Предварително се извинявам за това, че колата ми не е vw но все пак е от групата и карантията й е на wv/audi. Знам, че има форум за Сеат ама там не ми отговориха доста време. Ако някой може да ми помогне ще съм благодарен. Използвах и търсачката Ви но не намерих точно същия проблем.
Купих си аз Толедо ама не вервах че проблемите ще почнат веднага. Както си карам и прекъсва, придърпва, гасне, забива муцуна. На празен ход също гасне понякога, имам чувството че харчи доста бензин. Не мога да установя кога точно го прави - когато е студена, топла, ниски обороти, високи обороти - Прави го когато си поиска. Забелязах че и стрелката на температурата не мръдва, явно някой датчик е сдал багажа. Ходих на майстор и смених бензинова помпа - в резервоара и бензинов филтър. Някой да е имал същия проблем? Дали е от инжекцията, някоя дюза или по токовете? Между другото двигателя ми е 1,6 бензин, моноинжекцион. 93-та година 1F. Имам хидравлика на волана и климатик.
Ще се радвам ако някой ми каже какво точно да проверя и дали нещо не мога сам да си сменя или поне да открия проблема. Благодаря предварително.
Придърпване и прекъсване на Толедо
- svesve
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 20 окт 2005 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Има развитие по въпроса.
Ходих през уикенда на майстори, смениха ми дистрибуторната капачка. И колата след като не палеше - след смяната запали. Това много ме зарадва и си мислех че всичко се е оправило ама.....
Отидох на следващия ден и им казах че не е това проблема. Решиха да тестват налягането на бензина. На място показваше добре. Решиха, че трябва да тестват в движение - т.е. когато го прави номера. Тръгнахме и по пътя почна да придърпва - на манометъра показа веднага спад в налягането на половина => проблема идва от горивото. Като отхлаби майстора маркуча за горивото, който влиза в инжекцията и фърляше бензин и въздух. Майстора стигна до зъключението, че помпата не ми е наред и искаше да я сменя с нова - 300 лв. Викам ти луд ли си бе - помпата ми е нова, може да е по-евтина ама все пак е нова. Стигнах до следното заключение: Помпата си е наред, старата също, сега даже съм със нея, просто някъде по системата смуче въздух и преебава цялата работа. след помпата, там където е поплавъка за нивото на бензина има някакви маншончета и тва онова. Може би оттам смуче, миналата седмица ходих извън града и сложих 50 лв. бенз. Тогава може би около 70 км не правеше проблем. Явно като е по-високо нивото на бенза в резервоара и покрива местото където смуче въздух и не може да засмуче въздух и си е наред.
Незнам дали съм прав. Ако някой е имал подобен проблем или знае дали е възможно това което предполагам да сподели. Това е.
Благодаря на brabus i Nikolay1 за инфото и помоща и ако пак помогнат мисля че ще стигне до почерпка работата.

Ходих през уикенда на майстори, смениха ми дистрибуторната капачка. И колата след като не палеше - след смяната запали. Това много ме зарадва и си мислех че всичко се е оправило ама.....
Отидох на следващия ден и им казах че не е това проблема. Решиха да тестват налягането на бензина. На място показваше добре. Решиха, че трябва да тестват в движение - т.е. когато го прави номера. Тръгнахме и по пътя почна да придърпва - на манометъра показа веднага спад в налягането на половина => проблема идва от горивото. Като отхлаби майстора маркуча за горивото, който влиза в инжекцията и фърляше бензин и въздух. Майстора стигна до зъключението, че помпата не ми е наред и искаше да я сменя с нова - 300 лв. Викам ти луд ли си бе - помпата ми е нова, може да е по-евтина ама все пак е нова. Стигнах до следното заключение: Помпата си е наред, старата също, сега даже съм със нея, просто някъде по системата смуче въздух и преебава цялата работа. след помпата, там където е поплавъка за нивото на бензина има някакви маншончета и тва онова. Може би оттам смуче, миналата седмица ходих извън града и сложих 50 лв. бенз. Тогава може би около 70 км не правеше проблем. Явно като е по-високо нивото на бенза в резервоара и покрива местото където смуче въздух и не може да засмуче въздух и си е наред.
Незнам дали съм прав. Ако някой е имал подобен проблем или знае дали е възможно това което предполагам да сподели. Това е.
Благодаря на brabus i Nikolay1 за инфото и помоща и ако пак помогнат мисля че ще стигне до почерпка работата.

- Nikolay1
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Придърпване и прекъсване на Толедо
svesve написа:Между другото двигателя ми е 1,6 бензин, моноинжекцион. 93-та година ....
Какви компресори те гонят ???
- svesve
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 20 окт 2005 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Да погледнах тампона за който ми казахте, пробвах да го мърдам, клатя и т.н. ама никаква промяна. Не е от там. Сега съм със пълен резервоар и 3 дена карам без проблем. Ама никакъв проблем, дори едно придърпване няма. Да не говорим за гаснене и т.н. И съм почти сигурен че като намалее бенза под половината резервоар и ще прави пак номера. Явно нещо след помпата е проблема, или самата помпа като е потопена изцяло и не загрява, примерно. Сега съм със старата помпа пак си я сложих нея, поне е оригиналната. 200 км съм изминал с резервоар над половината и нито веднъж придърпване, това е. Може и да съм най-босия в авто хавите ама поне логика не ми липсва. Тва е. Някакви идеи? Не месля че трябва да оставя така нещата. Трябва да се оправи все пак.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта