
Възможно ли е
Възможно ли е
да съм сменил гарнитура на глава на 1,9ТД миналата година и сега да ми кажат, че маркуча е твърд, т.е. моторът "надува", т.е. гарнитурата на главата е заминала. Не съм прегрявал колата, температурата е в нормални граници, много рядко ми се включва перката, термостатът ми е сменен. Кво да правя ? Колата си върви добре, няма никакви признаци за нещо нередно. Благодаря предварително на всеки, който може да даде някакъв съвет. 

- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Долна лъжа - само искат да ти вземат кинтите!
И мен се опитваха да ме минат така.
1. Отхлаби леко капачката на преливника на радиатора, не трябва да се стяга яко.
2. Виж дали нямаш въздушен балон и ако да я обезвъздуши
за твое успокоение:
3. Виж дали маслото се пени (по пръчката след като си покарал), ако не се пени си ОК!
4. Виж дали имаш масло в антифриза (там в преливника) - не трябва да има.
Не се плаши предполагам, че само те стряскат
Успех
И мен се опитваха да ме минат така.
1. Отхлаби леко капачката на преливника на радиатора, не трябва да се стяга яко.
2. Виж дали нямаш въздушен балон и ако да я обезвъздуши
за твое успокоение:
3. Виж дали маслото се пени (по пръчката след като си покарал), ако не се пени си ОК!
4. Виж дали имаш масло в антифриза (там в преливника) - не трябва да има.
Не се плаши предполагам, че само те стряскат
Успех

Маслото на пръчката си е нормално черно. От 94г насам това ми е третият дизел, много пъти съм гледал пръчки за масло и не виждам нищо по-различно. С антифриза нещата не стоят така - като отворя капачката и течността не е бистра. Стои като смесена с масло. Това се появи миналата година при смяната на гарнитурата. А като ми капе антифриз от маркуча / аз затова и отидох до сервиза / - петното долу си е чисто, в смисъл само антифриз. 

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като си сменял гарнитурата правихте ли промивка на охладителната система щото ако не сте и ако е пускало от гарнитурата и е било смесило от това сега може да е така. То по принцип май маслото не е ли по-леко от антифриза /само да не бъркам/, ако е така то си седи в казанчето най отгоре и създава впечатлението че всичко е смесено с масло. А и имай в предвид че антифриза и той е мазен.
А харчи ли ти масло, ако не харчи няма какво да му се притесняваш.
P.S. И колега вземи се регистрирай че искам да те питам нещо ама да не кажат че е offtopic
А харчи ли ти масло, ако не харчи няма какво да му се притесняваш.
P.S. И колега вземи се регистрирай че искам да те питам нещо ама да не кажат че е offtopic
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Съветвам те, след като маслото ти се е смесвало с антифриза, да си промиеш добре охладителната система. Преди години карах пасат-1 дизел със спукана някъде вътре глава. Бяха годините по "татово" време, когато нямаше части за западните коли и се караше докато може
Та си карах така доливайки постоянно масло докато един не много далечен ден маркучите от охладителната система се сцепиха като мекици. Близко до акъла е, че каучукът на водните съединения не е маслоустойчив и бързо се разяжда от маслото, но кой да се сети. Резултата ти го казах...Като свалих водните съединения отвътре бяха покрити със слой масло, сякаш някой ги бе мазал с грес. Та ако много масло ти е влязло в системата може би е добра идея да свалиш поне маркучите на водната помпа и да ги протъркаш отвътре с парцал до сухо. Ако не те мързи разбира се 


СПУКАНА ГЛАВА
Значи може и главата някъде да се е допукала ! Като я сваляхме имаше някакви малки резки между цилиндрите. Тогава ми казаха, че е нормално при VW-та. 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Здрасти,начи и аз го имах същия проблем.Охладителната уредба я промивах някъде към една седмица.Налива са вода,една лъжица веро,караш цял ден и вечерта точиш от радиатора,на другата сутрин при напълно студен двигател наливаш пак вода и веро и така към една седмица.Ако не са избистри водата начи не6то не е както трябва. На дизела гарнитурата са притяга на 1000км,а на бензина може да не се притяга.
притягане на гарнитура
На самата гарнитура пишеше кои болтове в каква последователност и колко се стягат. Нямам спомени да е пишело и за допълнително притягане 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта