Питане за масло по кората под двигатела.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Питане за масло по кората под двигатела.

Мнениеот alexkoleff » Нед 09 мар 2008 19:46


здрасти банда, имам един въпрос към Вас и съм убеден, че ще ми помогнете. Колата ми е Бора 2000г, 1,6SR-101ps. Преди 2 дена видях, че по кората имам маслено петно. Преди 1000км сменях всички консумативи (масла, ремъци и др.). Мисля си дали може, като са сменяли маслото на двигателя да са подляли и да са изпали кората. Забелязах също, че едната връзка над кората е омалсена и има вариант от там да капе, но пък според мен неможе от там да се получи това голямо петно. Проблема е, че незнам каква е тази връзка-над нея виждам, че има някакъв датчик.
Петното не е прясно според мен, но не се знае.
Моля ви кажете ми каква е тази връзка (с датчика) и къде се намира пробката за източване на маслото от картера и дали според вас може от източването да е подляло.
Благодаря Ви предварително.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Искам само да добява, че това което се вижда е ангренажният ремък.

RESPECT




Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот disela » Нед 09 мар 2008 20:05


семеринги на коляновия вал ..


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Нед 09 мар 2008 21:37


disela написа:семеринги на коляновия вал ..

Що говориш глупости... :evil:
Имах подобен да не кажа същия проблем и се оказа дифтунга на хидравличната помпа.
Трябва да следиш от кое масло имаш загуби,и тогава пак пиши


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 09 мар 2008 21:54


същото петно....винаги е свежо...опръскани са ми скоростите....нямам загуба на масло.... :? гледаха. мислиха....чудиха се....2ма не лоши майстори и не намериха проблема...


Потребителски аватар
d0ct0ra
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d0ct0ra » Нед 09 мар 2008 22:38


И аз имам подобен проблем ама на мен ми е от рейката и ми се губи по малко от хидравличното масло и някой щастлив ден ще трябва да я правя .


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Мнениеот alexkoleff » Нед 09 мар 2008 23:33


Благодаря Ви за отговорите.
Искам да добавя още нещо: прави ми впечатление, че маслото на щеката за мерене е над MAX. В началото си мислех, че маслото не се е оттекло или аз не го меря както трябва, защото го мерих на топъл двигател, но днес пак го измерих след като не съм палил колата 5 дена и пак беше над MAX. Маслото го сменях в представитела на VW във Варна-Автотрейд и не допускам да са ми наляли повече масло от колкото трябва, но знае ли човек. Дали може наистина да изхвърля масло ако са ми наляли повече масло от колкото трябва и как по друг начин да се уверя, че е така(освен от щеката), какви поразии могат да станат ако за направили тази мизерия. Предната седмица навътрях 700км и според мен петното не се е "освежило". Същото така забелязах, че връзката която е отдясно на ангренажа е омаслена-тя каква връзка е и има ли възможност да изтича от там. Направих снимките след като я зачистих и на снимките изглежда чиста, но не беше.
Искам пак да спомена, че според мен петното е старо и според мен няма нови течове, но това мога да го кажа само от пръв поглед отпред. Не съм гледал колата отдолу.
Благодаря Ви предварително.
Respect.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 10 мар 2008 9:35


Сваляш кората
подлагаш нещо отдолу/примерно велпапе/,
преспиваш
и на сутринта ще ти се изясни :да:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 10 мар 2008 23:27


И вземи го източи да не прецакаш катализатора. Например с маркуче от система и спринцовка от щеката може да пробваш...


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Re: Питане за масло по кората под двигатела.

Мнениеот 20vTurbo » Пон 10 мар 2008 23:51


alexkoleff написа:
Искам само да добява, че това което се вижда е ангренажният ремък.



Искам само да ти кажа, че това което се вижда със сигурност не е ангренажният ремък ами е серпантиненият ремък който минава през серво помпата и динамото. Ангренажа е под кора и е плосък от вън а от вътре има зъбчета.

Относно теча може и да е от снадката на маркучите на серво помпата но така е много трудно да се гадае. Вдигни си колата на някой улей, махни кората и след това гледай от долу и ако искаш снимай пак.


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Мнениеот alexkoleff » Вто 11 мар 2008 19:44


20V Turbo благодаря ти за поправката-приемам я и се извинявам за ламерската грешка от моя страна.
Снадката на маркуча на серво помпата тази която съм показал на снимката ли е, защото и аз имам съмнение, че от там може да има теч-стори ми се омаслена. Зачиситх я и сега ще видя дали пак ще се омалси. Мислих си да посипя малко пясък в/у масленото петно и така ще разбера дали има теч. Не съм заблязъл да има капки масло под колата(колата я спирам на едно и също място-платен паркинг), но пак ще погледна. Мисля си също като са ми сменяли малслото да не са подляли малко по кората. На мен не ми се сваля кората, защото незнам дали пак ще мога да я монтирам-според мен трудно се маха. Аз и без това ще водя колата на майстор да и гледа оборотите на празен ход(типичния проблем май) и ще го накарам да погледне теча, но това най-рано ще стане след месец.
Благодаря Ви за отговорите и ще пиша като разбера от къде е проблема, за да съм полезен и на други.

RESPECT.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 14 мар 2008 1:10


alexkoleff написа:Снадката на маркуча на серво помпата тази която съм показал на снимката ли е, защото и аз имам съмнение, че от там може да има теч-стори ми се омаслена.


Да това което си снимал е, обаче е доста трудно да се отгатне така защото може от някъде да се стича до снадката. За това според мен, първо изчисти кората напълно, след това подсуши снадката и тогава гледай от къде какво ще се покаже.


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Мнениеот alexkoleff » Съб 15 мар 2008 14:34


здрасти, пиша на бързо-казаха ми че може да има изпускане от дифтунга или от гумената тръба, която влиза в хидравличната помпа. Можете ли да ми кажете ако е тръбата лесно ли се намира и колко й е цената.
Благодаря Ви предварително.
RESPECT


Потребителски аватар
drumvarna
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drumvarna » Съб 15 мар 2008 17:04


При мен също имаше теч, и аз като прост музикант доливам масло в двигателя а лампичката продължава да мига.отидох в сервиз и ми казаха че е хидравличната помпа.според мен и при теб е същия проблем!дано не се налага да е сменят , че не е ефтина!оправи го колкото се може по-бързо да не изцапа ангренажният ремък , че не е добре!!
дай инфо като оправиш проблема!


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Мнениеот alexkoleff » Нед 16 мар 2008 13:11


Здравейте, днес успях да намеря майстор(неделя е и ми беше найстина трудно). Качихме я на канал колата и зачистихме проблемната връзка(от снимките). Направих 10-15км като карах на зиг-заг и после като я качихме на канала се оказа, че датчика отгоре пропуска. Той наистина беше лека хлабва и се оказа, че той е проблемния. Ще го сменя и ще напиша дали се е решил проблема.
Някой купувал ли е такъв датчик и дали има предства каква му е цената. Успях да му запиша номера 1J0919/081/40BAR. Порових в нета и в един полски сайто му намерих отинтировъчна цена=105PLN=45-50лв. Не беше същият модел но ставаше и за Бора(така пишеше).

RESPECT


Потребителски аватар
mimi1976
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен
Контакти:

Мнениеот mimi1976 » Пон 07 апр 2008 16:59


може да е от пробката на картера да не ти е сменена дифтунката



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта