Консумация в комфорт модула (Октавия І)? - РЕШЕНО

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Консумация в комфорт модула (Октавия І)? - РЕШЕНО

Мнениеот ikonoma » Сря 05 дек 2007 22:53


Здравейте!
Тормози ме един проблем. Трябва да разбера дали е нормална или ненормална консумацията в комфорт модула на колата.
Сега ще дам подробности. Тока при заключена кола, затворени врати, капраци и изключени консуматори е 0,12-0,13 A. Когато махна бушончето за осветлението на купето релето в модула изключва и консумацията пада на 0,00-0,01 A. http://skodaoctavia.hit.bg/HPIM1588.JPG
Според мен не е нормално това реле да стои включено винаги, когато колата е захранена от акумулатора. Иначе лампата в купето гасне винаги с определено закъснение. Мисля, че преди време когато оставех колата отворена след 15 минути(не съм сигурен точно) лампата изгасваше, но и се чуваше, че изключва реле.
Коелгата L&R ми даде жокер, че може би една от интегралните схеми ULQ2003A се е повредила и не изключва релето. Понеже познанията ми в електрониката не са никак големи баща ми го носи при електрончиците на работата му, уж големи разбирачи, но май не са измерили нищо.

Аларма и други подобни простотии нямам.

На това отгоре като я закачих на VAG-COM излязоха грешки.

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 959 799 S
Component: Zentral-SG Komfort V41
Coding: 04097
Shop #: WSC 31480
3 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
37-00 - Faulty
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
37-00 - Faulty


Не мога да им намеря описанието. А 00943 от къде ли се взема, като колата няма подгреваеми огледала?


Предварително ви благодаря ви за отговорите! Ако трябва да дам още някаква информация казвайте.

Последна промяна от ikonoma на Пет 06 юни 2008 22:29, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 06 дек 2007 9:40


Не мисля , че при откачен модул могат да измерят каквото и да е! Каква е функцията на релето ? Ако просто прекъсва захранването преди транзистора, окъси му контактите, и му прекъсни бобинката. Да се надяваме , че транзистора запушва до край :)


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 07 дек 2007 12:11


Здравейте!
Разреших проблема. С упоритост всичко се постига.:D Oтпечатах схемите му и баща ми го занесе пак при елктрончиците. Оказа се, че им е спестил една важна подробност. Там са симулирали работата му и казаха, че за да работи постоянно най-вероятно получава постоянна маса на едно от крачетата, което отговаря за ключалката в багажника. Днес свалих кората, извадих всички възможни куплунзи и Ооо, чудо - консумацията стана 0,01 A при затворена и заключена кола. Закачих ги една по една и за мое учудване всичко беше наред. Вече не нарастваше. Не разбрах какво е било, но факт е, че работата се оправи. Сега щом изгасне лампата и релето се чува как щраква в таблото. :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 07 дек 2007 12:15


Браво, тези нови решения с микро ключета(cherry) са ужасни, очаквай включване от бутончето в задната ключалка.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 22 дек 2007 22:02


Да, ама не, както казваше един политик от близкото минало. Проблема пак стои пред мен. Оказа се, че причината не е била в постоянна маса от ключалката в багажника. Когато го сложих всичко си беше наред, а наскоро си рекох: "Я да се ослушам дали работи!". Оказа се, че пак не работи. Разкачих кабелите в багажника, но нищо не се оправи. Зарязах ги така за няколко дена. Днес обикаляхме малко из града. Първите няколко пъти при отваряне и затваряне на вратата релето си щракаше, а след това старата песен на нов глас. Според мен това е проблем в платката - някой елемент ту работи, ту не работи.
Май ще търся нов комфорт модул. Просто не виждам как мога да сменя тези дребни чипчета по платката.

Въпроса ми е дали ще мога да сменя комфорта с различен от моя, защото се съмнявам да намеря същия?


Моя е този http://209.85.135.104/search?q=cache:X5 ... =firefox-a


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 06 юни 2008 22:29


Проблема вече е решен. Време е да се приключи темата.

Оказа се протрит кабел над бушонното табло, там където кабелите влизат към тавана. Веднъж дава късо, веднъж не.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 10 юни 2008 20:18


колега от къде намери електронната схема на комфорт модула??



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта