Антифриз G11

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Антифриз G11

Мнениеот Danny boy » Вто 16 окт 2007 20:02


Струва ли си да се използва този вид при условие че цената му е по-висока от родния




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 16 окт 2007 20:43


Да!
Качествения антифриз има различни присадки, които пазят блока и водните съединения.
Родните (или по-скоро- гаражните) ако имаш късмет, не замръзват, но тези присадки при тях липсват.
Хубав антифриз примерно е IGAT.
Дистрибутори са му Евро07 - 9.50 лв за 1.5 л.
Почти на същата цена, 10 лева е същия антифриз в магазина на адаш ти Данко ;) До бившия магазин Нева.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 17 окт 2007 17:41


Ахъм,а G12 удачен ли е за моята кочинка,днеска търсих G11 и навсякъде дето питах казваха че няма такъв антифриз,ама не ми се спореше че да им дигна капака и да им покажа ко пише до капачката.Или G11 си е просто германски син антифриз??


Потребителски аватар
markovgolf
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - София

Мнениеот markovgolf » Сря 17 окт 2007 17:50


КОЛЕГА КУПИ СИ IGAT.НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАШ.(ПРОИЗВЕДЕН Е В ГЕРМАНИЯ),А ОТНОСНО G11 ПРОЧЕТИ ЕТИКЕТА НА IGAT.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 17 окт 2007 19:24


Danny boy написа:Ахъм,а G12 удачен ли е за моята кочинка,днеска търсих G11 и навсякъде дето питах казваха че няма такъв

Не съм запознат, но мисля, че този от по 10 лева е точно такъв.
Цитирания човек (Данко) ми посочи по-добрия (и скъп) IGAT, но после, като попита каква е колата и аз му казах годината на производство, той ми посочи по-евтиния.


orlinlakov
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот orlinlakov » Сря 17 окт 2007 19:51


Колеги вземи G11 за да не съжаляваш после. Антифиза предпазва блока на двигателя от ръжда, която в последствие унищожава водната помпа и т.н. Цикълът с неприятности е дълъг. Така, че си го купи без да се замисляш.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пет 19 окт 2007 21:15


Мда ... аз чух много добри отзиви за I.G.A.T. и си купих 2 х 1.5 литра ... сипах го ... след време ще изкажа отзивите


JamMasterJammin
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем

Мнениеот JamMasterJammin » Съб 20 окт 2007 10:33


Имам Б-3 и наливам антифриз през 4-5 дена невиждам да тече от някаде няма мокри петна просто се изпарява някаде от какво може да е това?!?!?


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Проблем

Мнениеот Dan4ote » Съб 20 окт 2007 10:40


JamMasterJammin написа:Имам Б-3 и наливам антифриз през 4-5 дена невиждам да тече от някаде няма мокри петна просто се изпарява някаде от какво може да е това?!?!?

Имаш издухала гарнитура на главата - антифриза минава оттам и изчезва през ауспуха. Като даваш газ, отзад трябва да има бял пушек, който е повече от номарлно.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 20 окт 2007 11:03


Danny boy написа:Ахъм,а G12 удачен ли е за моята кочинка,днеска търсих G11 и навсякъде дето питах казваха че няма такъв антифриз,ама не ми се спореше че да им дигна капака и да им покажа ко пише до капачката.Или G11 си е просто германски син антифриз??

Карай си с 11 - щом немеца го е писал , има защо - за повече инфо :търсачкаа - има доста нацвъкано за антифриз :wink:


JamMasterJammin
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот JamMasterJammin » Съб 20 окт 2007 11:24


Мисля че е събсем нормален пушека който излиза, но мерси много ще проверя пак а знаеш ли колко кинта ще ми излезе смяната на тази гарнитура?


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Нед 21 окт 2007 15:31


имам нужда от помощ и може да ми се смеете но сама поддържам колата си,така че ме интересува колко антифриз и е нужен,защото смятам да го сменям а незнам колко да взема и друг проблем откъде да го изпуста :?


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Нед 21 окт 2007 15:32


опа забравих да кажа че колата е голф 2-бензин


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 21 окт 2007 16:48


mavi13 написа:имам нужда от помощ и може да ми се смеете но сама поддържам колата си,така че ме интересува колко антифриз и е нужен,защото смятам да го сменям а незнам колко да взема и друг проблем откъде да го изпуста :?


6 литра пише в аутодата че е охлаждащата течност
За да го направиш като по книга си купи и дейонизирана вода.
Обаче не знаеш в какви ла**на навлизаш - не знам колко често ти е сменян антифриза, ама стария ще излезе с ръжда и е хубаво да си направиш и 1 промивка.
Отделно за да го източиш почти целия трябва да си загряла двигателя на работна температура и да е отворил термостата и като го източваш по невнимание има теоритична възможност да се изгориш ... а за да стане най-гот да го източиш целия трябва канал и повече цапане.

И като заключение се чудя как жена би се навила да се цапа да си сменя антифриза :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 21 окт 2007 20:37


Ако все пак решиш да го правиш сама източи в кофа, леген -остави го да се утаи, прецеди го и наливай обратно след като е промита системата.
Според количеството налят стар антифириз добави концентрат 2-3л , но или "Тосол" или някоя реномирана марка. Запали колата да загрее и се смесят .На бутилките с концетрат има % съотношение как да се смесва.
Старият антифриз си губи инхибитурните качества / мазителни и предпазващи от корозия/ , но , ако не е разреден не си губи способността да не замръзва.
Затова на кола на която не е сменян или източван антифриза има утайки от корозия. В концентрата има съставките предпазващи от корозия.
Най-лесно се източва от маркуча в долният край на радиатора.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта