Не мога да си изключа алармата
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не мога да си изключа алармата
Хора, какво да правя, сутринта паркирах колата и беше як дъжд и си заключих колата, пуснах алармата, но явно дистанционното се беше намокрило. След час отидох на пазар слизам да изключа алармата - не ще. Дистанционното не бачка. Смених му батерията и заработи, само, че пак не иска да се изключи алармата, въртях там една врътка, после я върнах, но не ще. Сега го разглобих и гледам, че и тая батерия вече е на 9V (от 12). И не бачка дистанционното. Какво да правя, за да изключа алармата. Btw мога да влезна през багажника, там датчика не бачка. Алармата е SUN II.
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лошото е , че въпросната врътка най-вероятно е потенциометър, който променя честотата на излъчване (или кода?) и сега... може би трябва да си вземеш едно столче, сядаш до колата, натискаш бутона и почваш да въртиш, докато улучиш честотата, на която е настроен приемникът на алармата...
Дано да не съм прав, че в това тропично време...
П.П. Алармата по принцип се монтира с бушон - ако го намериш къде е заврян, де - вероятно е някъде отпред под капака. Но не зная дали и имобилайзерът се деактивира.
П.П.П.П. И едни антифони, докато го откриеш
Дано да не съм прав, че в това тропично време...
П.П. Алармата по принцип се монтира с бушон - ако го намериш къде е заврян, де - вероятно е някъде отпред под капака. Но не зная дали и имобилайзерът се деактивира.
П.П.П.П. И едни антифони, докато го откриеш

Последна промяна от valdo на Пет 05 авг 2005 13:24, променено общо 1 път.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не че искам да те плаша ама тези потенциометри са толкова пипкава работа.. особено като говорим и за излъчване на радиовълни... точно с дистанционно не съм си "играл" но с разни там китчета за радиопредаване съм си имал взимане-даване... а в случая нещата са доста по-усложнени.. и с това налучкване не ми се вярва да стане. По-добре се обади на тези които са ти монтирали алармата им и кажи за какво точно иде рече ( може да им спестиш момента с мокренето и отварянето на дистанционното
).

- Jovany
- Мнения: 479
- Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Режи кабелите само на сирената дето е до двигателя и не се занимаваи и утре или в понеделник си я занеси да ти я оправят ти си потроши нервите с тая аларма. 2 кабела после ще се вържат лесно.
Последна промяна от Jovany на Пет 05 авг 2005 14:39, променено общо 1 път.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
pipi_to написа:На всичкото отгоре на един комшия колата нещо алармата му започна да издава странен звук, който не е спирал от половин час, само да не съм му повлиял с мойто прецакано дистанционно.
Предупреди всички комшии довечера преди лягане да си проверят колите дали не са отключени .. че с тия честоти може някой самолет да смъкнеш

Наистина ходи на някой жичкаджия дето слага аларми да ти реши проблема ..
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pipi_to написа:Странно, но дистанционното май се е преебало тотално, щото като сложа батерията и много бързо я изтощава.
Ако си купил батерията от някоя улична сергия, може предварително да ти е изтощена. И като я оставиш малко, без да я ползваш, тя се "посъвзема", и дистанционното после пак я омаломощава.
pipi_to написа:На всичкото отгоре на един комшия колата нещо алармата му започна да издава странен звук, който не е спирал от половин час, само да не съм му повлиял с мойто прецакано дистанционно
Ми май точно това е станало с потенциометърчето

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта