плюс. Страшно икономичен двигател. Незнам колко литра е резервоара, но с едно зареждане София-Варна-София при спокойно каране се минава без проблем.
Има едно придърпване като се отпусне по-рязко газта. Така е откакто е купена колата и в Юнитрейд явно не могат да отстранят проблема.
Сменявани са няколко неща вкл. арм.табло (изгоря !), алтернатор, малко по ходова част, но иначе е ОК.
А забравих. Има само две тонколони отпред. Не знам какви са но звука е убийствен. Ясен, чист, перфектен. Гледам,ч е и на задните врати има решетки за колони, а и на самите врати горе има някакви решетчици (явно за пищялки). Дали има подготовка...незнам.
Фаровете са добри, макар че точно в моята кола няма монтирани халогени (кофти). Колата е добра, малко тромавичка, икономична, возията е добра, не много твърда, доста безшумна. Предполагам, че новия голф 5 е още по-добър.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Както се похвалих скоро и аз карам Г4 ТДИ ПД. Нямам думи, перфектна кола! А за задното стъкло и водата и калта сам 100% съгласен с теб, но от друга страна, докато нямах кола, карах едно служебно Деу Нексия, без чистачка отзад, е честно, оцених задната чистачка и сега за мен тя е една от най-големите екстри
.
Това е за Г4 като цяло, по мои и не само наблюдения, в Germany четворките са много по на почит сред средния немец от Г5, не знам защо, мен и той ме кефи!
А за това моторче, 1.9 ТДИ ПД, оня ден по България някакво мутре с Г4 1.6 явно реши че е много бърз (не прочитайки или не разбираики надписа отзад на моя голф) не засече гадно и взе да натиска спирачки на 1-2 метра пред мен (смешко
). Е да, ама не. Наложи му се просто да изгледа ускоряващата от дясно на него кола, и да прочете все пак какво пише отзад. и като се започнаха едни напани, едно чудо, ама нейсе. Та показах му как върви "печката"! Интересен беше погледа му като го изпреварих с мнооооого бързо ускорение, явно мислеше че неговия автомобил е "връх на сладоледа"(нищо лошо за този двигател, напротив bowdown bowdown bowdown ). Та така, Г4 определено е на път да достигне славата на Г2.

Това е за Г4 като цяло, по мои и не само наблюдения, в Germany четворките са много по на почит сред средния немец от Г5, не знам защо, мен и той ме кефи!
А за това моторче, 1.9 ТДИ ПД, оня ден по България някакво мутре с Г4 1.6 явно реши че е много бърз (не прочитайки или не разбираики надписа отзад на моя голф) не засече гадно и взе да натиска спирачки на 1-2 метра пред мен (смешко

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Впечатления от ГОЛФ 4
Golf4 написа: Като пристигнахме Голфа приличаше на купчина кал
lol lol lol
Извинявай, ма не можах да се сдържа
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
mad_doctor написа:Аз съм навит и на TDI 100 кончета, па и на 90Важното е да е TDI и да е след 98-ма колата хихи
Моя е 100 коня, не са никак малко, вервай ми

Върви и дърпа по-добре от ТДИ 110 коне 2001, имах възможност да сравня, като карам в един и същи ден по един и същи път и двете коли, а собственика на 110-те коня като покара моята (дето е и малко негова) каза само "Това много върви, внимаваи по пътищата". На шега дори поиска размяна!!!!
Така че ТДИ е истината!
Последна промяна от mladvampirTDI на Пон 14 мар 2005 13:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mladvampirTDI написа:mad_doctor написа:Аз съм навит и на TDI 100 кончета, па и на 90Важното е да е TDI и да е след 98-ма колата хихи
Моя е 100 коня, не са никак малко, вервай ми(2001).
Върви и дърпа по-добре от ТДИ 110 коне 2001, имах възможност да сравня, като карам в един и същи ден по един и същи път и двете коли, а собственика на 110-те коня като покара моята (дето е и малко негова) каза само "Това много върви, внимаваи по пътищата". На щега дори писка размяна!!!!
Така че ТДИ е истината!
не съм съгласен.. дизела има турбо и съответно доста по-голям въртящ момент.. ако се пробваш с двете коли само на ускорение съм съгласен, че бензина може и да дърпа повече, но за междинно ускориние и т.н. дизела ще те убие отвсякъде... просто човека явно не може да си кара колата

- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Черноглав написа:mladvampirTDI написа:mad_doctor написа:Аз съм навит и на TDI 100 кончета, па и на 90Важното е да е TDI и да е след 98-ма колата хихи
Моя е 100 коня, не са никак малко, вервай ми(2001).
Върви и дърпа по-добре от ТДИ 110 коне 2001, имах възможност да сравня, като карам в един и същи ден по един и същи път и двете коли, а собственика на 110-те коня като покара моята (дето е и малко негова) каза само "Това много върви, внимаваи по пътищата". На щега дори писка размяна!!!!
Така че ТДИ е истината!
не съм съгласен.. дизела има турбо и съответно доста по-голям въртящ момент.. ако се пробваш с двете коли само на ускорение съм съгласен, че бензина може и да дърпа повече, но за междинно ускориние и т.н. дизела ще те убие отвсякъде... просто човека явно не може да си кара колата
Не си разбрал и двете коли са ТДИ, едната е 2001.05 110 коня, а другата 2001.10 100 коне - моята де!
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта