Вчера, всъщност днес сутринта се завъртях и си ударих колата в дърво.
Не дай боже никому.
Викнах полиция. Те ми съставиха някакъв документ, който бил нужен за каското. Написаха ми акт за 20 лева.
Та оттук започва трудното, след като ида при застрахователите, трябва да си оправя колата и ето ги въпросите:
(Имам изкривени броня, решетка, счупен фар, капак, спукана гума)
При какъв майстор се ходи за ламарините?
Решетката от морга ли се търси или от автомагазин?
Кажете с няколко думи как да започна ремонта (къде да ида първо, което е най-важно да оправя, за какво трябва да внимавам) и кое място бихте ми препоръчали като цяло.
Благодаря ви предварително,
Дано на никой не му се налага да пита за подобно нещо.
Извинявам се ако има подобна тема, но аз не я открих.
Катастрофа, как да си оправим колата.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Това за колите над 7000 лв, незнам колко е вярно , защото съседите си правят аудито 90 в сервиза на застрахователите - Армеец.Иначе решетката се купува от моргата на Италианеца ( на ъгъла на житница и другят не го знам как се казваше.Автобус 11 върви по него) от там можеш да си купиш и нов капак ако твоят не става за нищо.Фар също можеш да намериш там.Ако не се лъжа фаровете преди година бяха по 40лв, капака около 80, маската незнам.Бронята се лепи и не излиза скъпо.
- teneketo
- Мнения: 442
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бе много драматично ги гледаш ти нещата . Защо нов капак твоя неможе ли да се изправи , а и броните се лепят .
ВИж дали подкалник не си счупил дали коща не си подбил дали предната греда с радиатора не е мръднала въобще има много неща които трябва да погледнеш и тогава да направиш заключение, защото видимото от вън е една част от повредата.
А за БулИнс незнам нямам наблюдения знам обаче , че оставяш колата в техен сервиз и 10 -дни не ти мърдат пък и повече да джиткаш с градския
ВИж дали подкалник не си счупил дали коща не си подбил дали предната греда с радиатора не е мръднала въобще има много неща които трябва да погледнеш и тогава да направиш заключение, защото видимото от вън е една част от повредата.
А за БулИнс незнам нямам наблюдения знам обаче , че оставяш колата в техен сервиз и 10 -дни не ти мърдат пък и повече да джиткаш с градския
- raz0r
- Мнения: 186
- Регистриран на: Пон 27 юни 2005 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ходих при застраховятеля,
Това за 7000 лева е вярно. Моята е под тази сума.
Огледаха и казаха да отида да си взема парите след 20 дни.
За колата:
Един приятел (бивш монтьор) я гледа и каза, че:
1.капака е само леко чукнат и може да се оправи и да се боядиса локално, каза, че спец с някакъв разтворител може да го направи да не си личи.
2. решетката (маската) е почти незасегната.
3. пластмасата под фаровете ще се оправи, не е скъсана никъде.
4. под тази пластмаса има и метална част и тя може да се изправи и пребоядиса.
5. фаровете са за боклука и двата.
6. всичко под капака изглеждало ок, само някакъв тампон за двигателя бил леко чао-чао.
7. и очевидното, една гума спукана (жалко беше почти нова).
8. Двата мигача са оцелели (чудо), че даже и единият светлоотражател на мястото на халогените. Другият - е целнал дървото
Това за 7000 лева е вярно. Моята е под тази сума.
Огледаха и казаха да отида да си взема парите след 20 дни.
За колата:
Един приятел (бивш монтьор) я гледа и каза, че:
1.капака е само леко чукнат и може да се оправи и да се боядиса локално, каза, че спец с някакъв разтворител може да го направи да не си личи.
2. решетката (маската) е почти незасегната.
3. пластмасата под фаровете ще се оправи, не е скъсана никъде.
4. под тази пластмаса има и метална част и тя може да се изправи и пребоядиса.
5. фаровете са за боклука и двата.
6. всичко под капака изглеждало ок, само някакъв тампон за двигателя бил леко чао-чао.
7. и очевидното, една гума спукана (жалко беше почти нова).
8. Двата мигача са оцелели (чудо), че даже и единият светлоотражател на мястото на халогените. Другият - е целнал дървото

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта