Кой ползва ( работи с ) VAG COM

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кой ползва ( работи с ) VAG COM

Мнениеот Drago_M » Пет 11 яну 2008 18:19


Пак проблеми. Ако някой ползва или работи с VAG COM и има желание
да помогне , нека се обади. Подробностите около проблема ще ги споделя по-късно.




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 11 яну 2008 19:09


Аз бих помогнал.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 11 яну 2008 20:35


кажи проблема


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Пет 11 яну 2008 23:45


Навъртях 100000 и отидох в официален представител на WV да ми
сменят ангренажни ремъци и водна помпа. След намесата на
спецовете двигателя както се казва вече не беше същия.
За обороти над 3500 въобще не го търси. Максималната скорост
падна с около 20км/ч. Иначе работи равномерно и до 3000 об. не
мога да усетя разлика. В сервиза ми казаха , че най-вероятно е
дебитомера. Трудно хващам връзката между дебитомер и ангренажен
ремък . ( твърдят , че центровката на помпата е перфектна ). За самия дебитомер ми искат около 480 лв. без труд. Просто страшно ми
намирисва.
Двигателя е 2.5 TDI на LT35 2003 95к.с.
Затова реших да потърся помощ във форума. Ако някой може и има желание , моля!
Дебитомера е BOSCH със следните цифри 0 281 002 463
и WV038906461.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 12 яну 2008 0:19


90 % съм сигурен, че е от центровката, щом са пипани ремъците.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 12 яну 2008 1:01


Drago_M написа:Навъртях 100000 и отидох в официален представител на WV да ми
сменят ангренажни ремъци и водна помпа. След намесата на
спецовете ....
Ако случайно си ходил в САКАРАУТО ... хм ... май не си прочел Коледната Приказка за Сакар планина и Европейският съюз...

Drago_M написа:...
Дебитомера е BOSCH със следните цифри 0 281 002 463
и WV038906461.
Мисля, че имам чистак-бърсак нов такъв и мога да ти услужа за проба.


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Съб 12 яну 2008 1:15


.[/quote]Мисля, че имам чистак-бърсак нов такъв и мога да ти услужа за проба.[/quote]
Дай някакви координати за връзка ( на e-mail )


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Съб 12 яну 2008 10:19


Иди при някой да ти настрои динамичното изпреварване на помпата с Ваг Ком. Има ли проблеми с паленето топъл/студен?


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Съб 12 яну 2008 10:55


Пали от раз при -10ОС.
но търся точно този " някой" който добросъвестно да направи настройките за да извадя от двигателя максималната мощност.


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Съб 19 яну 2008 0:47


Оправиха го. В ХААС. Върви като самолет.( По думите на майстора ).


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Съб 19 яну 2008 11:00


Е честито, но кажи какъв е бил проблема ? моля.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Съб 19 яну 2008 12:01


[quote="Drago_M"][/quote]

колега ...тва къде са ти го казали .. смисъл в Юнитрейд ли си ходил ... или някой друг сервиз .... :?: :D :?:


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Съб 19 яну 2008 19:56


HAAC в Пловдив.
Първо сложиха нов термостат - стария го нямаше и мотора не загряваше.
След това смениха дебитомера - не се оправи и върнаха стария.
Последва смяна на куплунга на датчика за налягането на въздуха - беше счупен механически и от проникването на влага беше клеясъл.
- не се оправи. Смениха и самия датчик и стана. Искам да отбележа ,
че след всяка смяна колата беше изкарвана на шосе и тествана.
Дали накрая направиха настройките добре , или действително този
датчик не е давал коректно информация - не знам. Резултата е , че в
момента колата върви по-добре отколкото когато я купих. Разхода
ми се струва по-голям , но това е логично - не може да върви
без да гълта.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта