Ламбда-сонда от Г3 ,ABF,на Пасат,ABS.Става ли?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Ламбда-сонда от Г3 ,ABF,на Пасат,ABS.Става ли?

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 21:13


Дали става?
Ако е еднаква ,дали и конструктивно може да се сложи?
Благодаря!




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 21:16


Ако е с един кабел може и да стане но ако е с повече със сигурност не :idea:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 21:20


На ГТИ-то е с три кабелчета.
Моята не я знам с колко е.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 21:22


99% е с един кабел :?


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 21:24


Значи-не.
Благодаря!


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 12 яну 2008 21:27


Ще стане, защо не. Ако няма подряване няма да се включва и това е.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 21:48


Ще питам Ваското и Никси .


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 12 яну 2008 22:14


ikonoma написа:Ще стане, защо не. Ако няма подряване няма да се включва и това е.
:idea:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 22:17


Тенкю,Васе!
Урааа! :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 22:24


vaskoto1 написа:
ikonoma написа:Ще стане, защо не. Ако няма подряване няма да се включва и това е.
:idea:
    Ами то по тая логика ще стане и обратното, просто първите 2-3мин. ще дава грешни стойности докато загреят колекторите после всичко ще е О.К. :dontknow:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 12 яну 2008 22:30


мммне тедо-в грешка си.
подгрева трябва в 2 случая:
ако искаш да влезе много бързо сондата
ако сондата е далече от главата

като е далече от главата (по важния аргумент) сондата загрява само ако се съскаш и щом се кротнеш-изстива и изключва.
така че обратния вариант не е удачен...
но ако е близо (в случаите с еднокабелна сонда) мотора си я поддържа топла и няма яд ако не й бачка подгрева. просто е по скъпо да си купиш такава с подгрев и да не го ползваш.
но тука май не е точно такъв случая...mhihi


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 22:36


[quote="vaskoto1"
    Мда ясно просто не се бях сетил че някой ламбди са чак при катализатора :oops: :bowdown


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ламбда-сонда от Г3 ,ABF,на Пасат,ABS.Става ли?

Мнениеот jerrry » Нед 13 яну 2008 17:08


Iavor написа:Дали става?
Ако е еднаква ,дали и конструктивно може да се сложи?
Благодаря!

Колега,тя че става-става,но помисли малко за проблемите които ще трябва да решиш:

-различна дължина на кабела/кабелите-може да се наложи рязане и снаждане...
-различен куплунг-ще трябва да преправяш куплунга или да ползваш стария,пак рязане ,снадки,изолиране...
-главата на самата сонда най-вероятно е различна(отворите),зависи от това къде е монтирана при различните двигатели , от това дали е предназначена за работа с оловен бензин,от това дали е за работа с катализатор или без,различни работни температури и др.фактори..което според мен ще доведе до по-различна работа на сондата...
-подгряването има голямо значение-не го пренебрегвай

Моя съвет е:
Така и така ше даваш пари,вземи си оригинална за твоя двигател.
Ако ти е без пари-взимай преправяй -ще стане но друг е въпроса как ще работи.

И при мен случая е такъв,платих си за оригинална,но сложиха друга(за 16 клапанов мотор) понеже нямали в момента,правиха сума снадки по кабелите(без да запояват естествено),разколачиха куплунгите понеже не пасват.....и в крайна сметка не успяха да докарат нормата на изгорелите газове до нармални стойности...за мен останаха съмненията в работоспособността на сондата,повишения разход на гориво(малко но дразни) и проблеми с прегледите пред КАТ :evil:

Успех!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: К.Одаджийски и 41 госта