сложих ксенон..и часовника на километража почна да прави номера..след като го свера няма няма и при паленето си прави някъв си час и не го прави постоянно ..каква може да е причината???
ПП не знам дали темата е за тук..ако модераторите решат да е преместят на правилното място
проблем!!! рестартира се часовника при палене..
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
проблем!!! рестартира се часовника при палене..
Последна промяна от tarikat89 на Пон 17 ное 2008 22:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
утре ще проверя бушоните..
начи при мен нещата са следните ..причината не е в акумулатора на 100% (чисто нов го купувах има няма преди 1 месец)
и часовника не се нулира ами става на някъв си произволен за него си час ..1:30-в пове4ето случай...
и се променя само при пускане на фаровете..до колкото забелязах..и не го прави на всяко палене ..пример ако на ден я паля около 5-6 пъти то 2-3 пъти се рестартира...
начи при мен нещата са следните ..причината не е в акумулатора на 100% (чисто нов го купувах има няма преди 1 месец)
и часовника не се нулира ами става на някъв си произволен за него си час ..1:30-в пове4ето случай...
и се променя само при пускане на фаровете..до колкото забелязах..и не го прави на всяко палене ..пример ако на ден я паля около 5-6 пъти то 2-3 пъти се рестартира...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Данеби ксенона да изпуска някакъв импулс към електроинсталацията на колата и оттам да ошашква часовника (импуса да е близък до тактовата му честота).Да си забелязал някакви други аномалии?
Пробвай да бучнеш един кондензатор на входа на електрониката за ксенона...да кажем 2000uF за 16 или 25V полярен като си спазиш + и - и виж дали ще се случва пак.
Ако електрониката ти за ксенона има някакъв проблем или просто не е читава е възможно като го забиеш във веригата да се получава някакъв импулс с определена честота в момента,когато си пускаш фаровете и той да ти разстройва часовника (ако да кажем честотата е близка до тактовата на часовника).Пробвай да откачиш електрониката за ксенона и виж дали ще го има проблема.Ако изчезне си купи по един кондензатор да кажем 4700uF (микрофаради) да кажем на 25V полярен т.е. с + и - го бучни на всяка от електрониките в паралел (там,където си си закачил кабелите от старите фарове към електрониката за ксенона като си спазиш поляритета).
Понеже ако проблема е от електрониката на ксенона е въпрос на време да избушиш нещо по електрониката на колата щом импулса е достатъчно як да ти разбазика часовника.
Пробвай да бучнеш един кондензатор на входа на електрониката за ксенона...да кажем 2000uF за 16 или 25V полярен като си спазиш + и - и виж дали ще се случва пак.
Ако електрониката ти за ксенона има някакъв проблем или просто не е читава е възможно като го забиеш във веригата да се получава някакъв импулс с определена честота в момента,когато си пускаш фаровете и той да ти разстройва часовника (ако да кажем честотата е близка до тактовата на часовника).Пробвай да откачиш електрониката за ксенона и виж дали ще го има проблема.Ако изчезне си купи по един кондензатор да кажем 4700uF (микрофаради) да кажем на 25V полярен т.е. с + и - го бучни на всяка от електрониките в паралел (там,където си си закачил кабелите от старите фарове към електрониката за ксенона като си спазиш поляритета).
Понеже ако проблема е от електрониката на ксенона е въпрос на време да избушиш нещо по електрониката на колата щом импулса е достатъчно як да ти разбазика часовника.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Тит.... тит... тит... тииииТ!
Вижте точно време!
Това е миг след едно от паленията на ксеноните ми
Та малко предистория, пък и въпроси/
Тарикате, градски, ти да не палиш колата на пуснати фарове?!?
Щото тогава те признах за голям разсипник!
Като дадеш контакт, фаровете тръгват да палят. Като завъртиш, те гаснат, после пак палят... и им се взима здравето!
Винаги пали с изгасени фарове!
А иначе колегата zfa е най-близо до истината
При пускането на ксеноните в първия момент се появява голям пик, който връща по инсталацията и все намира какво да се шашне. Проблема е в дългите кабели, разположени в снопче един до друг и взаимната индукция м/у тях. При мен, както е виднно, също беше часовника.
Когато ги монтирах проблема го нямаше, защото ги поставих без да развалям преди това направената инсталация с релета и DRL към дългите.
Тъй като в случая този вид DRL няма как да функционира- разглобих системата и си съчетах дневните светлини с мощни (21W) крушки за габаритите, на които им свалям напрежението, така, че да станат 4W, когато ми трябва да светят като габаритни светлини (или когато съм пуснал къси)
Тази снимка е от този момент, когато релетата вече ги нямаше.
Сега отново съм си поставил 2 реленца, които комутират напрежение към ксеноните къси/дълги директно от акумулатора, а дългите кабели към купето, около таблото, напрактика служат само да щракнат релетата.
Естествено- проблема вече го няма
Вижте точно време!


Това е миг след едно от паленията на ксеноните ми

Та малко предистория, пък и въпроси/
Тарикате, градски, ти да не палиш колата на пуснати фарове?!?
Щото тогава те признах за голям разсипник!

Като дадеш контакт, фаровете тръгват да палят. Като завъртиш, те гаснат, после пак палят... и им се взима здравето!

А иначе колегата zfa е най-близо до истината

При пускането на ксеноните в първия момент се появява голям пик, който връща по инсталацията и все намира какво да се шашне. Проблема е в дългите кабели, разположени в снопче един до друг и взаимната индукция м/у тях. При мен, както е виднно, също беше часовника.
Когато ги монтирах проблема го нямаше, защото ги поставих без да развалям преди това направената инсталация с релета и DRL към дългите.
Тъй като в случая този вид DRL няма как да функционира- разглобих системата и си съчетах дневните светлини с мощни (21W) крушки за габаритите, на които им свалям напрежението, така, че да станат 4W, когато ми трябва да светят като габаритни светлини (или когато съм пуснал къси)
Тази снимка е от този момент, когато релетата вече ги нямаше.
Сега отново съм си поставил 2 реленца, които комутират напрежение към ксеноните къси/дълги директно от акумулатора, а дългите кабели към купето, около таблото, напрактика служат само да щракнат релетата.
Естествено- проблема вече го няма

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
такааа...неска колата я палих към 5-6 пъти и само 2 пъти ми се промени часовника..единия път от 13:12h стана на 23:12h ..проверих бушоните..не е от тях..
колата винаги я паля и след това пускам фаровете както и след това първо гася фаровете и след това гася колата..самоче както ми обяснявате с тез релета и ДРЛ и кондензатори амааа грам нищо не разбирам ..ако го вида на схема и сички възможни части и там кондензаторчета как се връзват ще успея да го направа инече..просто едно обяснение като за "малоумен" дет се вика
...не ме бива много в тоците..
аа и м/у другото колата е ДИЗЕЛ ако има някво значение де..
колата винаги я паля и след това пускам фаровете както и след това първо гася фаровете и след това гася колата..самоче както ми обяснявате с тез релета и ДРЛ и кондензатори амааа грам нищо не разбирам ..ако го вида на схема и сички възможни части и там кондензаторчета как се връзват ще успея да го направа инече..просто едно обяснение като за "малоумен" дет се вика

аа и м/у другото колата е ДИЗЕЛ ако има някво значение де..
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Getoni написа:Колега напиши в търсачката "Проблем при палене на ксенон" автор Getoni и чети наволя за същия проблем като твоя.
това хич не ми помогна ..а пък и като гледам се оплаквате че ви давало смущение на компа и от там ви рестартира часовника..ОБАЧЕ моита нафтова печка няма комп

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта