Втулки за джанти

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Втулки за джанти

Мнениеот parno » Вто 19 фев 2008 21:57


за халумин джанти иде реч.....въпроса ми е освен да си слагам по-лесно джантата за друго вършат ли работа :roll:




Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Вто 19 фев 2008 22:29


Да да не ти бият гумите,все едно нямаш баланс.
Имаше още такива теми.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 19 фев 2008 23:44


Според мен-НЕ!
Джантите и гумите не "тупкат" заради това че не залепват плътно на централния отвор!!!Все пак се стягат на 4 (или 5) места !
Карах Полото с джанти с доста по-голям вътрешен отвор-нямах проблеми 2 сезона...
Карам Опела си с джанти от ФВ-нямам никакви проблеми...За мен това си е легенда!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 19 фев 2008 23:49


Ако нямаше смисъл от втулки, и изобщо ако централния отвор нямаше никакво значение, то нямаше да има различни джанти, нали така? Всички с еднакво между болтово разстояние щяха да се правят с еднакъв /най-големия/ централен отвор и пасват на всички. Да, ама май не е така. Освен ако това с втулките не е някаква световна конспирация, ама май и това не е така. Хората са го измислили, освен това едни други хора препоръчват да се слагат при разлика с оригиналните джанти. Все пак добре е джантата да ляга точно и сравнително добре да прилепва.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 19 фев 2008 23:50


точно там е работата ....според някой са си задължителни а за някой е мит....реших тук да се допитам ама тук явно е същото :?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 19 фев 2008 23:51


Отговорът е следният - ако си сложиш няма да те заболи. Така че по-добре с тях, отколкото без.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Сря 20 фев 2008 0:02


Аз съм карал известно време без втулки - нямаше никакви проблеми, нямаше биене, но си направих и си сложих, за да знам че всичко е както трябва да бъде.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 20 фев 2008 0:09


dobrinb написа:...

Не споря с никой...просто споделям лично мнение обосновано на опита ми
Карал съм на една и съща кола летите джанти и с втулки и без-разлика няма...Колата се кара от много хора и постоянно!Абе-"линейка"...
Моя опит с летите джанти на Полото показа същото!
Личното ми мнение е че тези пластмасови "втулки" са набутвация и не помагат особено...а само пречат...Пак повтарям-лично мнение!
За всичкото което написа си абсолютно прав...ама...ти не караш колата си(съжалявам за пасата междудругото-дано всичко се нареди...Пожелавам ти по-нова и по-хубава кола!!!)само на централен отвор,нали?Стягаш здраво болтовете и тва е...,нали???
То и затова болтовете се стягат през един-точно за да няма дебалансиране получено от неправилното прилепване на джантата към диска(барабана)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 20 фев 2008 0:41


т.е. с тях без тях все тая


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Сря 20 фев 2008 0:45


Smoke написа:т.е. с тях без тях все тая

според мен не е все тая - джантата ще легне много по-плътно. Иначе голямото натоварване отива на болтовете


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Сря 20 фев 2008 0:59


От личен опит,карал съм една и съща кола без втулки и тресеше,после и сложих и спря да тресе.На един приятел по същия начин.Незнам за другите,но това са мойте наблюденя. :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 20 фев 2008 1:43


хора, някой от вас да ми обясни защо руснака не е направил главината (диск, барабан) да има за централен отвор, говоря за Алекото, то няма по задание такива главини, всичко се държи на 4 болта!!! :shock


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 20 фев 2008 9:12


хората-конструктори са си го сметнали, най-вече за броя, делителния диаметър и диаметъра на болтовете/шпилките. също така трябва да ляга на централния отвор, че като тресне в една дупка от динамично натоварване стигащо до няколко тона кво може да стане според вас?
я си прочетете в учебниците по автомобили и кари :idea:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 20 фев 2008 9:17


мисля да си направя при стругар стоманени такива....взех едни джанти ама даже не съм ги и поглеждал как са нещата с тия втулки :oops:
за влизането в дупка до някъде е така защото все пак ще има по-голяма упора...ама....няма ли някаква вероятност тази втулка да литне при по-висока скорост :roll:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 20 фев 2008 9:34


Smoke написа:няма ли някаква вероятност тази втулка да литне при по-висока скорост :roll:

Никаква :lol: Втулката е от вътрешната страна на джантата, притисната към главина и т.н. Просто няма как да стане. Те дори в някои случаи едва се махат с нож или отверка...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта