Syncro и вериги за сняг

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
skoka
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Syncro и вериги за сняг

Мнениеот skoka » Сря 05 дек 2007 11:43


Както знаем за синхрото е задължително да е с 4 бр. еднакви гуми.А някой наясно ли е как стои въпросът с веригите.Задължително ли е да се слагат на 4-те гуми.Мисля си че, ако сложа само на предните се получава ефекта все едно съм с различни гуми като диаметър.Наясно съм как работи синхрото и знам ,че това не е добре.Как тогава стои въпросът с веригите?Нужни ли са ми вериги за 4-те колела?
Колата е Пасат Б4,но си мисля, че това няма значение в този случай.




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 05 дек 2007 12:20


аз лично съм виждал синхро В3 да се изкачва без никакви проблеми по заледен път от писта Витошко лале нагоре към пътя за София без вериги и с някакви всесезонни гуми ....
ако си с хубави зимни гуми не знам при какви узловия може да се наложат вериги


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Сря 05 дек 2007 12:28


А сега де :roll:Би трябвало вериги само на един мост да не доведат до кой знае какви проблеми...Но честно казано още не съм виждал място където да ми се наложи да слагам такива.
:wink:


skoka
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот skoka » Сря 05 дек 2007 13:07


:D Дано да сте прави за проходимоста.Имам го от 6 месеца и не съм го пробвал в снежни условия,затова се чудя за веригите.Дано да не се налага да слагам,но не е зле да съм наясно как стои въпроса.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 05 дек 2007 13:13


мда и аз се чудех за веригите и всеки казва че няма да ми трябват - и аз не съм го пробвал в снежни условия


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 05 дек 2007 13:14


значиииии един приятел така си прецака синхрото като сложи вериги на задните гуми...

на предните ако сложиш няма проблем защото де факто задните колела се задвижват САМО когато предните загубят сцепление.
а с вериги на предните това реално няма да стане така че ще си караш само на предно
ако сложиш вериги само на задните, предните ще започнат да превъртат, синхрото ще включи задното предаване и вискомуфата се пръсва.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 05 дек 2007 13:59


Ники малко бъркаш да ти кажа..
кънтрито е със същия дифф и виско като обикновеното синхро
преди 10-тина дена бяхме с дани с г60-тката и карахме зад едно кънтри.. през цялото време му се въртяха полуоските... със сигурност не е загубил сцепление защото беше сухо.. така че е много относителна работата на виско муфата..
+ това както каза пича .. гумите отпред и отзад трябва да са:
еднакви
с еднакъв грайфер за да имат еднакво сцепление с пътя да не замине виско, раздатка или каквото и да било там .. ае не чак да замине ама да не му скаси живота..
от там ми идва на ума.. че и отпред и отзаде трябва да е с вериги за да може сцеплението пак да е еднакво

според мен задължително на 4-те трябва да сложиш пичага.. или.. хубави гуми и изобщо да не слагаш .. гарантирам че газиш сериозно!!!


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 05 дек 2007 14:07


Толкова ли е крехко това синхро, щом от гуми с различен грайфер може да се прецака :shock :shock :shock

Иначе имам познат, който има голф 2 синхро. Той казва, че е страшна кола, няма закъсване :wink:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 05 дек 2007 14:30


Визорче, ми естествено че ще се въртят полуоските, те са вързани директно към главината и щом се върти колелото се въртят и те, само дето не са вързани към скоростната кутия в тоя момент

май не си пил кафе


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 05 дек 2007 14:38


значи не мисля че ако колегата си има горе-долу читави гуми вериги няма да му трябват :wink: аз съм карал голф синхро из едни нивя зимата и то с едни пистарки и тоз автомобил не затъна никъде :lol: и доста голям наклон после пробвах - пак си върви :lol: но дори и да се наложи да се сложат - не мисля че е проблем да се сложат вериги само на предните :wink: щото и аз знам че когато забуксуват предните гуми тогава включва вискомуфата и се задвижват задните колела :wink: а и все пак с това синхро нали ще ги ползва за няколко метра :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 05 дек 2007 15:00


Vizor написа:Ники малко бъркаш да ти кажа..
кънтрито е със същия дифф и виско като обикновеното синхро
преди 10-тина дена бяхме с дани с г60-тката и карахме зад едно кънтри.. през цялото време му се въртяха полуоските... със сигурност не е загубил сцепление защото беше сухо.. така че е много относителна работата на виско муфата..
+ това както каза пича .. гумите отпред и отзад трябва да са:
еднакви
с еднакъв грайфер за да имат еднакво сцепление с пътя да не замине виско, раздатка или каквото и да било там .. ае не чак да замине ама да не му скаси живота..
от там ми идва на ума.. че и отпред и отзаде трябва да е с вериги за да може сцеплението пак да е еднакво

според мен задължително на 4-те трябва да сложиш пичага.. или.. хубави гуми и изобщо да не слагаш .. гарантирам че газиш сериозно!!!


:lol: ами ако се движи как да не се въртят mhihi


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 05 дек 2007 15:04


ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО 4-ри вериги. Иначе, на виско и аз бих сложил на предните колела, ако трябваше да избирам ....

nii написа:на предните ако сложиш няма проблем защото де факто задните колела се задвижват САМО когато предните загубят сцепление.


Хъм. По спомен задните също винаги се задвижват в съотношение 95:5. Беше нещо свързано с времето за реакция.


Snow chains mounted on all 4 with 4WD/AWD - ideal lateral stability, perfect acceleration, crisp steering, super braking. However, part time systems will show some understeer (turns are wider than intended). Full time 4WD systems are best. This is what everyone should have for snow and ice. Be careful anyway.

Snow chains mounted on front axle with 4WD/AWD - good acceleration, good steering, good braking. However, since the rear wheels have no lateral guidance, the rear end might come around - fast. Not good. Feather your brakes. Go slow.

Snow chains mounted on rear axle with 4WD/AWD - good acceleration, lousy steering (no lateral guidance), marginal braking (remember, 80% of brake force is created at front wheels and without chains that ain't happening). No fishtailing. Best compromise for 4WD with only one pair of chains. Go slow.

Последна промяна от Cherepaha на Сря 05 дек 2007 16:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 05 дек 2007 16:33


Cherepaha написа:Задължително 4-ри вериги.

Не ,с 5 вериги и на резервната една.Глупости


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 05 дек 2007 16:36


vladtod® написа:
Cherepaha написа:Задължително 4-ри вериги.

Не ,с 5 вериги и на резервната една.Глупости


убуу де. коригирах се


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Сря 05 дек 2007 17:15


Споко.Проведох тестове на сняг и лед(твърде задоволителни) :) Вериги на синхро ти трябват колкото втори презерватив :) Но,както се изрази един приятел,колкото по-проходима ти е колата толкова повече зор ще видиш когато затънеш mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта