голф 4 1.6 101hp
голф 4 1.6 101hp
какво ще кажете за този двигател. а може ли такъв двигател да е на купе на 3-ка. харесал съм си го и се чудя дали да го взема. ако имате инфо за двигетеля или по точно за 3-ки с такъв двигател от 4-ка. колата е '97 всички екстри.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Много противоречиви мисли за този мотор. Някои го хвалят за икономията, повече от тях пък го плюят заради динамиката ...
Лично моето наблюдение, доколкото съм се качвал на кола с такъв мотор, е че трябва да го държиш в обороти за да се труди нормално.
Има доста теми за него из форума. Използвай търсачката и ще откриеш доста отзиви.
Лично моето наблюдение, доколкото съм се качвал на кола с такъв мотор, е че трябва да го държиш в обороти за да се труди нормално.
Има доста теми за него из форума. Използвай търсачката и ще откриеш доста отзиви.
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Sunny написа:Много противоречиви мисли за този мотор. Някои го хвалят за икономията, повече от тях пък го плюят заради динамиката ...
Лично моето наблюдение, доколкото съм се качвал на кола с такъв мотор, е че трябва да го държиш в обороти за да се труди нормално.
Има доста теми за него из форума. Използвай търсачката и ще откриеш доста отзиви.
к'во му е на динамиката




- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Вярно е че го плюят собствениците на пасати - този мотор изобщо не е за това купе. Но дори и при голф 1,8 90 коня е по-добър мотор от 1,6 101, нищо че е по-стар. При максимален въртящ момент на 4400 об. изобщо не ми говори за динамика, освен ако никога не слизаш под 4000 и тия кончета дето ги има по книга се появяват при 6000 оборота, ако не се лъжа. Това си е типичен изцеден мотор и моето мнение е - не благодаря. Повтарям моето мниение, което не искам да налагам на никой - за всеки влак си има пътници
Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса
Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680

evgenyh написа:дори 1.4 върви добре ако не си състезател
Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса

Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Sunny написа:Вярно е че го плюят собствениците на пасати - този мотор изобщо не е за това купе. Но дори и при голф 1,8 90 коня е по-добър мотор от 1,6 101, нищо че е по-стар. При максимален въртящ момент на 4400 об. изобщо не ми говори за динамика, освен ако никога не слизаш под 4000 и тия кончета дето ги има по книга се появяват при 6000 оборота, ако не се лъжа. Това си е типичен изцеден мотор и моето мнение е - не благодаря. Повтарям моето мниение, което не искам да налагам на никой - за всеки влак си има пътнициevgenyh написа:дори 1.4 върви добре ако не си състезател
Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса![]()
Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680
Доста колеги обаче които не са карали Голф с такъв мотор. Просто във форума са доста повече собствениците на коли с мотори ABS от тези с 1,6 АЕК/АFT За мене от двигателите до 100 к.с. това е най-добрия вариант и си мисля, че доста от колегите са на същото мнение. Далече съм от мисленето тип "кой каквото си има това си хвали" просто двигателя си е доста добър. А не виждам по какво AFT остъпва по цени на конкумативи на ABS. Единствено съм съгласен, че за пасат или Ауди В4 този двигател се оказва малко слабичък (за рейсъри) , но това се отнася и до 1,8 90к.с.
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Sunny написа:Вярно е че го плюят собствениците на пасати - този мотор изобщо не е за това купе. Но дори и при голф 1,8 90 коня е по-добър мотор от 1,6 101, нищо че е по-стар. При максимален въртящ момент на 4400 об. изобщо не ми говори за динамика, освен ако никога не слизаш под 4000 и тия кончета дето ги има по книга се появяват при 6000 оборота, ако не се лъжа. Това си е типичен изцеден мотор и моето мнение е - не благодаря. Повтарям моето мниение, което не искам да налагам на никой - за всеки влак си има пътнициevgenyh написа:дори 1.4 върви добре ако не си състезател
Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса![]()
Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680
нещо си в грешка за данъците - моя е 25лв.





- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да добавя и аз малко по темата. Мойта е с АЕК и съм доста доволен. При данъка си точно на ръба на границата от 74 kw и влизаш в ниската ставка - под 30 лв. Моя го регистрирах май месец и имам да плащам данък 20-тина лева до края на годината. Мотора е подходящ за купето на Г3. Не става за състезания но е добра динамика за нормално каране. На Божурище със зимни гуми, които са по-големи отколкото трябва за модела, и при мокър асфалт даде 19.05 (ако си спомням правилно) секунди. Пускайки се с Г3 Синхро, към края на 400-те метро го настигам. Разхода е в рамките на 9.0-9.6 градско и 6.1-6.6 извънградско при нормално каране.
Карал съм и ABS (за разхода нямам впечатления). Най осезаемата разлика е в оборотите. Когато двата мотора се набират, ABS се чувства по-добре в ниски до средни обороти. АЕК се развърта над 3000 оборота като набира много сериозно и без да губи мощност докато изключи инжекциона някъде след 6500 оборота.
Та мотора чудеса не прави, но много приятен и напълно задоволителен. Не съжалявам че взех АЕК.
Карал съм и ABS (за разхода нямам впечатления). Най осезаемата разлика е в оборотите. Когато двата мотора се набират, ABS се чувства по-добре в ниски до средни обороти. АЕК се развърта над 3000 оборота като набира много сериозно и без да губи мощност докато изключи инжекциона някъде след 6500 оборота.
Та мотора чудеса не прави, но много приятен и напълно задоволителен. Не съжалявам че взех АЕК.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта