
VW Passat Variant 98g. 1.6i 16V 101 BHP - мнение?
VW Passat Variant 98g. 1.6i 16V 101 BHP - мнение?
Здравейте,фенове на VW! Моля Ви изкажете някакво мнение за горепосочения Пасат! Разход,динамика,возия и качество на изработката и др! Намерил съм и съм намислил да си купя такава машина! Цената е 13500 лв. в изкючително запазено състояние!Моля за вашето мнение за тази кола! Благодаря предварително!
))

- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Наистина 1.6 двигател има само с 8 клапана, както са ти казали колегите по-горе. Карам такъв двигател на Пасат'95. Купето едва ли е по-леко от модела за който питаш и мога да ти кажа от личен опит, че за да върви колата що годе динамично трябва да я настъпваш и държиш между 3 и 4хил. оборота, а това значително качва разхода. За спокойно градско каране бива. Включения климатик осезателно спъва колата, мотора няма излишък от мощност. Разбира се след време се нагаждаш към колата и я караш без проблем. За Пасата който питаш според мен най-добре е по-новия мотор 1.8 турбо или нещо по-яко, но да имаш поне 120 коня под капака. Тогава хем ще се кефиш на комфорта и возията, хем ще имаш и динамиката. Най-важното преди да я купиш колата я покарай. Хареса ли ти взимай. Късмет.
8V????
Благодаря за мнението,само 4е не съм съгласен с това че двигателят е с 8 клапана! Със 16 е,сигурно се бъркате с по-стария вариант!От 1997г. се монтира с 16 клапана! Този двигател се слага и на Голф 4 като пра6там и снимка за по-нагледно! А и в самата книйка на Пасата пише:"Двигател:4-цилиндров с по 4 клапана на цилиндър" ,така 4е 4x4 = 16 клапана![/img]
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 6start%3D4
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 6start%3D4
- GOLFIIICABRIO
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
X-style, Пасата е с двигател 1.6 литра, 101 к.с. и 8 клапана. До тук колегите са прави на 100%.
Снимката към която си дал линка е на Поло 5та генерация. Единствено на Полото от края на 1997 се слага двигател 1.4 16клапана 100к.с. а от 1998 и 16 клапанов 1.6 / 120к.с.
Двигателят 1.6 / 16V /120к.с. е представен на Поло 5то поколение през 1998 г. на Парижкия автосалон и през първата година това Поло е произведено в ограничена серия (3000 бройки) като на модела е дадено означение ГТИ. Целта на ФВ е да направи кола аналогична по размери и "адреналин" на Голф Мк1, което се явява и Поло 5/1998 като съответно му се дават и легендарното ГТИ обозначение. Колата е оборудвана с лети BBS джанти с гуми 195/45/15, ускорение 0-100 за 9.1, а за максимална скорост се посочва 200 км/ч. Разликите от обикновенното Поло не свършват с двигателя. Спирачки, окачване, трансмисия - всичко е променено. С две думи по-ниско, по-широко и "по-зло" Поло. Включени са системи като електронно разпределение на спирачното усилие и тракшън контрол.
Защо не се слага този двигател и на Пасата например не знам, а бих искал да имам тези допълнителни 20 кончета под капака.
Снимката към която си дал линка е на Поло 5та генерация. Единствено на Полото от края на 1997 се слага двигател 1.4 16клапана 100к.с. а от 1998 и 16 клапанов 1.6 / 120к.с.
Двигателят 1.6 / 16V /120к.с. е представен на Поло 5то поколение през 1998 г. на Парижкия автосалон и през първата година това Поло е произведено в ограничена серия (3000 бройки) като на модела е дадено означение ГТИ. Целта на ФВ е да направи кола аналогична по размери и "адреналин" на Голф Мк1, което се явява и Поло 5/1998 като съответно му се дават и легендарното ГТИ обозначение. Колата е оборудвана с лети BBS джанти с гуми 195/45/15, ускорение 0-100 за 9.1, а за максимална скорост се посочва 200 км/ч. Разликите от обикновенното Поло не свършват с двигателя. Спирачки, окачване, трансмисия - всичко е променено. С две думи по-ниско, по-широко и "по-зло" Поло. Включени са системи като електронно разпределение на спирачното усилие и тракшън контрол.
Защо не се слага този двигател и на Пасата например не знам, а бих искал да имам тези допълнителни 20 кончета под капака.

Aide be!?
Приятел,обърни внимание на снимката и ако си достатъчно голям познавач на Фолксваген ще видиш че става дума за Голф 4 с напречно разположен мотор,а не за Поло! 12О к.с. е 1.6 16V FSI който наистина е последна генерация двигател и се слага отскоро! Но този на снимката не е FSI мотор,а обикновения инжекционен 1.6 литров двигател с 16V 101/102к.с. 140/148 Nm! А между другото Пасата си го купих и като махна пластмасовия капак на мотора си личи че съм прав! Даже мога някой път да пратя снимка! Дано съм бил полезен! 

1.6
А че има 1.6i с 8 клапана - да,съгласен съм,виждал съм го! Но просто той е по - старо поколение! 

Pics
Нямаш проблеми,B4/101,само ако може ми изпрати някакъв e-mail на който да ти пратя снимки,защото те са ми на PC-то! 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта