
Втулки за джанти
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Втулки за джанти
за халумин джанти иде реч.....въпроса ми е освен да си слагам по-лесно джантата за друго вършат ли работа 

Според мен-НЕ!
Джантите и гумите не "тупкат" заради това че не залепват плътно на централния отвор!!!Все пак се стягат на 4 (или 5) места !
Карах Полото с джанти с доста по-голям вътрешен отвор-нямах проблеми 2 сезона...
Карам Опела си с джанти от ФВ-нямам никакви проблеми...За мен това си е легенда!
Джантите и гумите не "тупкат" заради това че не залепват плътно на централния отвор!!!Все пак се стягат на 4 (или 5) места !
Карах Полото с джанти с доста по-голям вътрешен отвор-нямах проблеми 2 сезона...
Карам Опела си с джанти от ФВ-нямам никакви проблеми...За мен това си е легенда!
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако нямаше смисъл от втулки, и изобщо ако централния отвор нямаше никакво значение, то нямаше да има различни джанти, нали така? Всички с еднакво между болтово разстояние щяха да се правят с еднакъв /най-големия/ централен отвор и пасват на всички. Да, ама май не е така. Освен ако това с втулките не е някаква световна конспирация, ама май и това не е така. Хората са го измислили, освен това едни други хора препоръчват да се слагат при разлика с оригиналните джанти. Все пак добре е джантата да ляга точно и сравнително добре да прилепва.
dobrinb написа:...
Не споря с никой...просто споделям лично мнение обосновано на опита ми
Карал съм на една и съща кола летите джанти и с втулки и без-разлика няма...Колата се кара от много хора и постоянно!Абе-"линейка"...
Моя опит с летите джанти на Полото показа същото!
Личното ми мнение е че тези пластмасови "втулки" са набутвация и не помагат особено...а само пречат...Пак повтарям-лично мнение!
За всичкото което написа си абсолютно прав...ама...ти не караш колата си(съжалявам за пасата междудругото-дано всичко се нареди...Пожелавам ти по-нова и по-хубава кола!!!)само на централен отвор,нали?Стягаш здраво болтовете и тва е...,нали???
То и затова болтовете се стягат през един-точно за да няма дебалансиране получено от неправилното прилепване на джантата към диска(барабана)
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
хората-конструктори са си го сметнали, най-вече за броя, делителния диаметър и диаметъра на болтовете/шпилките. също така трябва да ляга на централния отвор, че като тресне в една дупка от динамично натоварване стигащо до няколко тона кво може да стане според вас?
я си прочетете в учебниците по автомобили и кари
я си прочетете в учебниците по автомобили и кари

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта