Двигател Голф 3 и газово устройство

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Двигател Голф 3 и газово устройство

Мнениеот kris11 » Пет 24 юни 2005 12:07


Сблъсквах се с не един проблем.
Колата се води моноинжекция 1,6л 96г.
На табелката в багажника има лепенка с означение на мотора АЕЕ.
Днес отидох в сервиз за монтиране на газово и оттам ме сюрпризираха, че двигателят е пълен инжекцион -рядка модификация.Това означава, че двигателят трябва да е сменян ,ако се овдя по означението на лепенката в багажника.
Казаха едни главозамайващи цени за газово.
Къде има маркировка на двигателя за типа му.
Някой може ли да спомене марка и цени на газово за тази рядка птица двигател?




Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Пет 24 юни 2005 12:16


Ми АЕЕ е моно. В талона какво пише? Ако си виждал моно, като погледнеш двигателя ще разбереш моно ли е, многоточков ли е. Да не те пързалят нещо?

На блока по средата под главата някъде мисля че трябва да му е номера.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 24 юни 2005 13:05


ickata написа:Ми АЕЕ е моно. В талона какво пише? Ако си виждал моно, като погледнеш двигателя ще разбереш моно ли е, многоточков ли е. Да не те пързалят нещо?

На блока по средата под главата някъде мисля че трябва да му е номера.

OK много благодаря за инфото. ПО талон и документи митнически е АЕЕ моно 1,6 .Регистрирах я в предната сряда в КАТбез никакви проблеми като 75 к.с.
Виждал съм и моно и пълна, ама това чудо не изглежда като моно.
Сега съм вече на работа довечера ще ровичкам из мотора дано намеря някакъв номер или тип.


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Пет 24 юни 2005 13:21


Ако го фотнеш може да го познае някой.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 24 юни 2005 18:12


ickata написа:Ако го фотнеш може да го познае някой.

През седмицата ще го фотна.Сега се връщам от работа и успях да го опипам.
Смукателният колектор е пластамасов и 2 х 2 тръбите са разделени по разстояние.Кутията на Въздушният филтър е почти кръгла и плоска.От нея нямам видимост ,трябва да я свалям , а ще я нося за лека козметика /боичка/.И не ми се разглобява набързо.
Пак гледам лепенката в багажника-пише си АЕЕ.Като вляза в по номера на рамата.търсачката на Win номер не ми изкарва тип двигател.Ега ти случая.
И къде мога да търся компа на това животно?
Почвам да се чудя да не би да е Simos ??


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Съб 25 юни 2005 16:42


Не, мойта е симос и щеше да я познаеш ако е такава. Кръглата кутия ако при карба със сигурност е моно. Що не пуснеш едно ЛС на Ваското1?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Съб 25 юни 2005 23:24


Колега мотора ти е МУЛТИ инжекция,а не моно!100% сам сигурен!Аз сам със същия мотор АЕЕ,само дето сам с Поло.Мойте колектори сащо са пласмасови,и въздушния филтър както описваш твоя ми е същия.Тези двигатели са монтирани в периода 1995-1997 на Голф,Венто и на Поло.И аз бях ходил на няколко места да питам за газ и ми казаха че не е много добре да се слага газ на тоя мотор,защото ако грамне газта лесно се цепели колектоприте!Препорачаха ми газов инжекцион който обаче е 1700лв.Ако изкаш пиши на л.с. за да обмениме инфо за двигателите.

P.S.Ако изкаш пиши и на icq.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 26 юни 2005 10:23


Prodriver написа:Колега мотора ти е МУЛТИ инжекция,а не моно!100% сам сигурен!Аз сам със същия мотор АЕЕ,само дето сам с Поло.Мойте колектори сащо са пласмасови,и въздушния филтър както описваш твоя ми е същия.Тези двигатели са монтирани в периода 1995-1997 на Голф,Венто и на Поло.И аз бях ходил на няколко места да питам за газ и ми казаха че не е много добре да се слага газ на тоя мотор,защото ако грамне газта лесно се цепели колектоприте!Препорачаха ми газов инжекцион който обаче е 1700лв.Ако изкаш пиши на л.с. за да обмениме инфо за двигателите.

P.S.Ако изкаш пиши и на icq.

Tочно същото ми казаха и на мен и за цената на газовият инжекцион.
Някакъв рядък модел е.Такъв е слаган и на Шкода Октавия 96г
Не могат ли да се сменят тези колектори с алуминиеви, някой има ли мнение.
И колко коня е това чудо на техниката ?? по документи е 75.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Нед 26 юни 2005 17:32


И аз се чудех дали не могат да се сменят колекторите с алуминиеви,ама кои знае колко ще струват :dontknow:
И мойта я дават по документи 75 к.с.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 26 юни 2005 19:02


Prodriver написа:И аз се чудех дали не могат да се сменят колекторите с алуминиеви,ама кои знае колко ще струват :dontknow:
И мойта я дават по документи 75 к.с.

а карбураторни не е скъпо - 20-30лв ,ма запълна инжекция не знам.
То е проблем дали ще паснат, че като ги гледам как са разделени май няма да стане.
И за какъв х.. са сложили пълна инжекция като мощността е 75 к.с .Аз си помислих, че 101 к.с като Пасатов двигател 1,6 пълна инжекция.


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Пон 27 юни 2005 8:53


Извинявай колега, заблудил съм се.


Потребителски аватар
Joro_Markov
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 28 юли 2004 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Joro_Markov » Пон 27 юни 2005 10:28


Със същия двигател АЕЕ съм и аз. В сряда ме сюрпрезираха с цената на газовия инжекцион от 1700 лева ,което ме разколеба напълно. В сервиза са правили Фабиа с този двигател ,като човека на своя отговорност е поискал да се сложи обикновена газова а не газов инжекцион. До вечерта колата е била с цепнати колектори и след закупуване на нови такива - 300 лева ,монтира газов инжекцион.Излезнала му е майка си и баща си ,но цената е отишла ....
Нямам никаква идея за това дали смукателните колектори могат да бъдат заменени с алуминиеви,ако някой има представа нека сподели.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 27 юни 2005 11:45


До вечерта колата е била с цепнати колектори и след закупуване на нови такива - 300 лева ...,
Нямам никаква идея за това дали смукателните колектори могат да бъдат заменени с алуминиеви,ако някой има представа нека сподели.[/quote]
Колега -А тези сцепените колектори не могат ли да се вземат за да пробвам ги дам в леярна ?
Май това ще е спасението за нас. Но пък ще трябва много обработка от вътре за да се доведат до идеално гладки повърхности


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пон 27 юни 2005 14:11


Колеги, писах вече на Крис, че търсейки информация за монтаж на газова на моя Пасат попаднах на чешки сайт www.gpl.cz за газови уредби Ловато и БРЦ монтирани на най-вече на модели Шкода. Както разбирам някои от вас са с такива двигатели и сайта може би ще им е полезен. На сайта са дадени електрически и монтажни схеми на газови уредби и за Октавиа 1.6/100к.с. Симос, Фелиция 1.6/75к.с. Марели пълен инжекцион (MPI). Текста е на чешки, но схемите са препечатка на Ловато и обозначенията са на италиански и английски така че се разбира. Доколкото разбирам от схемите (в раздел монтажни инструкции) става въпрос за конвенционална газова (изпарител - плочка), а не газов инжекцион.
Някой да не ме разбере погрешно, не агитирам срещу газовия инжекцион, това си е най-доброто. И аз три пъти се изпотих докато не се реша да сложи обикновенна газова на моя Пасат 1.6/101. Обаче не съм "подготвен" да дам 1700 лв. за газов инжекцион (или 1300 за руски, ама там е друга историята...). Още три пъти се изпотих докато карах първия ден в очакване да гръмне нещо. Засега обаче всичко е ОК. Чукам на дърво :wink:
Така че нещата опират до личен избор и отговорност. Желая успех на всички.


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пон 27 юни 2005 14:45


Май се вживах в тая тема, но не бях чувал, че на някой VW двигател има пластмасови колектори. Та сега се зазяпах в инструкцията по монтажа на Шкодовия двигател в сайта който ви дадох по-горе. Двигателя е точно АЕЕ. Ако някой може да чете чешки на му трябват майстори за газовата. Подробно до такава степен, че чак има и снимки за монтажа на плочка, вентили, бутилка, та дори и пълначката на бронята. Де да бях намерил за моя двигател такова нещо. Айде и ще черпите по бира :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта