Сблъсквах се с не един проблем.
Колата се води моноинжекция 1,6л 96г.
На табелката в багажника има лепенка с означение на мотора АЕЕ.
Днес отидох в сервиз за монтиране на газово и оттам ме сюрпризираха, че двигателят е пълен инжекцион -рядка модификация.Това означава, че двигателят трябва да е сменян ,ако се овдя по означението на лепенката в багажника.
Казаха едни главозамайващи цени за газово.
Къде има маркировка на двигателя за типа му.
Някой може ли да спомене марка и цени на газово за тази рядка птица двигател?
Двигател Голф 3 и газово устройство
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ickata написа:Ми АЕЕ е моно. В талона какво пише? Ако си виждал моно, като погледнеш двигателя ще разбереш моно ли е, многоточков ли е. Да не те пързалят нещо?
На блока по средата под главата някъде мисля че трябва да му е номера.
OK много благодаря за инфото. ПО талон и документи митнически е АЕЕ моно 1,6 .Регистрирах я в предната сряда в КАТбез никакви проблеми като 75 к.с.
Виждал съм и моно и пълна, ама това чудо не изглежда като моно.
Сега съм вече на работа довечера ще ровичкам из мотора дано намеря някакъв номер или тип.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ickata написа:Ако го фотнеш може да го познае някой.
През седмицата ще го фотна.Сега се връщам от работа и успях да го опипам.
Смукателният колектор е пластамасов и 2 х 2 тръбите са разделени по разстояние.Кутията на Въздушният филтър е почти кръгла и плоска.От нея нямам видимост ,трябва да я свалям , а ще я нося за лека козметика /боичка/.И не ми се разглобява набързо.
Пак гледам лепенката в багажника-пише си АЕЕ.Като вляза в по номера на рамата.търсачката на Win номер не ми изкарва тип двигател.Ега ти случая.
И къде мога да търся компа на това животно?
Почвам да се чудя да не би да е Simos ??
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега мотора ти е МУЛТИ инжекция,а не моно!100% сам сигурен!Аз сам със същия мотор АЕЕ,само дето сам с Поло.Мойте колектори сащо са пласмасови,и въздушния филтър както описваш твоя ми е същия.Тези двигатели са монтирани в периода 1995-1997 на Голф,Венто и на Поло.И аз бях ходил на няколко места да питам за газ и ми казаха че не е много добре да се слага газ на тоя мотор,защото ако грамне газта лесно се цепели колектоприте!Препорачаха ми газов инжекцион който обаче е 1700лв.Ако изкаш пиши на л.с. за да обмениме инфо за двигателите.
P.S.Ако изкаш пиши и на icq.
P.S.Ако изкаш пиши и на icq.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Prodriver написа:Колега мотора ти е МУЛТИ инжекция,а не моно!100% сам сигурен!Аз сам със същия мотор АЕЕ,само дето сам с Поло.Мойте колектори сащо са пласмасови,и въздушния филтър както описваш твоя ми е същия.Тези двигатели са монтирани в периода 1995-1997 на Голф,Венто и на Поло.И аз бях ходил на няколко места да питам за газ и ми казаха че не е много добре да се слага газ на тоя мотор,защото ако грамне газта лесно се цепели колектоприте!Препорачаха ми газов инжекцион който обаче е 1700лв.Ако изкаш пиши на л.с. за да обмениме инфо за двигателите.
P.S.Ако изкаш пиши и на icq.
Tочно същото ми казаха и на мен и за цената на газовият инжекцион.
Някакъв рядък модел е.Такъв е слаган и на Шкода Октавия 96г
Не могат ли да се сменят тези колектори с алуминиеви, някой има ли мнение.
И колко коня е това чудо на техниката ?? по документи е 75.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Prodriver написа:И аз се чудех дали не могат да се сменят колекторите с алуминиеви,ама кои знае колко ще струват![]()
И мойта я дават по документи 75 к.с.
а карбураторни не е скъпо - 20-30лв ,ма запълна инжекция не знам.
То е проблем дали ще паснат, че като ги гледам как са разделени май няма да стане.
И за какъв х.. са сложили пълна инжекция като мощността е 75 к.с .Аз си помислих, че 101 к.с като Пасатов двигател 1,6 пълна инжекция.
- Joro_Markov
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 28 юли 2004 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Със същия двигател АЕЕ съм и аз. В сряда ме сюрпрезираха с цената на газовия инжекцион от 1700 лева ,което ме разколеба напълно. В сервиза са правили Фабиа с този двигател ,като човека на своя отговорност е поискал да се сложи обикновена газова а не газов инжекцион. До вечерта колата е била с цепнати колектори и след закупуване на нови такива - 300 лева ,монтира газов инжекцион.Излезнала му е майка си и баща си ,но цената е отишла ....
Нямам никаква идея за това дали смукателните колектори могат да бъдат заменени с алуминиеви,ако някой има представа нека сподели.
Нямам никаква идея за това дали смукателните колектори могат да бъдат заменени с алуминиеви,ако някой има представа нека сподели.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
До вечерта колата е била с цепнати колектори и след закупуване на нови такива - 300 лева ...,
Нямам никаква идея за това дали смукателните колектори могат да бъдат заменени с алуминиеви,ако някой има представа нека сподели.[/quote]
Колега -А тези сцепените колектори не могат ли да се вземат за да пробвам ги дам в леярна ?
Май това ще е спасението за нас. Но пък ще трябва много обработка от вътре за да се доведат до идеално гладки повърхности
Нямам никаква идея за това дали смукателните колектори могат да бъдат заменени с алуминиеви,ако някой има представа нека сподели.[/quote]
Колега -А тези сцепените колектори не могат ли да се вземат за да пробвам ги дам в леярна ?
Май това ще е спасението за нас. Но пък ще трябва много обработка от вътре за да се доведат до идеално гладки повърхности
Колеги, писах вече на Крис, че търсейки информация за монтаж на газова на моя Пасат попаднах на чешки сайт www.gpl.cz за газови уредби Ловато и БРЦ монтирани на най-вече на модели Шкода. Както разбирам някои от вас са с такива двигатели и сайта може би ще им е полезен. На сайта са дадени електрически и монтажни схеми на газови уредби и за Октавиа 1.6/100к.с. Симос, Фелиция 1.6/75к.с. Марели пълен инжекцион (MPI). Текста е на чешки, но схемите са препечатка на Ловато и обозначенията са на италиански и английски така че се разбира. Доколкото разбирам от схемите (в раздел монтажни инструкции) става въпрос за конвенционална газова (изпарител - плочка), а не газов инжекцион.
Някой да не ме разбере погрешно, не агитирам срещу газовия инжекцион, това си е най-доброто. И аз три пъти се изпотих докато не се реша да сложи обикновенна газова на моя Пасат 1.6/101. Обаче не съм "подготвен" да дам 1700 лв. за газов инжекцион (или 1300 за руски, ама там е друга историята...). Още три пъти се изпотих докато карах първия ден в очакване да гръмне нещо. Засега обаче всичко е ОК. Чукам на дърво
Така че нещата опират до личен избор и отговорност. Желая успех на всички.
Някой да не ме разбере погрешно, не агитирам срещу газовия инжекцион, това си е най-доброто. И аз три пъти се изпотих докато не се реша да сложи обикновенна газова на моя Пасат 1.6/101. Обаче не съм "подготвен" да дам 1700 лв. за газов инжекцион (или 1300 за руски, ама там е друга историята...). Още три пъти се изпотих докато карах първия ден в очакване да гръмне нещо. Засега обаче всичко е ОК. Чукам на дърво

Така че нещата опират до личен избор и отговорност. Желая успех на всички.
Май се вживах в тая тема, но не бях чувал, че на някой VW двигател има пластмасови колектори. Та сега се зазяпах в инструкцията по монтажа на Шкодовия двигател в сайта който ви дадох по-горе. Двигателя е точно АЕЕ. Ако някой може да чете чешки на му трябват майстори за газовата. Подробно до такава степен, че чак има и снимки за монтажа на плочка, вентили, бутилка, та дори и пълначката на бронята. Де да бях намерил за моя двигател такова нещо. Айде и ще черпите по бира 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта