Антифриз G11
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Антифриз G11
Струва ли си да се използва този вид при условие че цената му е по-висока от родния
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да!
Качествения антифриз има различни присадки, които пазят блока и водните съединения.
Родните (или по-скоро- гаражните) ако имаш късмет, не замръзват, но тези присадки при тях липсват.
Хубав антифриз примерно е IGAT.
Дистрибутори са му Евро07 - 9.50 лв за 1.5 л.
Почти на същата цена, 10 лева е същия антифриз в магазина на адаш ти Данко
До бившия магазин Нева.
Качествения антифриз има различни присадки, които пазят блока и водните съединения.
Родните (или по-скоро- гаражните) ако имаш късмет, не замръзват, но тези присадки при тях липсват.
Хубав антифриз примерно е IGAT.
Дистрибутори са му Евро07 - 9.50 лв за 1.5 л.
Почти на същата цена, 10 лева е същия антифриз в магазина на адаш ти Данко

- markovgolf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Danny boy написа:Ахъм,а G12 удачен ли е за моята кочинка,днеска търсих G11 и навсякъде дето питах казваха че няма такъв
Не съм запознат, но мисля, че този от по 10 лева е точно такъв.
Цитирания човек (Данко) ми посочи по-добрия (и скъп) IGAT, но после, като попита каква е колата и аз му казах годината на производство, той ми посочи по-евтиния.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 13:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Проблем
Имам Б-3 и наливам антифриз през 4-5 дена невиждам да тече от някаде няма мокри петна просто се изпарява някаде от какво може да е това?!?!?
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Проблем
JamMasterJammin написа:Имам Б-3 и наливам антифриз през 4-5 дена невиждам да тече от някаде няма мокри петна просто се изпарява някаде от какво може да е това?!?!?
Имаш издухала гарнитура на главата - антифриза минава оттам и изчезва през ауспуха. Като даваш газ, отзад трябва да има бял пушек, който е повече от номарлно.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Danny boy написа:Ахъм,а G12 удачен ли е за моята кочинка,днеска търсих G11 и навсякъде дето питах казваха че няма такъв антифриз,ама не ми се спореше че да им дигна капака и да им покажа ко пише до капачката.Или G11 си е просто германски син антифриз??
Карай си с 11 - щом немеца го е писал , има защо - за повече инфо


-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 13:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mavi13 написа:имам нужда от помощ и може да ми се смеете но сама поддържам колата си,така че ме интересува колко антифриз и е нужен,защото смятам да го сменям а незнам колко да взема и друг проблем откъде да го изпуста
6 литра пише в аутодата че е охлаждащата течност
За да го направиш като по книга си купи и дейонизирана вода.
Обаче не знаеш в какви ла**на навлизаш - не знам колко често ти е сменян антифриза, ама стария ще излезе с ръжда и е хубаво да си направиш и 1 промивка.
Отделно за да го източиш почти целия трябва да си загряла двигателя на работна температура и да е отворил термостата и като го източваш по невнимание има теоритична възможност да се изгориш ... а за да стане най-гот да го източиш целия трябва канал и повече цапане.
И като заключение се чудя как жена би се навила да се цапа да си сменя антифриза

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ако все пак решиш да го правиш сама източи в кофа, леген -остави го да се утаи, прецеди го и наливай обратно след като е промита системата.
Според количеството налят стар антифириз добави концентрат 2-3л , но или "Тосол" или някоя реномирана марка. Запали колата да загрее и се смесят .На бутилките с концетрат има % съотношение как да се смесва.
Старият антифриз си губи инхибитурните качества / мазителни и предпазващи от корозия/ , но , ако не е разреден не си губи способността да не замръзва.
Затова на кола на която не е сменян или източван антифриза има утайки от корозия. В концентрата има съставките предпазващи от корозия.
Най-лесно се източва от маркуча в долният край на радиатора.
Според количеството налят стар антифириз добави концентрат 2-3л , но или "Тосол" или някоя реномирана марка. Запали колата да загрее и се смесят .На бутилките с концетрат има % съотношение как да се смесва.
Старият антифриз си губи инхибитурните качества / мазителни и предпазващи от корозия/ , но , ако не е разреден не си губи способността да не замръзва.
Затова на кола на която не е сменян или източван антифриза има утайки от корозия. В концентрата има съставките предпазващи от корозия.
Най-лесно се източва от маркуча в долният край на радиатора.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта