ДВГ - Като за начало смених съединител – Закс – 200 лв + 70лв за труд. После смених гумички на клапаните - Гьотце 21 лв и гарнитурата на капака – и тя 20 лв + 20 лв труд. От тогава забравих за разход на масло. Не доливам – лятото е с Мотул 15/50, а сега е с Опел 10/40. На 250к км сменен термостат – Вернет 16 лв. Смених пластмасовия тройник на охлаждащата течност на 270к км – стои отпред па ДВГ и на него са темп. датчици. На 290к км се подгонихме с една астра и при 7000 оборота по оборотомер на 3-та, това е около 140 км, се гръмна тръба за охлаждаща течност - много атрактивно изпуших. Има теч на охлаждаща течност от радиатора но за сега се правя че не го виждам – в месеца доливам около 200-300 мл. На 270к км Никси ми смени радиаторчето на парното и сега е Африка в колата – с труда около 60 лв. Два пъти сменен антифриз - Лукойл, маслото на 8-9к км заедно с филтъра, въздушен филтър се сменя на 5к км. Почуква някой повдигач – не ме притеснява за сега. С 4-ма души екипаж + багаж на 5-та - 175 км/час на газ – 4500 оборота по оборотомер. Заменен катализатор с тръба 20 лв – на 280к км, на 285к км сменено задно гърне с двуцевка на АСПО – 70 лв. Разход на горива. АГУ – Волтран вакуумен изпарител газ 11,5-12 градско 7,5 – 8,5 извънградско. На бензин нямам представа колко е.
Ходова част – на 250к км смених къси накрайници МУУГ – 20 лв + 10лв труд + 25лв реглаж. Те изкараха около 20к км и ги смених с турски АС Метал – 16 + 10 + 25. Тампони на заден мост сменени на 260к км – 80лв с труда. На 285к км предни амортесьори Билщайн маслени + прашници + шок тампони и тампони на макферсон, а задните са Закс маслени + шок тампони + прашници – маншони от рейка на Опел. Всичко това + реглаж предница – 420 лв. Тропат каренцата на пръта на волана, но е поносимо и не мисля да ги правя за сега.
Спирачки - На 250к км – спирачна помпа, жила на ръчна спирачка, мъркучетата на предните апарати – 100 лв + 30 лв труд – на 260к км – предни накладки АТЕ – 35 лв, задни АТЕ – и те толкова. При смяната на тампоните на задния мост смених и спирачните мъркучета – 15 лв. 295к км – накладки Текстар + дискове Зимерман – 95 лв с труда. Спирачна течност сменена 2 пъти – сега е с Тексако ДОТ 4. По едно време си бях въобразил, че колата не спира. След посещение на майстор диагнозата бе – Карай си по често Голфа и по малко новата служебна кола и сперачките ще се оправят. Направих едно почистване на задните апарати и сега спира отлично.
Ел. Инсталация – ами правила е проблеми само когато съм пипал някаде

Гуми и джанти – Като го взех беше с 4 зимни. От Метро взех 2 бр Майлстон 175/70/13 – най отвратителните гуми които съм карал – 120 лв двете. След смяната на амортесьрите колата продължи да се люлее и проради тази причина се обурудвах с 4 бр АТС Къп от колегата Бени бързия – продаде ми прави без заварки джанти за 210 лв, които не бяха толкова прави, а едната бе заварявана, но тук аз съм си виновен, че му се доверих. От колега от тунинг форума взех 4 бр 185/55/15 Мишелин Енерджи за 150 лв и О! Чудо – колата не се люлее, спира, завива и друса. За тази зима взимайки предвид цените на 15 цоловите гуми си закупих 4 джанти 14 цола от Г3 от Доктора от Асеновград и 4 нови 175/65/14 Унироял МС Плюс Нордик от центрове за гуми Диана – всичко това за 340 лв.
Ин- и Екстериор – при едно лошо паркиране си счупих предана броня – 50 лв с мигачите. Сложих си странични мигачи в калниците – 3,5 лв. От колега си взех крило за 5-тата врата, ама така го сложих, че чак ме е срам. От Никси взих табло с оборотомер и МФА. Километража излезе счупен и Никси най-коректно отстрани повредата за негова сметка. От колегата Нова взех 2 фара с ел. регулиране Сатурнус – 50 лв. При една лека катастрофа счупих сщипките на единия. Сложих си стария Бош. Тази зима си измих горещите фарове със студена вода и ми се спукаха стъклата. Последва едно безуспешно търсене на стъкла от форумаили от магазин. Закупих нови Депо – 44 лв – за сега светят отлично. Мама им дръпнатоочна

Изводи и заключения - много здрав автомобил. Никъде не ме е изоставял. Евтин за подръжка

