Пак за покупка на 6N

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пак за покупка на 6N

Мнениеот POLOver » Чет 25 авг 2005 22:29


Здравейте ФВ фенове. Туй ми е първата тема в този форум, ама дано да не е последна :wink: ...
Та за какво става въпрос - доди времето да сменям оРелчето с нов(стар) автомобил и понеже тенекиджииството не ме привлича, викам да сменя марката. И почнах да зяпам за "народна колица" и то ПОЛО че да мога лесно да го паркирам из центъра. Естествено прочетох де що има статии за четвъртата генерация (+/- пазари и бла бля) и достигнах до следните изводи:
1. Требе да е след 96 - не щото ще е по запазено, а заради нЕкои конструктивни дефекти в първите серии (май нещо за скоростите беше)
2. ДВГ то - 1,4 или 1,6 (1,0 ше мъ дразни, пък 1,3 не го хвалят много??)
По горните приемам секви мнения...
Иии сега малко въпросчета:
1. Досега гледах сигур 10 полота(`95-`97) - на 9 волана, лоста за мигачите и некой копчолък бяха яко, ама ЯКО износени - изглежда като да се люпят парченца от гумата - туй нормално ли е??? Щото както казах имам опит само с опели - Корсака е `86 пък не е толкоз ошмулен?
2. За боята - на две или три(едното беше на СофАвто) лака на покрива/горната част от вратите се люпи - а тва се поправя само с бояйдисване на целия детайл?
3. Има ли значение къде е произведена - Германия/Испания?
4. Съединител - в сравнение с Опел/Рено 25 - супер мек ми се вижда?
и ъъъъ... още хиляда неща са ми в глъвътъ, ноо за първи пост, по-добре да не се увличам :roll:
и разбира се 10х предварително за мненията :wink:




Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пет 26 авг 2005 8:44


добре дошъл
по-добре е да купиш поло 6N
1.4 е оптималния
и аз забелязвам проблема с т. нар. олющване не полотата и четворките
има значение дали е италянка (все пак болшинството са такива)
има също и производството - сам ще си отговориш че производство германия е по-добро
съединители много и различно износени
за тея пари (които се предлагат) се огледай за троика


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 26 авг 2005 9:12


Здрасти колега, чекай и аз да ти напиша някой плюсове и минуси на таз сапунерка. :lol:
Значи, естествено първо ще почна с минусите:
- Малка кола е, следователно мястото е доста мизерно
- Повечето Полота са ограничени като екстри(естествено има и такива с подгряване на седалките, климатик, кожен салон и т.н)

Оптималния двигател според мен за Поло 6Н е 1.4 като кубатура двата му варианта единия е 60кс, който е напълно достатъчен за градско движение , а другия вариант е за по-спортисти хора - 1.4 16В, 100кс...
Като се има предвид, лекото купе, сам си представяш какво правят 100кс с него... :wink:

Естествено ако искаш по-малък разход в града двигателя за теб е 1.1, защото с двигател 1.4 трудно ще свалиш под 6л разход на 100км градско....

Моето лично впечатление за модела Поло, ако съдя по собствената ми кола е че определено бие примерно Пасат , като неаварииност примерно и сега ще ти кажа защо......защото специално за Полотата без екстри няма какво да се развали, няма нито Климатик, нито хидравлика, нито нищо........ :lol: , така че пак опира всичко до личен избор......защото със всяко предимство върви успоредно и недостатък.

За мекия съединител.......в 3-Полота съм се качвал, абсолютно важи същото...
За олюспването, моето специално няма такъв проблем, а и не съм го забелязвал в други коли. :wink:

Така, че ако си търсиш Малка, Проста конструктивно, Гола като пушка сапунерка......но с плюсовете, че въобще забравяш за ремонти и такива неща кола с малък разход.......това е колата за теб. :wink:


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пет 26 авг 2005 9:27


10х за отговора
И аз си мисля че германските са за предпочитане...ама да попитам все пак :)
Относно тройките - за цената си прав (аз съм се ориентирал към сума около 5-5500), но малко са ми големи - колата ще я ползвам основно в града и размер/разход са ми определящи... е сега ако изпадне сносна тройка 1,6(поне) с 5 врати ще сменям класа... А иначе Полото по ми допада като дизайн, пък и откакто един познат с Ауди купе каза за полицейските: "Бах мааму много вървът тия въшки" още повече ги харесвам ;)
За лющенето имаш предвид боята или салона? Щото вече си мисля че това с износените волан/лостчета идва от материала - явно не е траен :shock: ?
Произход - знам че Швейцария е оптимума, обаче разчитам на родните джамбази, а те пазаруват основно от Италия :roll:

уупс. Аз докато напиша и още един колега отговорил :oops:
Ами екстрите за мене са ел. стъкла, хидравлика и централно(имай впредвид че идвам от КорсаА :lol: ) Даже и дигиталния километраж ме кефи ;)
В общи линии си уцелил това, което търся - малко ремонти, много градско...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 26 авг 2005 9:44


Само, че тези на полицаите са 1.4 16V - 100 кс, а те категорично са скъпи.


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пет 26 авг 2005 10:00


brabus написа:Само, че тези на полицаите са 1.4 16V - 100 кс, а те категорично са скъпи.

Това не го знаех :oops:
Мислех че са 1,6...
Все пак надявам се и 1,4i да не е толкоз зле. Всъщност не съм карал нито едно поло от изброените - само се повозих на едно 1,4i и си вървеше горе-доле хубаво. Малкото моторче(~1050 кубика - едни го пишат 1.1 други 1,0) ме притеснява - сравнявам го с една КорсаВ 1,2i, която вървеше като мойта(ама ако кача още 2 ма човека :P )


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 26 авг 2005 10:03


Е тогава вариант за теб е и Поло ГТИ 1.6 16В 120кс.........
Това като ускорение е по-добро и от Голф ГТИ 2.0 115кс......

Въпреки, че аз не съм имал удоволствието да видя още такова. :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 26 авг 2005 10:07


Никой не се родил научен :lol:
Така, това са немските (за тяхния пазар) Поло продавани през 1996 г.
Та 1.4 (нормалното) е 60 кс, а 16V e 100 кс.
За мен най - добрия вариянт е 1.6 - 75 кс., но ти си знаеш най-добре (не знам как вървят като цена)

Version Fuel Transmission Capacity KW/HP Construction period
Polo 45 Servo Sportline Benzin G5 1043 ccm 33/45 07/1996-08/1996
Polo 60 Servo Sportline Benzin G5 1390 ccm 44/60 07/1996-09/1999
Polo 75 Servo Sportline Benzin G5 1598 ccm 55/75 07/1996-09/1999
Polo 64 D Sportline Diesel G5 1896 ccm 47/64 07/1996-09/1999
Polo 45 Comfortline Benzin G5 1043 ccm 33/45 07/1996-08/1996
Polo 45 Servo Comfortline Benzin G5 1043 ccm 33/45 07/1996-08/1996
Polo 60 Servo Comfortline Benzin G5 1390 ccm 44/60 07/1996-09/1999
Polo 75 Servo Comfortline Benzin G5 1598 ccm 55/75 07/1996-09/1999
Polo 64 D Comfortline Diesel G5 1896 ccm 47/64 07/1996-09/1999
Polo 50 Benzin G5 999 ccm 37/50 08/1996-09/1999
Polo 50 Servo Benzin G5 999 ccm 37/50 08/1996-03/1997
Polo 16V Benzin G5 1390 ccm 74/100 08/1996-09/1999
Polo 50 Servo Sportline Benzin G5 999 ccm 37/50 08/1996-09/1999
Polo 50 Comfortline Benzin G5 999 ccm 37/50 08/1996-09/1999
Polo 50 Servo Comfortline Benzin G5 999 ccm 37/50 08/1996-03/1997
Polo 50 Servo XXL Benzin G5 999 ccm 37/50 08/1996-09/1997
Polo 60 Servo XXL Benzin G5 1390 ccm 44/60 08/1996-09/1997
Polo 75 Servo XXL Benzin G5 1598 ccm 55/75 08/1996-09/1997
Polo 64 D XXL Diesel G5 1896 ccm 47/64 08/1996-09/1997
Polo 64 SDI Diesel G5 1896 ccm 47/64 11/1996-12/1997
Polo 16V Colour Concept Benzin G5 1390 ccm 74/100 11/1996-09/1999
Polo 64 SDI Sportline Diesel G5 1896 ccm 47/64 11/1996-12/1997
Polo 64 SDI Comfortline Diesel G5 1896 ccm 47/64 11/1996-12/1997
Polo 64 SDI XXL Diesel G5 1896 ccm 47/64 11/1996-09/1997
Polo 45 Benzin G5 1043 ccm 33/45 10/1994-08/1996
Polo 45 Servo Benzin G5 1043 ccm 33/45 10/1994-08/1996
Polo 75 Servo Benzin G5 1598 ccm 55/75 10/1994-09/1999
Polo 64 D Diesel G5 1896 ccm 47/64 01/1995-09/1999
Polo 60 Servo Benzin G5 1390 ccm 44/60 05/1995-09/1999
Polo 60 Indianapolis Benzin G5 1390 ccm 44/60 05/1995-04/1996
Polo 75 Indianapolis Benzin G5 1598 ccm 55/75 05/1995-04/1996
Polo 64 D Indianapolis Diesel G5 1896 ccm 47/64 05/1995-04/1996
Polo 60 Servo Colour Concept Benzin G5 1390 ccm 44/60 09/1995-09/1999
Polo 75 Servo Colour Concept Benzin G5 1598 ccm 55/75 09/1995-09/1999


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пет 26 авг 2005 10:42


СантбернаР написа:Е тогава вариант за теб е и Поло ГТИ 1.6 16В 120кс.........
Това като ускорение е по-добро и от Голф ГТИ 2.0 115кс......

Въпреки, че аз не съм имал удоволствието да видя още такова. :wink:

мммм определено ми харесва тоя вариант ... за съжаление скромната сума, която мога да отделя няма да покрие такова :cry:
За сега остават 1,4i и 1,6i като водещо е състоянието разбира се. А от поста на Brabus - разликата в моделите само в допълнителното оборудване ли е? Пример:
Polo 60 Servo Sportline Benzin G5 1390 ccm 44/60 07/1996-09/1999
Polo 60 Servo XXL Benzin G5 1390 ccm 44/60 08/1996-09/1997
са с един мотор, но различни екстри?
Всъщност четейки и другите теми из форума ми направи впечатление че ФВ имат голямо разнообразие от мотори (даже прекалено :shock: )


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 26 авг 2005 10:43


Да това е ниво на оборудване, а не разлики в двигателите.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 26 авг 2005 10:54


Какви пари си отделил за тази кола?
http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topm ... f1=details -
интересна обява (с климатик, а това си е нещо много хубаво)


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пет 26 авг 2005 11:11


Хубава оферта 8) , реална, обадих се на човека - не е инвалидна (което се оказва ГОЛЯМ проблем особено при японките), вкарана е `99 от Германия, сменени лагери отпред, накладки и дискове отпред, амортисьори в гаранция отзад, има сервизна книжка. Това за тези които четат форума и са в подобно на моето положение :wink:
10х на Брабус.
Досега не я бях виждал, защото на филтъра в мобилето цъкам "нов внос". Което води до въпроса: Какво е вашето мнение за "нов внос" и вече карана в България кола? Говоря за случай като този - все пак може да приемем че кола на 2-3 мес. си е "нов внос".
А за парите - смятайки около 500-600 лв "консумативни" мога да дам около 5100-200 за гола количка (без аларма и каско), или съответно 5500-700 за "оборудвана" (в смисъл само да сменя маслото :wink: )


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 26 авг 2005 13:50


POLOver написа:Хубава оферта 8) , реална, обадих се на човека - не е инвалидна (което се оказва ГОЛЯМ проблем особено при японките), вкарана е `99 от Германия, сменени лагери отпред, накладки и дискове отпред, амортисьори в гаранция отзад, има сервизна книжка. Това за тези които четат форума и са в подобно на моето положение :wink:
10х на Брабус.
Досега не я бях виждал, защото на филтъра в мобилето цъкам "нов внос". Което води до въпроса: Какво е вашето мнение за "нов внос" и вече карана в България кола? Говоря за случай като този - все пак може да приемем че кола на 2-3 мес. си е "нов внос".
А за парите - смятайки около 500-600 лв "консумативни" мога да дам около 5100-200 за гола количка (без аларма и каско), или съответно 5500-700 за "оборудвана" (в смисъл само да сменя маслото :wink: )



Лично аз предпочитам нов внос........знаеш какво е състоянието на пътищата........

Но като цяло, знаеш очите на 4 като купуваш кола........друго аз лично вече няма да взема кола без сервизна книжка.....за мен това е голям плюс...........трето важно нещо е да не е удрана колата отпред..........
Друго друго това е......ако имаш късмет, в избора на Поло ще има да правиш само Drive в близките 2 години. :wink: и за сервизи ще забравиш. :wink:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 02 сеп 2005 18:32


По въпроса нов внос или от тук - разходите по новия внос са многоооооого, а има и друг момент в чужбина някой решава, че ще продава и кара всичко до последно за да го смениш ти. Ма то като я купиш тука от човек пак няма гаранция, че не е същото. Това купуването на кола на старо е като вървене по въже над пропаст със завързани очи. Пожелавам ти да намериш кола, която само да те радва.


Потребителски аватар
DOG
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 09 сеп 2004 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот DOG » Нед 04 сеп 2005 16:04


Така или иначе купуването на кола от ръка си е жив късмет.И купуването от България и от нов внос си имат и предимства и недостатъци.Купуването на кола от нов внос наистина има предимството,че не е карана по нашите пътища,но пък напоследък част от тях ги пооправиха,пък и цените на консумативите за Поло не са високи.От друга страна повечето от вносителите на коли втора ръка ги возят с автовози.И ако има някакъв кусур не може да се установи по време на пътуването.Иначе 2500-3000 километра път до България са си сериозен тест за колата.И ако по време на този тест нещо се повреди преди да ти я продадат джамбазите трябва да я поправят.Наистина има повечко бягане когато регистрираш кола от нов внос.Аз не бих променял избора си в зависимост от това дали колата е нов внос или не.Това не е толкова важно.По-важно е състоянието на колата.Закарай я в сервиз да я поогледат и тогава решавай.А сервизната книжка е нещо относително.Преди време като търсех кола и питах за сервизна книжка един от познатите ми ми каза :"каква сервизна книжка искаш за колата,на колко километра да е и какво да пише в нея и я имаш!"Така че и това не е нещо категорично сигурно.Просто огледай колата,закарай я в сервиз и ако вътрешния глас ти каже да я вземеш-вземай я!Късмет!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта