
Откритата версия на Голф 1, наречена Golf Cabriolet(или Typ 155), е произвеждана от 1980 до 1993 (открита версия на Голф 2 не е правена за това Голф 1 Кабриолет е правена до пускането на Golf 3 Cabriolet). Моделът има подсилено шаси, напречен ролл-бар , и много добра визия за тези години.Mk1 Cabriolet е един от модифицираните модели на фабриката на фирмата Karmann, от самото начало до края; Двигателят,окачването и интериорът са на Фолксваген и Karmann има разрешението за слагането им в откритата версия на модела. Гюрукът е имал възможностти за ръчно сгъване и ел.(което разбира се е било по-скъпо)
Timeline:
7 Декември 1976 - Karmann представя прототипа на Голф 1 Кабрио
1 Септември 1978 - Karmann започва произвеждането на Cabriolet-а (18,000 total бройки били направени); първият масово-произведен Голф 1 Кабриолет излезнал от конвейра в този ден.
Март 1979 - Golf 1 Cabriolet бил представен в автомобилното изложение в Женева
Юли 1979 - Започнало продаването на Голфа.Името "Голф" било преименувано на Rabbit за територията на Северна Америка и имал 1.6 литров бензинов двигател
1981 - Първите големи промени били направени: вариянт за поръчка на 1.7литров двигател за Северно Американски пазар.
1982 - Горната рамка била промена(гюрукът е променен да се сгъва до долу ,за по голяма видимост.; багажникът бил променен ,за да има къде да се сгъне тавана.
1983 - Задната седалка е променена и направена да се сгъва; Дебют на моделът "Wolfsburg Edition".
1984 - Много промени били направени: Добавени били странични вежди ,за по-добро изглеждане на колата с широки джанти.(5½J); капацитета на резервоарът увеличен ; бензиновата помпа била промена (1984/5).
1985 - Името било променено за пазара в Северна Америка - "Cabriolet"
1986 - Броните били заменени; Добавен трети стоп(за Американския пазар)
1988 - Промени в естетическия вид: Добавен е нож под бронята и нова предна решетка; Името е сменено с "Cabriolet" за кандаския пазар
1990 - Започва инсталирането на AirBag на шофъорското място.През 1990 това бил единственият модел с монтиран Airbag
24 Юли, 1991 - Кабриолетът получил наградата за най-продаван кабриолет.
23 Април, 1993 - Последният Голф излиза от конвейра .За тези четиринадесет години Karmann е произвел 388,522 кабриолета .Над 100 000 Голфа били продадени само в Америка .Годините от 1984 до 1988 били най-успешни ,като на година били продавани повече от 10 000коли.
Митове и факти:
Митът: Европейския модел имал и дизелов двигател.
Отговор: Нито един модел не е излезнал от фабриката с дизелов двигател.
Митът:Голф 1 Кабриолет е Type 1, Type 17, Type 19, и тн.
Отговор:Голф 1 Кабриолет е Type 155.
Названия и прякори в различните страни:

ПС:В темата ще се добавя всичко намерено за модела
