WV Polo 1.4 TDI Trendline 80 к.с.
АBS ,клима и т.н.
някой ако има впечатление от двигателя. Как се държи и т.н.
Благодаря на всички Ви за съветите
Мнение за VW Polo
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Направо ти цитирам - Предимства демонстрират по-скоро бензиновите двигатели - при по-сложните в различна степен дизели списъкът с дефекти е по-дълъг. Главната причина за проблемите изглежда са силно натоварените ангренажни ремъци и техните обтягащи ролки. Ако дефектът не бъде открит навреме, има опасност от основен ремонт. Неприятности поради хлабавото си закрепване могат да създадат и водещите колела на ремъка-именно поради това произведените през 2002 ТДИ версии на Поло бяха призовани в сервизите за корекции. Оказва се също, че турбокомпресорът се е превърнал в нещо като консуматив, нуждаещ се от редовна подмяна-именно до такъв извод може да стигне човек, ако съди по незнайния брой турбокомресори, станали жертва на нелегален чиптунинг.
Слаби места:
Електромеханизми на стъклата
Силовото предаване боледува сравнително често. Полуосите, съединителят и хидравличният привод заемат челни места в списъка на повредите.
Климатикът и вентилаторът на отоплението създават проблеми на много собственици.
Ами това е най-същественото от статията. Успех при покупката.
Слаби места:
Електромеханизми на стъклата
Силовото предаване боледува сравнително често. Полуосите, съединителят и хидравличният привод заемат челни места в списъка на повредите.
Климатикът и вентилаторът на отоплението създават проблеми на много собственици.
Ами това е най-същественото от статията. Успех при покупката.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта