проблем!!! рестартира се часовника при палене..

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем!!! рестартира се часовника при палене..

Мнениеот tarikat89 » Пон 17 ное 2008 21:49


сложих ксенон..и часовника на километража почна да прави номера..след като го свера няма няма и при паленето си прави някъв си час и не го прави постоянно ..каква може да е причината???

ПП не знам дали темата е за тук..ако модераторите решат да е преместят на правилното място

Последна промяна от tarikat89 на Пон 17 ное 2008 22:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 17 ное 2008 21:59




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 17 ное 2008 22:05


голяма комсумация или заминаваш акумулатор ако не е зареждан скоро...и ако е над 3 годишен.


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Пон 17 ное 2008 22:14


да, заминаващ и идващ нов с по-голям капацитет


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот tarikat89 » Пон 17 ное 2008 22:18


акумулатора е чисто нов на има няма 1 месец .. 77ампера e ..стария акумулатор беше заминал и не ми правеше такива проблеми след слагането на ксенона взе да го прави..а уж по малка консумация на ток с ксенона..


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 17 ное 2008 22:22




tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот tarikat89 » Пон 17 ное 2008 22:32


утре ще проверя бушоните..
начи при мен нещата са следните ..причината не е в акумулатора на 100% (чисто нов го купувах има няма преди 1 месец)

и часовника не се нулира ами става на някъв си произволен за него си час ..1:30-в пове4ето случай...
и се променя само при пускане на фаровете..до колкото забелязах..и не го прави на всяко палене ..пример ако на ден я паля около 5-6 пъти то 2-3 пъти се рестартира...


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 17 ное 2008 22:35


Някоя студена спойка по таблото? Каква е колата, ако не е тайна :roll:


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот tarikat89 » Пон 17 ное 2008 22:39


сеат толедо..но всичко по него е vw освен ламарините :D


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 ное 2008 22:42


Данеби ксенона да изпуска някакъв импулс към електроинсталацията на колата и оттам да ошашква часовника (импуса да е близък до тактовата му честота).Да си забелязал някакви други аномалии?
Пробвай да бучнеш един кондензатор на входа на електрониката за ксенона...да кажем 2000uF за 16 или 25V полярен като си спазиш + и - и виж дали ще се случва пак.
Ако електрониката ти за ксенона има някакъв проблем или просто не е читава е възможно като го забиеш във веригата да се получава някакъв импулс с определена честота в момента,когато си пускаш фаровете и той да ти разстройва часовника (ако да кажем честотата е близка до тактовата на часовника).Пробвай да откачиш електрониката за ксенона и виж дали ще го има проблема.Ако изчезне си купи по един кондензатор да кажем 4700uF (микрофаради) да кажем на 25V полярен т.е. с + и - го бучни на всяка от електрониките в паралел (там,където си си закачил кабелите от старите фарове към електрониката за ксенона като си спазиш поляритета).
Понеже ако проблема е от електрониката на ксенона е въпрос на време да избушиш нещо по електрониката на колата щом импулса е достатъчно як да ти разбазика часовника.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 18 ное 2008 1:00


Колега аз имах този проблем сутрин на студено и ВЛАЖНО, като запаля и се ресетва часовника и след около месец ми се скапа бобината. Смених я и проблема с часовника изчезна.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 18 ное 2008 14:17


Тит.... тит... тит... тииииТ!
Вижте точно време! mhihi

Изображение

Това е миг след едно от паленията на ксеноните ми :lol:

Та малко предистория, пък и въпроси/
Тарикате, градски, ти да не палиш колата на пуснати фарове?!?
Щото тогава те признах за голям разсипник! :lol:
Като дадеш контакт, фаровете тръгват да палят. Като завъртиш, те гаснат, после пак палят... и им се взима здравето! :? Винаги пали с изгасени фарове!
А иначе колегата zfa е най-близо до истината ;)
При пускането на ксеноните в първия момент се появява голям пик, който връща по инсталацията и все намира какво да се шашне. Проблема е в дългите кабели, разположени в снопче един до друг и взаимната индукция м/у тях. При мен, както е виднно, също беше часовника.
Когато ги монтирах проблема го нямаше, защото ги поставих без да развалям преди това направената инсталация с релета и DRL към дългите.
Тъй като в случая този вид DRL няма как да функционира- разглобих системата и си съчетах дневните светлини с мощни (21W) крушки за габаритите, на които им свалям напрежението, така, че да станат 4W, когато ми трябва да светят като габаритни светлини (или когато съм пуснал къси)
Тази снимка е от този момент, когато релетата вече ги нямаше.
Сега отново съм си поставил 2 реленца, които комутират напрежение към ксеноните къси/дълги директно от акумулатора, а дългите кабели към купето, около таблото, напрактика служат само да щракнат релетата.
Естествено- проблема вече го няма ;)


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот tarikat89 » Вто 18 ное 2008 17:25


такааа...неска колата я палих към 5-6 пъти и само 2 пъти ми се промени часовника..единия път от 13:12h стана на 23:12h ..проверих бушоните..не е от тях..

колата винаги я паля и след това пускам фаровете както и след това първо гася фаровете и след това гася колата..самоче както ми обяснявате с тез релета и ДРЛ и кондензатори амааа грам нищо не разбирам ..ако го вида на схема и сички възможни части и там кондензаторчета как се връзват ще успея да го направа инече..просто едно обяснение като за "малоумен" дет се вика :D ...не ме бива много в тоците..

аа и м/у другото колата е ДИЗЕЛ ако има някво значение де..


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Вто 18 ное 2008 22:04


Колега напиши в търсачката "Проблем при палене на ксенон" автор Getoni и чети наволя за същия проблем като твоя.


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот tarikat89 » Вто 18 ное 2008 22:49


Getoni написа:Колега напиши в търсачката "Проблем при палене на ксенон" автор Getoni и чети наволя за същия проблем като твоя.


това хич не ми помогна ..а пък и като гледам се оплаквате че ви давало смущение на компа и от там ви рестартира часовника..ОБАЧЕ моита нафтова печка няма комп :D (ААЗ мотора) и това не го прави на всяко палене на ксенона..на има няма всяко второ трето палене го рестартира и по точно си го прави на някъв си произволен час.. при мен баластите 1ния стои м/у акумулатора и калника а другия м/у въздушния филтър и калника..сичко друго си ми работи добре..при паленето не ми сваля оборотите или да ги дига както се е получило при някои..



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта