Както знаем за синхрото е задължително да е с 4 бр. еднакви гуми.А някой наясно ли е как стои въпросът с веригите.Задължително ли е да се слагат на 4-те гуми.Мисля си че, ако сложа само на предните се получава ефекта все едно съм с различни гуми като диаметър.Наясно съм как работи синхрото и знам ,че това не е добре.Как тогава стои въпросът с веригите?Нужни ли са ми вериги за 4-те колела?
Колата е Пасат Б4,но си мисля, че това няма значение в този случай.
Syncro и вериги за сняг
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
значиииии един приятел така си прецака синхрото като сложи вериги на задните гуми...
на предните ако сложиш няма проблем защото де факто задните колела се задвижват САМО когато предните загубят сцепление.
а с вериги на предните това реално няма да стане така че ще си караш само на предно
ако сложиш вериги само на задните, предните ще започнат да превъртат, синхрото ще включи задното предаване и вискомуфата се пръсва.
на предните ако сложиш няма проблем защото де факто задните колела се задвижват САМО когато предните загубят сцепление.
а с вериги на предните това реално няма да стане така че ще си караш само на предно
ако сложиш вериги само на задните, предните ще започнат да превъртат, синхрото ще включи задното предаване и вискомуфата се пръсва.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ники малко бъркаш да ти кажа..
кънтрито е със същия дифф и виско като обикновеното синхро
преди 10-тина дена бяхме с дани с г60-тката и карахме зад едно кънтри.. през цялото време му се въртяха полуоските... със сигурност не е загубил сцепление защото беше сухо.. така че е много относителна работата на виско муфата..
+ това както каза пича .. гумите отпред и отзад трябва да са:
еднакви
с еднакъв грайфер за да имат еднакво сцепление с пътя да не замине виско, раздатка или каквото и да било там .. ае не чак да замине ама да не му скаси живота..
от там ми идва на ума.. че и отпред и отзаде трябва да е с вериги за да може сцеплението пак да е еднакво
според мен задължително на 4-те трябва да сложиш пичага.. или.. хубави гуми и изобщо да не слагаш .. гарантирам че газиш сериозно!!!
кънтрито е със същия дифф и виско като обикновеното синхро
преди 10-тина дена бяхме с дани с г60-тката и карахме зад едно кънтри.. през цялото време му се въртяха полуоските... със сигурност не е загубил сцепление защото беше сухо.. така че е много относителна работата на виско муфата..
+ това както каза пича .. гумите отпред и отзад трябва да са:
еднакви
с еднакъв грайфер за да имат еднакво сцепление с пътя да не замине виско, раздатка или каквото и да било там .. ае не чак да замине ама да не му скаси живота..
от там ми идва на ума.. че и отпред и отзаде трябва да е с вериги за да може сцеплението пак да е еднакво
според мен задължително на 4-те трябва да сложиш пичага.. или.. хубави гуми и изобщо да не слагаш .. гарантирам че газиш сериозно!!!
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
значи не мисля че ако колегата си има горе-долу читави гуми вериги няма да му трябват
аз съм карал голф синхро из едни нивя зимата и то с едни пистарки и тоз автомобил не затъна никъде
и доста голям наклон после пробвах - пак си върви
но дори и да се наложи да се сложат - не мисля че е проблем да се сложат вериги само на предните
щото и аз знам че когато забуксуват предните гуми тогава включва вискомуфата и се задвижват задните колела
а и все пак с това синхро нали ще ги ползва за няколко метра 






- Jerom
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
Vizor написа:Ники малко бъркаш да ти кажа..
кънтрито е със същия дифф и виско като обикновеното синхро
преди 10-тина дена бяхме с дани с г60-тката и карахме зад едно кънтри.. през цялото време му се въртяха полуоските... със сигурност не е загубил сцепление защото беше сухо.. така че е много относителна работата на виско муфата..
+ това както каза пича .. гумите отпред и отзад трябва да са:
еднакви
с еднакъв грайфер за да имат еднакво сцепление с пътя да не замине виско, раздатка или каквото и да било там .. ае не чак да замине ама да не му скаси живота..
от там ми идва на ума.. че и отпред и отзаде трябва да е с вериги за да може сцеплението пак да е еднакво
според мен задължително на 4-те трябва да сложиш пичага.. или.. хубави гуми и изобщо да не слагаш .. гарантирам че газиш сериозно!!!


- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО 4-ри вериги. Иначе, на виско и аз бих сложил на предните колела, ако трябваше да избирам ....
Хъм. По спомен задните също винаги се задвижват в съотношение 95:5. Беше нещо свързано с времето за реакция.
nii написа:на предните ако сложиш няма проблем защото де факто задните колела се задвижват САМО когато предните загубят сцепление.
Хъм. По спомен задните също винаги се задвижват в съотношение 95:5. Беше нещо свързано с времето за реакция.
• Snow chains mounted on all 4 with 4WD/AWD - ideal lateral stability, perfect acceleration, crisp steering, super braking. However, part time systems will show some understeer (turns are wider than intended). Full time 4WD systems are best. This is what everyone should have for snow and ice. Be careful anyway.
• Snow chains mounted on front axle with 4WD/AWD - good acceleration, good steering, good braking. However, since the rear wheels have no lateral guidance, the rear end might come around - fast. Not good. Feather your brakes. Go slow.
• Snow chains mounted on rear axle with 4WD/AWD - good acceleration, lousy steering (no lateral guidance), marginal braking (remember, 80% of brake force is created at front wheels and without chains that ain't happening). No fishtailing. Best compromise for 4WD with only one pair of chains. Go slow.
Последна промяна от Cherepaha на Сря 05 дек 2007 16:36, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта