Пак проблеми. Ако някой ползва или работи с VAG COM и има желание
да помогне , нека се обади. Подробностите около проблема ще ги споделя по-късно.
Кой ползва ( работи с ) VAG COM
- Drago_M
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Навъртях 100000 и отидох в официален представител на WV да ми
сменят ангренажни ремъци и водна помпа. След намесата на
спецовете двигателя както се казва вече не беше същия.
За обороти над 3500 въобще не го търси. Максималната скорост
падна с около 20км/ч. Иначе работи равномерно и до 3000 об. не
мога да усетя разлика. В сервиза ми казаха , че най-вероятно е
дебитомера. Трудно хващам връзката между дебитомер и ангренажен
ремък . ( твърдят , че центровката на помпата е перфектна ). За самия дебитомер ми искат около 480 лв. без труд. Просто страшно ми
намирисва.
Двигателя е 2.5 TDI на LT35 2003 95к.с.
Затова реших да потърся помощ във форума. Ако някой може и има желание , моля!
Дебитомера е BOSCH със следните цифри 0 281 002 463
и WV038906461.
сменят ангренажни ремъци и водна помпа. След намесата на
спецовете двигателя както се казва вече не беше същия.
За обороти над 3500 въобще не го търси. Максималната скорост
падна с около 20км/ч. Иначе работи равномерно и до 3000 об. не
мога да усетя разлика. В сервиза ми казаха , че най-вероятно е
дебитомера. Трудно хващам връзката между дебитомер и ангренажен
ремък . ( твърдят , че центровката на помпата е перфектна ). За самия дебитомер ми искат около 480 лв. без труд. Просто страшно ми
намирисва.
Двигателя е 2.5 TDI на LT35 2003 95к.с.
Затова реших да потърся помощ във форума. Ако някой може и има желание , моля!
Дебитомера е BOSCH със следните цифри 0 281 002 463
и WV038906461.
Ако случайно си ходил в САКАРАУТО ... хм ... май не си прочел Коледната Приказка за Сакар планина и Европейският съюз...Drago_M написа:Навъртях 100000 и отидох в официален представител на WV да ми
сменят ангренажни ремъци и водна помпа. След намесата на
спецовете ....
Мисля, че имам чистак-бърсак нов такъв и мога да ти услужа за проба.Drago_M написа:...
Дебитомера е BOSCH със следните цифри 0 281 002 463
и WV038906461.
- Drago_M
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
HAAC в Пловдив.
Първо сложиха нов термостат - стария го нямаше и мотора не загряваше.
След това смениха дебитомера - не се оправи и върнаха стария.
Последва смяна на куплунга на датчика за налягането на въздуха - беше счупен механически и от проникването на влага беше клеясъл.
- не се оправи. Смениха и самия датчик и стана. Искам да отбележа ,
че след всяка смяна колата беше изкарвана на шосе и тествана.
Дали накрая направиха настройките добре , или действително този
датчик не е давал коректно информация - не знам. Резултата е , че в
момента колата върви по-добре отколкото когато я купих. Разхода
ми се струва по-голям , но това е логично - не може да върви
без да гълта.
Първо сложиха нов термостат - стария го нямаше и мотора не загряваше.
След това смениха дебитомера - не се оправи и върнаха стария.
Последва смяна на куплунга на датчика за налягането на въздуха - беше счупен механически и от проникването на влага беше клеясъл.
- не се оправи. Смениха и самия датчик и стана. Искам да отбележа ,
че след всяка смяна колата беше изкарвана на шосе и тествана.
Дали накрая направиха настройките добре , или действително този
датчик не е давал коректно информация - не знам. Резултата е , че в
момента колата върви по-добре отколкото когато я купих. Разхода
ми се струва по-голям , но това е логично - не може да върви
без да гълта.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта