
Въпрос за износване на цилиндър при работа без гориво ?
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Въпрос за износване на цилиндър при работа без гориво ?
Интересува ме може ли да се износи един от цилиндрите в 5 цилиндров TDI мотор ако няма подаване на гориво към него и така се кара няколко стотин км.Може ли освен цилиндъра респективно сегментите това да натовари и биелните лагери или коляновия вал при положение че е нарушен баланса на мотора и са се появили вибраций в определени обороти.Въпроса ми е по скоро теоритичен но ми се случи подобно нещо и за това питам има ли опасност или не ? 

-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Въпрос за износване на цилиндър при работа без гориво ?
juli76 написа:Интересува ме може ли да се износи един от цилиндрите в 5 цилиндров TDI мотор ако няма подаване на гориво към него и така се кара няколко стотин км.Може ли освен цилиндъра респективно сегментите това да натовари и биелните лагери или коляновия вал при положение че е нарушен баланса на мотора и са се появили вибраций в определени обороти.Въпроса ми е по скоро теоритичен но ми се случи подобно нещо и за това питам има ли опасност или не ?
За този ТДИ не знам но аз съм се прибирал от софия до русе с ланчата на три цилиндъра . Едната дюза се беше спекла , не съм имал проблем след смяната и , но без едната дюза мотора беше ужасно нестабилен .
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Скъса се тръбичката от помпата към едната дюза и то в 3 през ноща а нафтата се лееше като от фонтан всичко се омаза в двигателното.
Не ме питайте как съм се оправил в тъмницата хубаво че спрях на една бензиностанция и там успях да сплескам тръбичката от към помпата и въпреки че в последствие пак изби успях да свърша работа и да се прибера.
Смятам че не съм загубил много нафта от това.Ще видя проблема може да е в дюзата внезапно да е запекала и от там налягането да е избило в най-слабата точка !?Интересното в случая че дори на 4 цилиндъра мотора работеше учудващо добре и общо взето нямаше голяма загуба на мощност,само едно леко претрисане в определени обороти.


- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
За няколко стотин километра нема проблем.....макар теоретично не е добре.....при нестабилна работа особено на дизел (по-масивни елементи,едрогабаритни и т.н) в коляновия вал се появяват разни сили и вала може да се посучи ако е системно...а и още нещо нафтата при впръскване допълнително маже сигментите но за няколко стотин километра това може и изобщо да не се споменава...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ronin, пич, ако наистина не си сигурен в това което ще кажеш-по добре не го казвай...
как по точно нафтата маже?
знаеш ли в кой момент се впръсква нафтата и как изобщо работи дизела?
защо дизела няма запалителни свещи-помисли върху това...
и още-какво представлява центровката на дизела след като няма запалителни свещи-и върху това също...
как по точно нафтата маже?
знаеш ли в кой момент се впръсква нафтата и как изобщо работи дизела?
защо дизела няма запалителни свещи-помисли върху това...
и още-какво представлява центровката на дизела след като няма запалителни свещи-и върху това също...

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта