Корите под двигателя

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Корите под двигателя

Мнениеот ikonoma » Нед 20 яну 2008 11:10


Здравейте!
Имам следния въпрос към вас. Възможно ли е на кола с бензинов мотор да се сложи кора от дизелов? Става въпрос за Golf 4, Bora, Golf 5. Те са същите като на Skoda Octavia.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Нед 20 яну 2008 11:26


Що да не може?!
Само провери откъде минава насрещния въздушен поток!
И дали кората няма да пречи на охлаждането на двигателя.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Нед 20 яну 2008 11:47


Iavor написа:Що да не може?!
Само провери откъде минава насрещния въздушен поток!
И дали кората няма да пречи на охлаждането на двигателя.

Няма много общо между кората и охлаждането на двг.
По скоро кората подобрява загряването,
пази двг по-чист и предпазва от удари по картера.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Нед 20 яну 2008 12:57


Iavor написа:Що да не може?!
Само провери откъде минава насрещния въздушен поток!
И дали кората няма да пречи на охлаждането на двигателя.

Няма проблем за въздушния поток. Само не знам дали монтажните и отвори и формата и ще станат на бензинов двигател. Кората на дизела покрива целия двигател, а на бензиновия само половината.
В момента нямам никаква и предпочитам да сложа от дизелов, ако става.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Нед 20 яну 2008 13:01


Asen_D написа:
Iavor написа:Що да не може?!
Само провери откъде минава насрещния въздушен поток!
И дали кората няма да пречи на охлаждането на двигателя.

Няма много общо между кората и охлаждането на двг.
По скоро кората подобрява загряването,
пази двг по-чист и предпазва от удари по картера.

Щом ще се правим на разбирачи...
Кората не може да предпази от удар картера.Защото е или от стъклопласти,или-от тънка пластмаса.Пука се при удар.
Как няма много общо с охлаждането,а има общо със загряването-това е общ температурен баланс.Щом помага за по-бързо затопляне,значи пречи на охлаждането.Проста логика.
Иначе,гледам,и ти си на мнение,че може да се сложи. :wink:
Ако технологичните отвори саъвпадат.

Последна промяна от Iavor на Нед 20 яну 2008 13:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Нед 20 яну 2008 13:02


Доколкото знам няма да стане .. корите за бензиновите са различни от тези на дизеловите .. а и мисля че при дизела са две кори, а на бенза е една., поне на моя пасат са така ;)


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 20 яну 2008 13:02


Iavor написа:
Asen_D написа:
Iavor написа:Що да не може?!
Само провери откъде минава насрещния въздушен поток!
И дали кората няма да пречи на охлаждането на двигателя.

Няма много общо между кората и охлаждането на двг.
По скоро кората подобрява загряването,
пази двг по-чист и предпазва от удари по картера.

Щом ще се правим на разбирачи...
Кората не може да предпази от удар картера.Защото е или от стъклопласти,или-от тънка пластмаса.Пука се при удар.
Как няма много общо с охлаждането,а има общо със загряването-това е общ температурен баланс.Щом помага за по-бързо затопляне,значи пречи на охлаждането.Проста логика.
Иначе,гледам,и ти си на мнение,че може да се сложи. :wink:

Явор ми открадна мнението :lol:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Нед 20 яну 2008 13:04


Крадец съм си аз! :wink:


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Нед 20 яну 2008 13:15


Ето ги, така изглеждат корите на дизеловата и бензиновата.
http://skodaoctavia.hit.bg/kora1.JPG
http://skodaoctavia.hit.bg/kora2.JPG
Вчера ходихме до една автоморга, казаха, че имат от Audi A3, обаче били затиснати и не можели да ги извадят. А ако не стане от дизел само ще се набутаме, защото не приемат обратно.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 20 яну 2008 13:20


ikonoma написа:Ето ги, така изглеждат корите на дизеловата и бензиновата.
http://skodaoctavia.hit.bg/kora1.JPG
http://skodaoctavia.hit.bg/kora2.JPG
Вчера ходихме до една автоморга, казаха, че имат от Audi A3, обаче били затиснати и не можели да ги извадят. А ако не стане от дизел само ще се набутаме, защото не приемат обратно.

И какъв беше смисъла от темата, след като сам можеше да си отговориш на въпроса?


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Нед 20 яну 2008 13:28


До колкото съм виждал кората на дизеловият мотор отпред влиза в бронята, тъй че едва ли броните на Bora Golf 4 (5), Octavia са еднакви, щом си с Bora търси си за нея, за чисто нова не дей и да питаш, аз на времето си търсих за Голфа и попитах в Юнитрейд, обявиха ми цена от 380 лв, сега не мисля че ще е по евтина, но ако ти се дават пари - Успех ;)


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Нед 20 яну 2008 13:36


trunner написа:
ikonoma написа:Ето ги, така изглеждат корите на дизеловата и бензиновата.
http://skodaoctavia.hit.bg/kora1.JPG
http://skodaoctavia.hit.bg/kora2.JPG
Вчера ходихме до една автоморга, казаха, че имат от Audi A3, обаче били затиснати и не можели да ги извадят. А ако не стане от дизел само ще се набутаме, защото не приемат обратно.

И какъв беше смисъла от темата, след като сам можеше да си отговориш на въпроса?

Сега ти ми открадна отговора! :wink:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 20 яну 2008 13:39


Връщам си, отмъстителен съм аз :lol:


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Нед 20 яну 2008 14:16


trunner написа:
ikonoma написа:Ето ги, така изглеждат корите на дизеловата и бензиновата.
http://skodaoctavia.hit.bg/kora1.JPG
http://skodaoctavia.hit.bg/kora2.JPG
Вчера ходихме до една автоморга, казаха, че имат от Audi A3, обаче били затиснати и не можели да ги извадят. А ако не стане от дизел само ще се набутаме, защото не приемат обратно.

И какъв беше смисъла от темата, след като сам можеше да си отговориш на въпроса?

Не съм си отговорил на въпроса, защото не съм ги виждал на живо нито на бензиновата, нито на дизеловата. Само на тези снимки. А по каталожен номер са различни.


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Пон 21 яну 2008 17:41


Разрови се малко,скоро имаше 2 теми по въпроса -мисля ,че бяха в подфорум голф и дизелови.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: К.Одаджийски и 41 госта