Възможно ли е

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Toledo

Възможно ли е

Мнениеот Toledo » Пет 10 сеп 2004 16:10


да съм сменил гарнитура на глава на 1,9ТД миналата година и сега да ми кажат, че маркуча е твърд, т.е. моторът "надува", т.е. гарнитурата на главата е заминала. Не съм прегрявал колата, температурата е в нормални граници, много рядко ми се включва перката, термостатът ми е сменен. Кво да правя ? Колата си върви добре, няма никакви признаци за нещо нередно. Благодаря предварително на всеки, който може да даде някакъв съвет. :(




Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 10 сеп 2004 16:18


Долна лъжа - само искат да ти вземат кинтите!
И мен се опитваха да ме минат така.

1. Отхлаби леко капачката на преливника на радиатора, не трябва да се стяга яко.
2. Виж дали нямаш въздушен балон и ако да я обезвъздуши

за твое успокоение:

3. Виж дали маслото се пени (по пръчката след като си покарал), ако не се пени си ОК!
4. Виж дали имаш масло в антифриза (там в преливника) - не трябва да има.
Не се плаши предполагам, че само те стряскат
Успех :)


Toledo

Мнениеот Toledo » Пет 10 сеп 2004 16:43


Маслото на пръчката си е нормално черно. От 94г насам това ми е третият дизел, много пъти съм гледал пръчки за масло и не виждам нищо по-различно. С антифриза нещата не стоят така - като отворя капачката и течността не е бистра. Стои като смесена с масло. Това се появи миналата година при смяната на гарнитурата. А като ми капе антифриз от маркуча / аз затова и отидох до сервиза / - петното долу си е чисто, в смисъл само антифриз. :?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 10 сеп 2004 17:42


Като си сменял гарнитурата правихте ли промивка на охладителната система щото ако не сте и ако е пускало от гарнитурата и е било смесило от това сега може да е така. То по принцип май маслото не е ли по-леко от антифриза /само да не бъркам/, ако е така то си седи в казанчето най отгоре и създава впечатлението че всичко е смесено с масло. А и имай в предвид че антифриза и той е мазен.
А харчи ли ти масло, ако не харчи няма какво да му се притесняваш.

P.S. И колега вземи се регистрирай че искам да те питам нещо ама да не кажат че е offtopic


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Съб 11 сеп 2004 9:47


За промивка нямам спомен. Сега ако сменя антифриза, може ли да се направи тази промивка ? Колкото до разхода на масло - доскоро харчеше около 2л на 10х, но сега смених турбото и чакам да видя какво ще стане.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 11 сеп 2004 14:53


Винаги може да се направи промивка, ама трябва да заделиш няколко часа щото си е мудна работа. И както каза Nova отхлаби малко капачката.


Гост

Мнениеот Гост » Съб 11 сеп 2004 15:29


Ще пробвам и с капачката. Баща ми така си кара МБ 2,5Д от една година. Между другото, тая капачка я смених с оригинална от Юнитрейд още като купих колата, щото ми казаха че е с някакъв клапан и трябва да със сигурност да е в ред. Благодаря ви за инфото 8)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 11 сеп 2004 15:35


Ами идеята на клапана е ако нещо се случи и вдигне голямо налягане да може да избие през клапана, а не например да пръсне радиатора или казанчето или радиатора на парното.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Съб 11 сеп 2004 17:24


Еххх и на майка ми да и беше такава капачката...


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 11 сеп 2004 18:18


Тази капачка струва 16 лв, оригинална от Автотрейд и в Юнитрейд трябва да е толкова :wink:


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Съб 11 сеп 2004 18:33


Съветвам те, след като маслото ти се е смесвало с антифриза, да си промиеш добре охладителната система. Преди години карах пасат-1 дизел със спукана някъде вътре глава. Бяха годините по "татово" време, когато нямаше части за западните коли и се караше докато може ;) Та си карах така доливайки постоянно масло докато един не много далечен ден маркучите от охладителната система се сцепиха като мекици. Близко до акъла е, че каучукът на водните съединения не е маслоустойчив и бързо се разяжда от маслото, но кой да се сети. Резултата ти го казах...Като свалих водните съединения отвътре бяха покрити със слой масло, сякаш някой ги бе мазал с грес. Та ако много масло ти е влязло в системата може би е добра идея да свалиш поне маркучите на водната помпа и да ги протъркаш отвътре с парцал до сухо. Ако не те мързи разбира се :lol:


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

СПУКАНА ГЛАВА

Мнениеот Toledo » Пон 13 сеп 2004 9:22


Значи може и главата някъде да се е допукала ! Като я сваляхме имаше някакви малки резки между цилиндрите. Тогава ми казаха, че е нормално при VW-та. :(


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 22 сеп 2004 1:29


Здрасти,начи и аз го имах същия проблем.Охладителната уредба я промивах някъде към една седмица.Налива са вода,една лъжица веро,караш цял ден и вечерта точиш от радиатора,на другата сутрин при напълно студен двигател наливаш пак вода и веро и така към една седмица.Ако не са избистри водата начи не6то не е както трябва. На дизела гарнитурата са притяга на 1000км,а на бензина може да не се притяга.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 22 сеп 2004 8:54


georgy написа:На дизела гарнитурата са притяга на 1000км,а на бензина може да не се притяга.

Това пък за пръв път го чувам. Може ли да ми обясни някой защо се прави това? На всички дизели, или на автомобили по-стари от ХХ години


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

притягане на гарнитура

Мнениеот Toledo » Сря 22 сеп 2004 9:00


На самата гарнитура пишеше кои болтове в каква последователност и колко се стягат. Нямам спомени да е пишело и за допълнително притягане :?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта