Тойота Селика 1.8 VVTI 143 кона vs G3 2.0 16v GTI?!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тойота Селика 1.8 VVTI 143 кона vs G3 2.0 16v GTI?!
в един друг форум момчето ме предизвика.кой според вас е най очаквания победител от ситуацията.голфа е с повече въртящ момент и с по-малко каталожно време от 0-100км и все пак кажете си мнението
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Струва ми се че няма да има много шанс Голф-а срещу Целиката....
Онова е с много нервен двигател и се развърта до много повече обороти отколкото Голф-а..... конете са съвсем малко по малко, даже в случая не мога да кажа че имат значение...... на Целиката й е много добро ускорението.....но наистина така не може да се говори, пуснете си 2-3 пъти и ще разберете.....

Онова е с много нервен двигател и се развърта до много повече обороти отколкото Голф-а..... конете са съвсем малко по малко, даже в случая не мога да кажа че имат значение...... на Целиката й е много добро ускорението.....но наистина така не може да се говори, пуснете си 2-3 пъти и ще разберете.....
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gti написа:И според мен голфа има шанс,но аз бих свалил задните седалки и махнал всичко от багажника,резервна гума и тн,че килцата са им малко в повече на тройките
точно това щях да кажа.. Че тойотата със сигурност е по-лека от голфа.. че голфа е цифра кила.. трябва доста да се поразтовари за да има някакъв шанс.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Каква ще е ситуацията по-точно? Ще се дърпат само на ускорение по права линия ли или нещо по сериозно? Аз навремето с мойта ГТЙ-ка (1.8 16в) съм навирал в кучи гъз разни БМВ-та дето по книга ги дават много по-добри ... Миналият уикенд опънах шушоните на един 6 цилиндров Туарег много Убедително с моя Пасат. Нещата са много субективни и състезания по интернет няма смисъл да се обсъждат ... Дайте ги двете коли, вкарайте един добър карач в Голфа и гледайте кой ще пристигне първи в Монтана (например). Иначе само да сравняваме номерата по книга на подобни коли нищо не значи.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
DragoCL написа:на 400метра мисля че ще се пробват
Предполагам че Тойотата ще спечели, но 1/4 миля състезания с обикновенни коли са замо хормоните на малолетните според мене. Тези холивудски филми са им объркали представите за уменията и подготовката нужна за едно истинско съзтезание. Надявам се да не засегна никой четящ този форум, не целя това. Аз лично съм член на SCCA от 1992-ра година и съм участвал в десетки автокрос (SOLO) състезания, но 1/4 миля никога не ме е привличало.
Това ми се струва като да дадеш на двама боксиори да вдигат щанги и така да определиш победителя.
Това си е лично мое мнение де .... да не се обиди някой ...

SCCA SOLO
Последна промяна от 20vTurbo на Сря 11 май 2005 21:34, променено общо 1 път.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Не е турбо, но двиагтелят е много силен. Лотус използва надута версия на този двигател за Елисе в щатите.
Toyota supplied, 4 cylinder, dohc 4 valves per cylinder with variable valve timing and lift
Capacity: 1796 cm3
Bore/Stroke: 82.0 mm / 85.0 mm
Maximum Power: 190 hp (141 kW) @ 7800 rpm (DIN 70020)
Maximum Torque: 138 lb ft (181 Nm) @ 6800 rpm (DIN 70020)
Compression Ratio: 11.5:1
0-60 mph: 4.9 sec, 4.7 sec (Sports Pack)
0-100 mph: 13.0 sec
Standing 1/4: circa 13.6 sec
Top speed: 150 mph
0 - 100 mph - 0: circa 17.5 sec
100 mph - 0: circa 85m
http://66.139.73.25/carconfig/popup1a.html
http://66.139.73.25/carconfig/index.html
Все пак казвам, че страшно много зависи от шофьорите.

Toyota supplied, 4 cylinder, dohc 4 valves per cylinder with variable valve timing and lift
Capacity: 1796 cm3
Bore/Stroke: 82.0 mm / 85.0 mm
Maximum Power: 190 hp (141 kW) @ 7800 rpm (DIN 70020)
Maximum Torque: 138 lb ft (181 Nm) @ 6800 rpm (DIN 70020)
Compression Ratio: 11.5:1
0-60 mph: 4.9 sec, 4.7 sec (Sports Pack)
0-100 mph: 13.0 sec
Standing 1/4: circa 13.6 sec
Top speed: 150 mph
0 - 100 mph - 0: circa 17.5 sec
100 mph - 0: circa 85m
http://66.139.73.25/carconfig/popup1a.html
http://66.139.73.25/carconfig/index.html
Все пак казвам, че страшно много зависи от шофьорите.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта