Мнение за VW Polo

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hoodlum
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Североизточна България
Контакти:

Мнение за VW Polo

Мнениеот hoodlum » Чет 01 сеп 2005 19:43


WV Polo 1.4 TDI Trendline 80 к.с.
АBS ,клима и т.н.
някой ако има впечатление от двигателя. Как се държи и т.н.
Благодаря на всички Ви за съветите




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 01 сеп 2005 19:47


3цилиндъра 75к.с. алуминиев мотор помпа дюза добър е малко харчи и добре върви


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 сеп 2005 21:21


Кога ще го купуваш?Да не го окепазиш нещо-никва нафта от трактора или комбайна-само Спринт дизел от ОМВ!дА НЕ КАЖЕШ,ЧЕ НЕ СЪМ ТЕ ПРЕДУПРЕДИЛ! :idea:


LiX
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 26 фев 2005 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LiX » Чет 01 сеп 2005 21:36


абе тия 3 цилиндера нещо не ми звучат добре


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 сеп 2005 21:42


Субару Джъсти 3 цилиндъра,ако не се лъжа 1000 кубика ми къса шортите-аз съм 1,6 турбодизел-60 к.с-така че като те подмине въобще няма да чуеш как ти звучи-няк,ва точка на хоризонта ще видиш само-т,ва е помпа дюза bowdown bowdown bowdown


LiX
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 26 фев 2005 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LiX » Чет 01 сеп 2005 21:46


стига бе, никога не бих си купил кола с 3 цилиндера!!! ще се чувствам некъв преееебан!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 сеп 2005 21:51


Арчи малко и върви много-не виждам къде се пр...аваш :!: :?:


Потребителски аватар
hoodlum
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Североизточна България
Контакти:

Мнениеот hoodlum » Чет 01 сеп 2005 21:54


LiX написа:стига бе, никога не бих си купил кола с 3 цилиндера!!! ще се чувствам некъв преееебан!


Защо така!? Дай повече инфо


LiX
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 26 фев 2005 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LiX » Чет 01 сеп 2005 21:55


веселин написа:Арчи малко и върви много-не виждам къде се пр...аваш :!: :?:

е то всяко Поло харчи малко, ма бих си взел Поло с 4 цилиндъра вместо някво с 3


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 сеп 2005 22:03


Сталиновия принцип-нет человек -нет проблем!Нет четв.цилиндър-нет проблем!


LiX
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 26 фев 2005 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LiX » Чет 01 сеп 2005 22:07


веселин написа:Сталиновия принцип-нет человек -нет проблем!Нет четв.цилиндър-нет проблем!

а ако ти се скапе някой от тия 3, на 2 ли ще караш :lol:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 сеп 2005 22:13


Спираме щото ще има утре триене и заключване-загуба на цилиндър не е шега и за колкото и да е цилиндров двигател-освен за тия дето сами се изключват -Майбаха ,S класата и др. :idea:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 01 сеп 2005 22:30


Потърси в Аутобилд имаше 100000км тест, но като цяло май не е много сполучлив модела. Утре ще напиша някои подробности от статията ако имам време


Потребителски аватар
hoodlum
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Североизточна България
Контакти:

Мнениеот hoodlum » Пет 02 сеп 2005 0:15


С нетърпение очаквам поста ти bowdown

Fabia и тя ли е с 3-ри цилиндъра!? Уж VW всичко ? Дали е по-разумен избор?! За цена да няма аналог.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 02 сеп 2005 8:39


Направо ти цитирам - Предимства демонстрират по-скоро бензиновите двигатели - при по-сложните в различна степен дизели списъкът с дефекти е по-дълъг. Главната причина за проблемите изглежда са силно натоварените ангренажни ремъци и техните обтягащи ролки. Ако дефектът не бъде открит навреме, има опасност от основен ремонт. Неприятности поради хлабавото си закрепване могат да създадат и водещите колела на ремъка-именно поради това произведените през 2002 ТДИ версии на Поло бяха призовани в сервизите за корекции. Оказва се също, че турбокомпресорът се е превърнал в нещо като консуматив, нуждаещ се от редовна подмяна-именно до такъв извод може да стигне човек, ако съди по незнайния брой турбокомресори, станали жертва на нелегален чиптунинг.
Слаби места:
Електромеханизми на стъклата
Силовото предаване боледува сравнително често. Полуосите, съединителят и хидравличният привод заемат челни места в списъка на повредите.
Климатикът и вентилаторът на отоплението създават проблеми на много собственици.
Ами това е най-същественото от статията. Успех при покупката.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта