Друг път е ставало, обаче като мина през дълбока локва и тогава присветва лампата на акумулатора... сега нищо не свети, обаче оборотите вместо на 800 постепенно падат на 400 и загасва ако не изфорсирам.
Оборотите паднаха като заваля дъжд...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотите паднаха като заваля дъжд...
Заваля дъжд и оборотите веднага клекнаха на 400-500... едни такива неравномерни... даже ми гасне и половин час вече не мога да задържа двигателя стабилен за повече от две минути... Какво се е намокрило? И дали ще се оправи само? Или това са сериозни симптоми за предстоящ проблем... ?! 10х предварително
Друг път е ставало, обаче като мина през дълбока локва и тогава присветва лампата на акумулатора... сега нищо не свети, обаче оборотите вместо на 800 постепенно падат на 400 и загасва ако не изфорсирам.
Друг път е ставало, обаче като мина през дълбока локва и тогава присветва лампата на акумулатора... сега нищо не свети, обаче оборотите вместо на 800 постепенно падат на 400 и загасва ако не изфорсирам.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
prj57
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ламбда сонда!!!!!!!!!! Сега ще кажеш, ти луд ли си!!!!!!!
И аз така си мислех, ама уви, на ламбдата ми се мокреха кабелите дето влизат в нея, и двигателя гаснеше...... разбрах преди тая среща след като измих двигателя, не палеше , след което издухах със компресор абсолютно всички букси , кабели, дистрибуторна капачка, свещи абе всичко и пак не щя да запали, издухах около ламдата и пална от раз......
Ходи да правиш експерименти....
И аз така си мислех, ама уви, на ламбдата ми се мокреха кабелите дето влизат в нея, и двигателя гаснеше...... разбрах преди тая среща след като измих двигателя, не палеше , след което издухах със компресор абсолютно всички букси , кабели, дистрибуторна капачка, свещи абе всичко и пак не щя да запали, издухах около ламдата и пална от раз......
Ходи да правиш експерименти....
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
prj57 написа:Ламбда сонда!!!!!!!!!! Сега ще кажеш, ти луд ли си!!!!!!!
И аз така си мислех, ама уви, на ламбдата ми се мокреха кабелите дето влизат в нея, и двигателя гаснеше...... разбрах преди тая среща след като измих двигателя, не палеше , след което издухах със компресор абсолютно всички букси , кабели, дистрибуторна капачка, свещи абе всичко и пак не щя да запали, издухах около ламдата и пална от раз......
Ходи да правиш експерименти....
Абе брате, за кво да казвам ти луд ли си... веднага слушам и изпълнявам, щот така и така нищо не разбирам... (е колкото да сипя бензин, знам как се отвърта капачката на резервоара
)
Значи ламбдата може да е причината... абе аз накрая ще я закарам при Васко, да види какво и има на любимата, да я излекува ако може (съмнявам се, че няма да може)
-
prj57
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
на изпускателния колектор отзад двигателя, не е много на ниско така че ще имаш достъп до нея отстрани.....
Проблема не е в самата ламбда а в куплунга с кабелите дето влизат в нея, нали знаеш, жички и вода и се преебава всичко.......
Издухай с въздух хубаво куплунга на ламбдата и ще видиш че ще се оправи, и аз се чудех доста време от кво е, но го разбрах след като пробвах всичко и стана.....
като издухах водата и запали от раз......
Проблема не е в самата ламбда а в куплунга с кабелите дето влизат в нея, нали знаеш, жички и вода и се преебава всичко.......
Издухай с въздух хубаво куплунга на ламбдата и ще видиш че ще се оправи, и аз се чудех доста време от кво е, но го разбрах след като пробвах всичко и стана.....
като издухах водата и запали от раз......
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта