TDI <> T

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

TDI &lt;&gt; T

Audi A4 2,5 TDI (150HP)
28
49%
VW Golf IV 1,8T (150HP)
29
51%
 
Общо гласове: 57
stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

TDI <> T

Мнениеот stilko » Пет 05 авг 2005 10:35


Дойде време да се сменя колата. Какво ще ми препоръчате? Въпросът ми е към самите двигатели.




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 05 авг 2005 10:50


малко различен клас са тези коли, но ТДИ-то е перфектно - върви много, харчи малко, но не знам защо си се насочил към 2.5!!!!


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Пет 05 авг 2005 11:02


spam за ти препоръчвам колата от аватара ти нооооо......... :D
иначе наистина става въпрос за две съвсем различни коли, дай малко инфо и за години, цени. Аз лично бих ти препоръчал комбинация между двете - BORA 1.9 TDI


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 05 авг 2005 11:05


Така поставен въпроса, и ако можех да си позволя и изхранвам коя да е от двете коли - Аудито...


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пет 05 авг 2005 12:48


и двете коли не са евтини за поддръжка, и в двата случая трябва да потърсиш читава такава. Ако е 2.5TDI то ще е на много километри, защото е дизелак, а никой не си купува дизелак освен ако не кара много. От друга страна GTI пък не си купуват хора като баща ми, които не подават газ. И в двата случая имаш консуматив турбина, така че трябва да потърсиш старателно хубава кола .. намират се!
След това опира до това какъв тип шофьор си, 1.8T върви повече от 2.5TDI, но и погорява повече, макар да е съвсем приличен разход. Аз карам Golf IV 1.8T, на климатроник като кара жена ми дава 7.5 на 100. Аз съм го докарвал и до 10.1 извън градско. 2.5TDI не знам колко гори, върви добре, но няма нищо общо с 1.8T и то в Golf. Заради килограмите колата просто полудява! Писах преди време, че Audi TT 1.8T quattro (180к.с.) си го отнесох като бръмбар сламка. 240км/ч (на километраж си ги пълни) и то без проблем, същевременно ако след една година ти стане бавно можеш и 400к.с. да го направиш зависи колко пари ще налееш в него. Не, че 2.5TDI неможе да го чипосаш .. но мотора е по-скъп за поддръжка със сигурност!

Преди да взема Golf-а се оглеждах за А4 Avant 1.8T и 2.5TDI, но не успях да намеря в състоянието, което аз исках. Честно казано е труден избор ..

Ако имаш въпроси относно Golf IV 1.8T питай .. може да го видиш другата седмица, ще идвам до София за ден-два и можеш да добиеш преки впечатления как върви, как вози .. Препоръчвам ти го..


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Пет 05 авг 2005 18:57


Съгласен съм с доводите на Tomcat. Нещата опират до лични предпочитания и характер. Моя съвет е караш и двете една след друга и която те кефи повече.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 05 авг 2005 19:15


Пуснах вот за Аудито , защото ми е легнало на сърцето Mr Green Fun от бая време , но все си мисля че поддържането му ще е тежко спрямо Голфа. Единствено ако смяташ да му навъртиш няколко "стотачки" на километража и ще си останеш пич в сервиза :!: само тогава бих ти го препоръчал.


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Пет 05 авг 2005 19:32


Определено обичам да натискам педала и 90HP на троиката нещо не ме кефят. Обичам да карам бързо, но разумно :) Ако Golf IV 1,8T гори 9 извън градско е добре. В момента троиката ми гори толкова (бе климатик). Колебанието ми е кое да избера - скъпа поддръжка и нисък разход(A4) или по тънка поддръжка и по-висок разход (Golf). На година навъртам над 50 000км.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 05 авг 2005 19:39


Голф-а :!: :!: :!:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 05 авг 2005 20:20


GTI-ката си е класика в жанра.


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Пет 05 авг 2005 21:21


Краш тестовете обърнаха анкетата наобратно. Погледнете:
http://www.crash-test.org/marques/resul ... olgol_1998
http://www.crash-test.org/marques/resul ... auda4_1997

П.С. Баща ми: Кола се копува за да се кара, а не да се блъска :)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 05 авг 2005 22:54


В крайна сметка типа ти на каране какъв е -състезател или рационален-с дизела нямаш тръпката на джи ти ай залепяне за седалката-но имаш удоволствието на безгрижие по отношение на поддръжка на двигател-по-ниски обороти-по-бавно износване-икономичност без да се влачиш по пътя-благодарение на турбото и кулера.Лично аз на бензин през живота си няма да съм собственик-дизел форевър Drive bowdown :yeaha: :dance:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 05 авг 2005 23:32


веселин написа:В крайна сметка типа ти на каране какъв е -състезател или рационален-с дизела нямаш тръпката на джи ти ай залепяне за седалката-но имаш удоволствието на безгрижие по отношение на поддръжка на двигател-по-ниски обороти-по-бавно износване-икономичност без да се влачиш по пътя-благодарение на турбото и кулера.Лично аз на бензин през живота си няма да съм собственик-дизел форевър Drive bowdown :yeaha: :dance:

Батка при тоя двигател няма безгрижие по отношение на поддръжката, скъпа е много това не са ти старите печки. Иначе и аз гласувах за Аудито.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 05 авг 2005 23:38


На вървене Аудито няма разлика с Голфа но подръжката му е скъпа.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 06 авг 2005 0:12


w_smith написа:
веселин написа:В крайна сметка типа ти на каране какъв е -състезател или рационален-с дизела нямаш тръпката на джи ти ай залепяне за седалката-но имаш удоволствието на безгрижие по отношение на поддръжка на двигател-по-ниски обороти-по-бавно износване-икономичност без да се влачиш по пътя-благодарение на турбото и кулера.Лично аз на бензин през живота си няма да съм собственик-дизел форевър Drive bowdown :yeaha: :dance:

Батка при тоя двигател няма безгрижие по отношение на поддръжката, скъпа е много това не са ти старите печки. Иначе и аз гласувах за Аудито.
Всичко е до късмета-може и за по- малко от година да се съсипе двигател :( Зад воланното устройство-че новите се развалят повече от старите-това си е вярно!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта