Чужди регистрационни номера - къде е далаверата?
Чужди регистрационни номера - къде е далаверата?
Колеги сигурно имате наблюдения, че много скъпарски коли даже и на Слави Трифонов се търкалят години с чужди номера в България. Доколкото знам по този начин не се плаща мито и ДДС. Вярно ли е това и според вас има ли и други бонуси? А "анти-бонуси"?
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чужди регистрационни номера - къде е далаверата?
ori написа:..Слави Трифонов се търкалят години с чужди номера в България. Доколкото знам по този начин не се плаща мито и ДДС. Вярно ли е това..
да
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Основната далавера на американските номера е, че не се плаща мито и ДДС при внос извън ЕС. Примерно Додж РАМ 500 к.с. струва около 50к долара в САЩ. Още 2-3К за транспорт до БГ и имаш супер мега гъзарска кола за под 100к
Ако се внесе легално, само акциза е около 20к, за ДДС и мито се сещате ...
От европа, колите които се карат с немски номера, далаверата е, че първо не се плаща акциз и второто е, че в повечето случаи това са лъскави лимузини закупени на лизинг и се сменят всяка година, нещо като абонамент

От европа, колите които се карат с немски номера, далаверата е, че първо не се плаща акциз и второто е, че в повечето случаи това са лъскави лимузини закупени на лизинг и се сменят всяка година, нещо като абонамент

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Един местен "бизнесмен", който по стечение на обстоятелствата познавам, си сменя мерцедеса на всеки 6 месеца, максимум година. Доколкото съм запознат, купува колите на лизинг в Германия.
Само, че там лизинга не е като при нас, а плащаш ХХХ пари на месец и това ти включва всичко - сервиз, застраховки и т.н. простотии и автомобила не става твой
(това май го направиха и вносителите на БМВ в БГ - оперативен лизинг, а не финансов, който е масов в БГ). Значи кара си мерджана 5-6-7 месеца и като му омръзне, отива го връща и взима друг на лизинг и така си ги врътка. Верно, че му илиза дебело, ама гъзарията няма почивен ден.
А за от щатите - просто 100% че излиза много по-евтино, да караш колата с USA номера. Там има супер коли на 1 година, които са за някакви смешни суми. Колкото и да струват застраховките, пак са на сметка
Номера е обаче, че трябва да я купи някой там и да ти издаде пълномощно и да ти я прати. Практикуват го хора с роднини там.
Само, че там лизинга не е като при нас, а плащаш ХХХ пари на месец и това ти включва всичко - сервиз, застраховки и т.н. простотии и автомобила не става твой

А за от щатите - просто 100% че излиза много по-евтино, да караш колата с USA номера. Там има супер коли на 1 година, които са за някакви смешни суми. Колкото и да струват застраховките, пак са на сметка

Доколкото виждам основно има 2 проблема:
1. Трябва да се прави застраховка зебена карта и
2. Трябва да се прави технически преглед в САЩ?!?
И третото, което виждам е че трябва пълномощно. Дали е толкова лесно - да се подпише в САЩ и само да се преведе в България.
Ами ако си купя колата на мое име в САЩ??? Пак ли е същото положението?
1. Трябва да се прави застраховка зебена карта и
2. Трябва да се прави технически преглед в САЩ?!?
И третото, което виждам е че трябва пълномощно. Дали е толкова лесно - да се подпише в САЩ и само да се преведе в България.
Ами ако си купя колата на мое име в САЩ??? Пак ли е същото положението?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
vaskoto1 написа:бе никой ли не мисли че тая регистрация в чужбина тегли чужбинските застраховки, такси и прегледи и чудеса по себе си?
нещо май ми прилича на назад далаверата-кой ги прави тия неща (и ги плаща) в чужбинско та да е с редовни номера колата?
те не й кичват номер само защото е кола ебаси!...
Хората си вадят документ че последните 3години не са имали щети и застраховките ГО са много по-евтини, един Тюф на изрядна кола е 50-60евро...А бе който вади 50-60хилки за кола не мисли за тези дреболии

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта