Разблокиране на спирачки

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Разблокиране на спирачки

Мнениеот wili98 » Чет 25 авг 2005 9:04


Значи по някаква странна причина, италианеца, който е продавал Полото взел че се излъгал и сложил нови предни дискове, и предни накладки.
Това добре, ама проблема идва от това, че едната спирачка задържа малко. т.е. Не се прибира цялото бутало само

Ако го натисна с щанга, че се прибере докрай, ама проблема, е че после като натиснеш спирачки пак ще задържа.

Кажете някакви ефективни начини да се направи профилактика на буталата и челюстите на предните спирачки на машината...

После жената ще ме ие ако ги поравя, щото сега с тези спирачки има /контрол на тръгването по баир :)/ :twisted:
Пиша тук, не в Поло, щото тоз проблем съм сигурен могат да го имат всички колички....




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 25 авг 2005 10:42


Освен от апаратите може да задържа от маркучите /ако са стари, вътре се разлагат/
Иначе сваляш спирачния апарат, вадиш буталцето и гледаш дали не е надрано и т.н. Доколкото знам се минава с много фина шкурка /2000-3000/ Миеш, чистиш и сглобяваш. Трябва да видиш и водачите да не са зацапани, ако има скъсано маншонче.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 25 авг 2005 11:57


Ас имах същият проблем с една от Костенурките, оказа се запушен спирачен маркуч! :wink:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 25 авг 2005 13:16


ако е загрямвано може да блокира цилиндърчето, разглобяваш, почистваш, гледаш да няма скъсано, сменяш спирачната течност цялата, не само с доливане и сега най-тънкия момент - мажеш цилиндърчето със свинска мас (няма равен тоя метод) с грес е гадно, а свинската маск има много добри показатели при определени температури
п.с. не се бъзикам


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 25 авг 2005 15:31


°niksi° написа:Освен от апаратите може да задържа от маркучите /ако са стари, вътре се разлагат/
Иначе сваляш спирачния апарат, вадиш буталцето и гледаш дали не е надрано и т.н. Доколкото знам се минава с много фина шкурка /2000-3000/ Миеш, чистиш и сглобяваш. Трябва да видиш и водачите да не са зацапани, ако има скъсано маншонче.


Доколкото знаеш или си го правил, да не ходя после за нови апарати :) /със шкурката/
За маркучето ще погледна или евентуално ще търся да си купя.. има ли някакви стандарти за тез маркучета, или каквито докопам хидравлични става?

Смених преди време цялата спирачна течност, така че поне това няма да пробвамм.
А за свинската мас ОК ще намажа, ма няма ли да се отмие тази свинска мас от хидр. течност? ух тази хидравлична... спирачна де..

°niksi° - всъщност ти си виновен за това че ми го показа... :)
П.С. Амортесьорите още не са се разпиляли по улиците :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта