TDI <> T
TDI <> T
Дойде време да се сменя колата. Какво ще ми препоръчате? Въпросът ми е към самите двигатели.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
и двете коли не са евтини за поддръжка, и в двата случая трябва да потърсиш читава такава. Ако е 2.5TDI то ще е на много километри, защото е дизелак, а никой не си купува дизелак освен ако не кара много. От друга страна GTI пък не си купуват хора като баща ми, които не подават газ. И в двата случая имаш консуматив турбина, така че трябва да потърсиш старателно хубава кола .. намират се!
След това опира до това какъв тип шофьор си, 1.8T върви повече от 2.5TDI, но и погорява повече, макар да е съвсем приличен разход. Аз карам Golf IV 1.8T, на климатроник като кара жена ми дава 7.5 на 100. Аз съм го докарвал и до 10.1 извън градско. 2.5TDI не знам колко гори, върви добре, но няма нищо общо с 1.8T и то в Golf. Заради килограмите колата просто полудява! Писах преди време, че Audi TT 1.8T quattro (180к.с.) си го отнесох като бръмбар сламка. 240км/ч (на километраж си ги пълни) и то без проблем, същевременно ако след една година ти стане бавно можеш и 400к.с. да го направиш зависи колко пари ще налееш в него. Не, че 2.5TDI неможе да го чипосаш .. но мотора е по-скъп за поддръжка със сигурност!
Преди да взема Golf-а се оглеждах за А4 Avant 1.8T и 2.5TDI, но не успях да намеря в състоянието, което аз исках. Честно казано е труден избор ..
Ако имаш въпроси относно Golf IV 1.8T питай .. може да го видиш другата седмица, ще идвам до София за ден-два и можеш да добиеш преки впечатления как върви, как вози .. Препоръчвам ти го..
След това опира до това какъв тип шофьор си, 1.8T върви повече от 2.5TDI, но и погорява повече, макар да е съвсем приличен разход. Аз карам Golf IV 1.8T, на климатроник като кара жена ми дава 7.5 на 100. Аз съм го докарвал и до 10.1 извън градско. 2.5TDI не знам колко гори, върви добре, но няма нищо общо с 1.8T и то в Golf. Заради килограмите колата просто полудява! Писах преди време, че Audi TT 1.8T quattro (180к.с.) си го отнесох като бръмбар сламка. 240км/ч (на километраж си ги пълни) и то без проблем, същевременно ако след една година ти стане бавно можеш и 400к.с. да го направиш зависи колко пари ще налееш в него. Не, че 2.5TDI неможе да го чипосаш .. но мотора е по-скъп за поддръжка със сигурност!
Преди да взема Golf-а се оглеждах за А4 Avant 1.8T и 2.5TDI, но не успях да намеря в състоянието, което аз исках. Честно казано е труден избор ..
Ако имаш въпроси относно Golf IV 1.8T питай .. може да го видиш другата седмица, ще идвам до София за ден-два и можеш да добиеш преки впечатления как върви, как вози .. Препоръчвам ти го..
Определено обичам да натискам педала и 90HP на троиката нещо не ме кефят. Обичам да карам бързо, но разумно
Ако Golf IV 1,8T гори 9 извън градско е добре. В момента троиката ми гори толкова (бе климатик). Колебанието ми е кое да избера - скъпа поддръжка и нисък разход(A4) или по тънка поддръжка и по-висок разход (Golf). На година навъртам над 50 000км.

- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Краш тестовете обърнаха анкетата наобратно. Погледнете:
http://www.crash-test.org/marques/resul ... olgol_1998
http://www.crash-test.org/marques/resul ... auda4_1997
П.С. Баща ми: Кола се копува за да се кара, а не да се блъска
http://www.crash-test.org/marques/resul ... olgol_1998
http://www.crash-test.org/marques/resul ... auda4_1997
П.С. Баща ми: Кола се копува за да се кара, а не да се блъска

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
В крайна сметка типа ти на каране какъв е -състезател или рационален-с дизела нямаш тръпката на джи ти ай залепяне за седалката-но имаш удоволствието на безгрижие по отношение на поддръжка на двигател-по-ниски обороти-по-бавно износване-икономичност без да се влачиш по пътя-благодарение на турбото и кулера.Лично аз на бензин през живота си няма да съм собственик-дизел форевър Drive bowdown



- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
веселин написа:В крайна сметка типа ти на каране какъв е -състезател или рационален-с дизела нямаш тръпката на джи ти ай залепяне за седалката-но имаш удоволствието на безгрижие по отношение на поддръжка на двигател-по-ниски обороти-по-бавно износване-икономичност без да се влачиш по пътя-благодарение на турбото и кулера.Лично аз на бензин през живота си няма да съм собственик-дизел форевър Drive bowdown![]()
Батка при тоя двигател няма безгрижие по отношение на поддръжката, скъпа е много това не са ти старите печки. Иначе и аз гласувах за Аудито.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Всичко е до късмета-може и за по- малко от година да се съсипе двигателw_smith написа:веселин написа:В крайна сметка типа ти на каране какъв е -състезател или рационален-с дизела нямаш тръпката на джи ти ай залепяне за седалката-но имаш удоволствието на безгрижие по отношение на поддръжка на двигател-по-ниски обороти-по-бавно износване-икономичност без да се влачиш по пътя-благодарение на турбото и кулера.Лично аз на бензин през живота си няма да съм собственик-дизел форевър Drive bowdown![]()
Батка при тоя двигател няма безгрижие по отношение на поддръжката, скъпа е много това не са ти старите печки. Иначе и аз гласувах за Аудито.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта