Придърпване и прекъсване на Толедо

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
svesve
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 20 окт 2005 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Придърпване и прекъсване на Толедо

Мнениеот svesve » Пет 21 окт 2005 11:01


Предварително се извинявам за това, че колата ми не е vw но все пак е от групата и карантията й е на wv/audi. Знам, че има форум за Сеат ама там не ми отговориха доста време. Ако някой може да ми помогне ще съм благодарен. Използвах и търсачката Ви но не намерих точно същия проблем.
Купих си аз Толедо ама не вервах че проблемите ще почнат веднага. Както си карам и прекъсва, придърпва, гасне, забива муцуна. На празен ход също гасне понякога, имам чувството че харчи доста бензин. Не мога да установя кога точно го прави - когато е студена, топла, ниски обороти, високи обороти - Прави го когато си поиска. Забелязах че и стрелката на температурата не мръдва, явно някой датчик е сдал багажа. Ходих на майстор и смених бензинова помпа - в резервоара и бензинов филтър. Някой да е имал същия проблем? Дали е от инжекцията, някоя дюза или по токовете? Между другото двигателя ми е 1,6 бензин, моноинжекцион. 93-та година 1F. Имам хидравлика на волана и климатик.
Ще се радвам ако някой ми каже какво точно да проверя и дали нещо не мога сам да си сменя или поне да открия проблема. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nikolay1 » Пет 21 окт 2005 11:07


Звучи ми като тампона на инжекциона, често се случва да се скъса, двигателя започва да смуче въздух от там и се появяват споменатите от теб проблеми. (извинявам се ако не съм се изразил точно, ако има въпроси ще се поясня :wink: )


Потребителски аватар
svesve
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 20 окт 2005 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот svesve » Пет 21 окт 2005 11:20


А може ли това да го видя, на пръв поглед и да проверя дали дърпа въздух или трябва да се разглоби инжекциона. Ако ми е тъп въпроса, сори ама хич ме няма в авто-хавите.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 21 окт 2005 11:26


Здрасти, не е проблем, че питаш. Ето ти схема

Изображение

ако е това, за което говори колегата в предишния пост е №11


Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nikolay1 » Пет 21 окт 2005 14:33


Да, точно за това говорех. Запали двигателя и натисни надолу ..... нещата(забравих му името :oops: ) над тампона, след това ги размести на страни и ако забележиш промяна в работата на мотора проблема е ясен.


Потребителски аватар
svesve
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 20 окт 2005 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот svesve » Вто 25 окт 2005 10:27


Има развитие по въпроса.
Ходих през уикенда на майстори, смениха ми дистрибуторната капачка. И колата след като не палеше - след смяната запали. Това много ме зарадва и си мислех че всичко се е оправило ама.....
Отидох на следващия ден и им казах че не е това проблема. Решиха да тестват налягането на бензина. На място показваше добре. Решиха, че трябва да тестват в движение - т.е. когато го прави номера. Тръгнахме и по пътя почна да придърпва - на манометъра показа веднага спад в налягането на половина => проблема идва от горивото. Като отхлаби майстора маркуча за горивото, който влиза в инжекцията и фърляше бензин и въздух. Майстора стигна до зъключението, че помпата не ми е наред и искаше да я сменя с нова - 300 лв. Викам ти луд ли си бе - помпата ми е нова, може да е по-евтина ама все пак е нова. Стигнах до следното заключение: Помпата си е наред, старата също, сега даже съм със нея, просто някъде по системата смуче въздух и преебава цялата работа. след помпата, там където е поплавъка за нивото на бензина има някакви маншончета и тва онова. Може би оттам смуче, миналата седмица ходих извън града и сложих 50 лв. бенз. Тогава може би около 70 км не правеше проблем. Явно като е по-високо нивото на бенза в резервоара и покрива местото където смуче въздух и не може да засмуче въздух и си е наред.
Незнам дали съм прав. Ако някой е имал подобен проблем или знае дали е възможно това което предполагам да сподели. Това е.
Благодаря на brabus i Nikolay1 за инфото и помоща и ако пак помогнат мисля че ще стигне до почерпка работата.
:)


Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nikolay1 » Чет 27 окт 2005 23:11


И все пак погледна ли тампона за който ти казахме?


Потребителски аватар
Tihon
Мнения: 309
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Студград :D

Мнениеот Tihon » Съб 29 окт 2005 19:10


Виж приятелю, не разбирам конкретния случай, но по асоциации по марката, моя позната имаше проблеми с компресора на Толедото си - даже съм бил свидетел, как набира и забива - компресора се изключва...


Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Придърпване и прекъсване на Толедо

Мнениеот Nikolay1 » Пон 31 окт 2005 16:46


svesve написа:Между другото двигателя ми е 1,6 бензин, моноинжекцион. 93-та година ....


Какви компресори те гонят ???


Потребителски аватар
svesve
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 20 окт 2005 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот svesve » Пон 31 окт 2005 18:03


Да погледнах тампона за който ми казахте, пробвах да го мърдам, клатя и т.н. ама никаква промяна. Не е от там. Сега съм със пълен резервоар и 3 дена карам без проблем. Ама никакъв проблем, дори едно придърпване няма. Да не говорим за гаснене и т.н. И съм почти сигурен че като намалее бенза под половината резервоар и ще прави пак номера. Явно нещо след помпата е проблема, или самата помпа като е потопена изцяло и не загрява, примерно. Сега съм със старата помпа пак си я сложих нея, поне е оригиналната. 200 км съм изминал с резервоар над половината и нито веднъж придърпване, това е. Може и да съм най-босия в авто хавите ама поне логика не ми липсва. Тва е. Някакви идеи? Не месля че трябва да оставя така нещата. Трябва да се оправи все пак.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта