Ресурс по време на ангренажен ремък...?!?!?!
Ресурс по време на ангренажен ремък...?!?!?!
Колеги интересува ме дали има някакъв срок, в който да трябва да се смени ангренажния анремък, пък и другите ремъци? Имам предвид че примерно колата не е изминала необходимите километри за смяна, а са минали 4 години откакто е сложен ремъка.
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ресурс по време на ангренажен ремък...?!?!?!
Jetman написа:Колеги интересува ме дали има някакъв срок, в който да трябва да се смени ангренажния анремък, пък и другите ремъци? Имам предвид че примерно колата не е изминала необходимите километри за смяна, а са минали 4 години откакто е сложен ремъка.
На опаковката на ремъка има едно етикетче на което пише кога е произведен и кога му изтича срока на годност (expire date).Ако е метално изделие напр.бензинов филтър пише expire date:none Много продавачи нямат интерес с тези срокове да са запознати потребителите защото всеки като купува ремък ще иска преди 1-2 месеца най-много да е произведен.Това е нещо като DOT-а на автомобилните гуми.Дали ще се монтира или не каучуковото изделие старее и си влошава качествата си ако ще и в супер условия да е съхраняван.
Като си остави човек колата в сервиз да му сменят ремъка аджеба дали ще му кажат новият ремък кога е произведен или пък той сам ще си смъкне защитния капак на ангренажа да види какво са му сложили.На Б3 лесно ракопчаваш защитният капака и гледаш.Но на Б5

- martod
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Колега ! В първият си пост писа, че ремъка ти е на 4-год.......Стареенето на гумата, има 10-годишен период, но когато стои на рафта в магазина......След като се монтира на колата, му дават 3-години, или 100000км.-което дойде по рано........Но понеже нашите пътища са "много хубави", и изобщо няма дупки по които да ти се лашка двигателя, е хубаво смяната да се извършва на по-малко километри(70-80000км.).....Като ти гледам аватара, си с дизел, така че не си прави експерименти, защото клапаните и буталата са много по скъпи от ремъка и ролката-вЕрвай ми......Jetman написа:Аз питам по принцип как стои въпроса, моя не е толкоз стар![]()
Колега passatdriver каква е марката на ремака който си сложил, понеже тези 100к км не могат да не ме впечатлят?
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
Jetman написа:Аз питам по принцип как стои въпроса, моя не е толкоз стар![]()
Колега passatdriver каква е марката на ремака който си сложил, понеже тези 100к км не могат да не ме впечатлят?
ами трябва да вида гаранционната карта но се ми струваше че в сервиза дето ходих баш майстора е работил в юнитрейд и купуваше частите от там беше някакъв ангренажен комплект ще видя и ще ти кажа точно
Jetman написа:.... каква е марката на ремака който си сложил, понеже тези 100к км не могат да не ме впечатлят?
Ремъка за първоначално вграждане завода производител на моят двигател препоръчва да се смени най-късно на 180 000 км.Такъв ремък може да се купи от оторизираните сервизи на Фолкваген и ще е гарантирано оригинален.Цената му обаче и тя е оригинална около 313* лв. (ремък, обтяжна ролка, болт и още някаква джаджа).Именно на картонената му опаковката видях стикерчето с дата на производство и дата до кога е годен. Отделно на самият ремък е щампована датата на производство.
*Става въпрос за ремъка на Б5,5 96kW 2.0 ALT двигател.
- martod
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Късат се колега !....Виждал съм доста такива........И когато се случи на малка скорост, се разминава работата само със смяна на няколко повдигача, понеже им се чупат помпичките, и 2-3 криви клапана.....Но при висока скорост, става мазало......На едно Ауди 100-2.5 TDI- се беше скъсал при 140 км/ч., и му беше скъсало разпределителният вал на две, всички клапани леш, и на две бутала-дупки......nii написа:ангренажния ремък има няколко стоманени въжета импрегнирани в гумата.
не се разтяга и не се къса толкова лесно колкото си мислите
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Замисли се за гаранцията на новите коли - най-масовите са с 2 години гаранция, по гъзарските до 5. Т.е. в най-оптимистичния вариант ако колата ти е много маркова и нова - 5 години е максимума.
Сега, като добавиш, че си си купил "оригинален" ремък, повече от 4 години
е кофти да караш.
Ако искаш съвсем да си вържеш гащите - на 3 сменяй
Сега, като добавиш, че си си купил "оригинален" ремък, повече от 4 години
е кофти да караш.
Ако искаш съвсем да си вържеш гащите - на 3 сменяй

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта