Тойота Селика 1.8 VVTI 143 кона vs G3 2.0 16v GTI?!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Тойота Селика 1.8 VVTI 143 кона vs G3 2.0 16v GTI?!

Мнениеот Kozunak » Сря 11 май 2005 13:49


в един друг форум момчето ме предизвика.кой според вас е най очаквания победител от ситуацията.голфа е с повече въртящ момент и с по-малко каталожно време от 0-100км и все пак кажете си мнението




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 11 май 2005 14:14


Ще разбереш със сигурност ако се пробваш :lol: :lol: :lol: :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 11 май 2005 14:22


Струва ми се че няма да има много шанс Голф-а срещу Целиката.... :roll:

Онова е с много нервен двигател и се развърта до много повече обороти отколкото Голф-а..... конете са съвсем малко по малко, даже в случая не мога да кажа че имат значение...... на Целиката й е много добро ускорението.....но наистина така не може да се говори, пуснете си 2-3 пъти и ще разберете.....


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 11 май 2005 15:06


Селиката-освен ако не кара малко дете но и тогава не е много сигурно :D


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 11 май 2005 17:06


голфът има реален шанс!успех!


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 11 май 2005 17:52


И според мен голфа има шанс,но аз бих свалил задните седалки и махнал всичко от багажника,резервна гума и тн,че килцата са им малко в повече на тройките :lol:


Черноглав
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Черноглав » Сря 11 май 2005 19:24


gti написа:И според мен голфа има шанс,но аз бих свалил задните седалки и махнал всичко от багажника,резервна гума и тн,че килцата са им малко в повече на тройките :lol:


точно това щях да кажа.. Че тойотата със сигурност е по-лека от голфа.. че голфа е цифра кила.. трябва доста да се поразтовари за да има някакъв шанс.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 11 май 2005 19:48


Каква ще е ситуацията по-точно? Ще се дърпат само на ускорение по права линия ли или нещо по сериозно? Аз навремето с мойта ГТЙ-ка (1.8 16в) съм навирал в кучи гъз разни БМВ-та дето по книга ги дават много по-добри ... Миналият уикенд опънах шушоните на един 6 цилиндров Туарег много Убедително с моя Пасат. Нещата са много субективни и състезания по интернет няма смисъл да се обсъждат ... Дайте ги двете коли, вкарайте един добър карач в Голфа и гледайте кой ще пристигне първи в Монтана (например). Иначе само да сравняваме номерата по книга на подобни коли нищо не значи.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 11 май 2005 19:51


на 400метра мисля че ще се пробват


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 11 май 2005 20:30


DragoCL написа:на 400метра мисля че ще се пробват


Предполагам че Тойотата ще спечели, но 1/4 миля състезания с обикновенни коли са замо хормоните на малолетните според мене. Тези холивудски филми са им объркали представите за уменията и подготовката нужна за едно истинско съзтезание. Надявам се да не засегна никой четящ този форум, не целя това. Аз лично съм член на SCCA от 1992-ра година и съм участвал в десетки автокрос (SOLO) състезания, но 1/4 миля никога не ме е привличало.
Това ми се струва като да дадеш на двама боксиори да вдигат щанги и така да определиш победителя.

Това си е лично мое мнение де .... да не се обиди някой ... :D
SCCA SOLO

Последна промяна от 20vTurbo на Сря 11 май 2005 21:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 11 май 2005 20:51




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 11 май 2005 21:49


Борбата ще е доста оспорвана, но сигурно ще му вземеш няколко старта и той на теб :wink: Най-важното е да не подценяваш VVTi-то, аз го възприемам като турбо :x


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 11 май 2005 22:23


аз бих заложил на Тойотата


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 11 май 2005 23:13


За коя генерация Селика става точно въпрос?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 11 май 2005 23:18


Не е турбо, но двиагтелят е много силен. Лотус използва надута версия на този двигател за Елисе в щатите.

Изображение
Toyota supplied, 4 cylinder, dohc 4 valves per cylinder with variable valve timing and lift
Capacity: 1796 cm3
Bore/Stroke: 82.0 mm / 85.0 mm
Maximum Power: 190 hp (141 kW) @ 7800 rpm (DIN 70020)
Maximum Torque: 138 lb ft (181 Nm) @ 6800 rpm (DIN 70020)
Compression Ratio: 11.5:1
0-60 mph: 4.9 sec, 4.7 sec (Sports Pack)
0-100 mph: 13.0 sec
Standing 1/4: circa 13.6 sec
Top speed: 150 mph
0 - 100 mph - 0: circa 17.5 sec
100 mph - 0: circa 85m

http://66.139.73.25/carconfig/popup1a.html
http://66.139.73.25/carconfig/index.html

Все пак казвам, че страшно много зависи от шофьорите.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта