Здравейте,
Оглеждам се да подменя старият си Пасат '91 1.8i 16v - 136ph.
Гледах много неща като възможности и ми се иска да е по-нова кола. Обмислям дори вариант за чисто нова кола. Гледах автосалона и като размер и като качество и си харесах от новите 307, Megane.
Отделно ми предлагат Пасат 1998 1.9TDI (110ph). за около 14 000лв.
Та сега мисля кое е по-разумно. Дали да се спра на малко по-стара кола, но от по-висок клас и с добър двигател или да търся чисто нова кола, но като цена е значително по-скъпа и малко се притеснявам за разходите около нея.
Знам че подобен въпрос е малко безумен, но все пак ми се иска да чуя мнения на хората които разбират.
Разбира се подобно сравнение е интересно ако новия Пасат е в добро състояние, но това така или иначе при стара кола ще трябва да се гледа.
Благодаря предварително.
Пасат 1998г 1.9TDI vs new 307
1. много е относително в какво състояние ще намериш и купиш пасата. сумата, която си споменал ми е малко съмнителна за читаво TDI.
2. другия момент, който може би е по-важен е разликата в двигателите на двете коли в случая - на VW дизелите са помпа-дюза, при Peugeot са common rail.
3. ново 307 е доста по-скъпо от 5-6 годишен пасат, въпроса е във времето кое ще запази повече от стойността си, аз бих погледнал и този показател.
4. качваш се и в двете, караш, което те влече повече - то е за теб.
2. другия момент, който може би е по-важен е разликата в двигателите на двете коли в случая - на VW дизелите са помпа-дюза, при Peugeot са common rail.
3. ново 307 е доста по-скъпо от 5-6 годишен пасат, въпроса е във времето кое ще запази повече от стойността си, аз бих погледнал и този показател.
4. качваш се и в двете, караш, което те влече повече - то е за теб.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
С новата ще си на далавера че имаш 1-2 години гаранция, или еди-колко-си км.
ОБАЧЕ не можеш да пипаш нищо по колата, всичко се сменя само в сервиза на вносителя (масло+филтър примерно 200 лева, накладки 300 лева) иначе губиш гаранцията, каското е по-скъпо, трябва да платиш "данък намерение за закупуване" ако не знаеш той май е около 500 лева, и прочее глупости накрая единствено ще се успокояваш сам себе си "ама нали карам нова кола" Screwy .
С парите които ще спестиш можеш да поемеш поддръжката на пасата за 2-3 години напред барабар с каското.
А и както спомена колегата HF, ако пасата за 3 годони се обезцени с 25% то пежото ще е с 35% надолу... смятай в левове колко е това от цената която ще платиш.
ОБАЧЕ не можеш да пипаш нищо по колата, всичко се сменя само в сервиза на вносителя (масло+филтър примерно 200 лева, накладки 300 лева) иначе губиш гаранцията, каското е по-скъпо, трябва да платиш "данък намерение за закупуване" ако не знаеш той май е около 500 лева, и прочее глупости накрая единствено ще се успокояваш сам себе си "ама нали карам нова кола" Screwy .
С парите които ще спестиш можеш да поемеш поддръжката на пасата за 2-3 години напред барабар с каското.
А и както спомена колегата HF, ако пасата за 3 годони се обезцени с 25% то пежото ще е с 35% надолу... смятай в левове колко е това от цената която ще платиш.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:14, променено общо 1 път.
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам приятел с 307 смени съединител на 60 000км. Новата кола много бързо се обезценява. Пежото е пластмасово, много паянтова работа за нашите пътища иначе е хубавец.
Пасата за който говориш не е помпа дюза а стария дизел на VW но много сполучлив мотор. Поддръжката на такава кола не е задължителна да бъде във фирмен сервиз където режат глави. Каското ти за 1 година е под 1000лв. Според мен пасата си заслужава повече
Пасата за който говориш не е помпа дюза а стария дизел на VW но много сполучлив мотор. Поддръжката на такава кола не е задължителна да бъде във фирмен сервиз където режат глави. Каското ти за 1 година е под 1000лв. Според мен пасата си заслужава повече
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
защо не помислиш за Г5 вместо пежо 307. разликата в цените им ще е около 2000 лв. ама ще е VW все пак. А може и Шкода Октавия, на цената на 307 е и е много добър вариант. И аз не съм чувал нищо добро за 307.
А дали да е нова или стара колата, прецени колко са ти доходите, да не стане да дадеш всички пари за кола и после
. Новата кола си иска и лсед това доста разходи!
Аз определено ако имаш пари за нова (не по малко от 25 000), купи си пасат или г4 на 3-4 години, а с остатака (около 5000) ще я поддържаш поне 2 години!
Все пак ти си преценяваш

А дали да е нова или стара колата, прецени колко са ти доходите, да не стане да дадеш всички пари за кола и после



Аз определено ако имаш пари за нова (не по малко от 25 000), купи си пасат или г4 на 3-4 години, а с остатака (около 5000) ще я поддържаш поне 2 години!
Все пак ти си преценяваш



- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Колегите доста неща са казали по темата, и напълно ги подкрепям: и аз съм чувал само лоши неща за 307. Един колега на баща ми има такова, и 2 пъти му сменяха кормилната рейка заради луфт, като на третия път го отрязали с думите "ми нямаме рейки, но не се безпокой, те тези СА СИ ТАКА!"
Относно Пасата - наистина 14000 са доста малко за тази кола. Имам един приятел, който имаше Пасат '97 1.8 125 коня и си го продаде за 15 000, след което си купи предпоследния модел на Пасат (не съм сигурен коя година точно) 2.5 ТДИ 150 коня с кожа, типтроник, 4 моушън и климатроник за 30 000 лв. Е няма такава кола просто, не може и да се сравнява с пежо 307 или меган. Ако имаш пари горещо ти препоръчвам такъв пасат.

Относно Пасата - наистина 14000 са доста малко за тази кола. Имам един приятел, който имаше Пасат '97 1.8 125 коня и си го продаде за 15 000, след което си купи предпоследния модел на Пасат (не съм сигурен коя година точно) 2.5 ТДИ 150 коня с кожа, типтроник, 4 моушън и климатроник за 30 000 лв. Е няма такава кола просто, не може и да се сравнява с пежо 307 или меган. Ако имаш пари горещо ти препоръчвам такъв пасат.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:13, променено общо 1 път.
- Sara01
- Мнения: 244
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега,не знам защо изобщо имаш колебания каква да бъде колата.
Пасата,който ти предлагат, в момента е с реална пазарна стойност от 15 000 лв. на горе,при положение ,че е в добро техническо състояние.Но това,че подръжката е доста дебела не е за пренебрегване.
Карам такава кола и мога да те уверя,че си струва удоволствието да я притежаваш.
Това е само мое мнение.
Пасата,който ти предлагат, в момента е с реална пазарна стойност от 15 000 лв. на горе,при положение ,че е в добро техническо състояние.Но това,че подръжката е доста дебела не е за пренебрегване.
Карам такава кола и мога да те уверя,че си струва удоволствието да я притежаваш.
Това е само мое мнение.

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 14 ное 2004 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Поддръжка?
Дали можеш да ме ориентираш за цената на поддръжката на Пасат. Например като средно пари за поддръжка. Като цени на консумативи (филтри, накладки, ... ) как се връзва?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта