Въпрос за горива
- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Въпрос за горива
Ако дублирам някоя тема, предварително се извинявам. Не успях да намеря това което търсех.
Та значи тук гледам http://www.lukoil.bg/2_compl-rafin.htm
Има два вида нафта. С 0.001%S (това S сигорно е сяра?) и 0.005%S.
Каква им е разликата? Тази с по-ниското съдържание е по-скъпа.
По-екологична ли е или е за по-екстремни минусови температури?
Та значи тук гледам http://www.lukoil.bg/2_compl-rafin.htm
Има два вида нафта. С 0.001%S (това S сигорно е сяра?) и 0.005%S.
Каква им е разликата? Тази с по-ниското съдържание е по-скъпа.
По-екологична ли е или е за по-екстремни минусови температури?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
във всяко гориво има сяра , по добре е да е по ниско съдържанието , понеже при студен двигател , димните газове са под точката на росата, и сярата буквално си става на сярна киселина, коята прави от изпускателната уредба дроб сърма (с течение на годинките разбира се ) , а да не говорим че корозират и цилиндри клапани и глава ...
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
freestyler911 написа:във всяко гориво има сяра , по добре е да е по ниско съдържанието , понеже при студен двигател , димните газове са под точката на росата, и сярата буквално си става на сярна киселина, коята прави от изпускателната уредба дроб сърма (с течение на годинките разбира се ) , а да не говорим че корозират и цилиндри клапани и глава ...



- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Нож с 2 остриета, градски.
От едната страна, екология, и "опазване" на двигателя и всичко около него. Обаче, от друга страна, се оказва че като няма сяра в горивото (или поне е минерално с изкуствено намалено съдържание), няма кой да смазва частите преди цилиндъра - така че пак си скапваш двигателя (ама го разбираш когато вече е късно). Ама ти е кеф че не си замърсявал
Подобен беше и проблема с биодизела - защо сега никой не говори за него, и не налага да се кара с такова гориво ?
От едната страна, екология, и "опазване" на двигателя и всичко около него. Обаче, от друга страна, се оказва че като няма сяра в горивото (или поне е минерално с изкуствено намалено съдържание), няма кой да смазва частите преди цилиндъра - така че пак си скапваш двигателя (ама го разбираш когато вече е късно). Ама ти е кеф че не си замърсявал

Подобен беше и проблема с биодизела - защо сега никой не говори за него, и не налага да се кара с такова гориво ?

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
theultimate написа:Биодизела е обречен още от идеята - всичките му източници са наземни. От там моментално ще скочат в пъти цените на сумати храни, които се преработват на биодизел. Освен това за да се захрани някакъв сериозен процент коли с биодизел трябват огромни територии от обработваема земя.
Да де ама това го остановиха малко късно...умните глави..

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
gr_kanev написа:Нож с 2 остриета, градски.
От едната страна, екология, и "опазване" на двигателя и всичко около него. Обаче, от друга страна, се оказва че като няма сяра в горивото (или поне е минерално с изкуствено намалено съдържание), няма кой да смазва частите преди цилиндъра - така че пак си скапваш двигателя (ама го разбираш когато вече е късно). Ама ти е кеф че не си замърсявал
Подобен беше и проблема с биодизела - защо сега никой не говори за него, и не налага да се кара с такова гориво ?
Kолегата, незнам какво общо има сярата със смазването , та и със смазването преди горивната камера..... някъде по горивопровода ли ? или дюзите се смазват със сяра .... нелогично
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
freestyler911 написа:Kолегата, незнам какво общо има сярата със смазването , та и със смазването преди горивната камера..... някъде по горивопровода ли ? или дюзите се смазват със сяра .... нелогично
Ами като не знаеш, вземи се поинтересувай, прочети. Никой не се е родил научен. А това, че някой не знае за нещо, съвсем не значи, че то не съществува.
Примерите с горивопровода и дюзите наистина са нелогични, но може да се замислиш за други лочини (и отговорни) места за смазване.

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
freestyler911 написа:и все пак сярата не смазва ниииииииииииищо , ама нищо!!!
От една страна, колкото е по-ниско нивото на сяра в горивото, толкова е по-добре за двигатея и толкова по-добре за маслото, (качествата на маслото се запазват за по-дълъг пробег, както и двигателя, особено по-новите), разбира се, толкова са и по-малко вредните емисии. От друга страна (доколко поне аз съм чел) сярата е нещото, което смазва елементите на горивната помпата, тоест, колко е по-ниско нивото на сярата, толкова по-лошо се смазва горивната помпа (това лесно може да се компенсира с добавки, поне аз така правя).
Де'т се вика, пълно щастие няма, ако е добре за едното, ще е зле за другото и накрая все ние сме прецакани

Ако съм в грешка, някой да ме поправи

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Ванката го обясни достаъчно ясно
Последна промяна от R@do на Вто 23 дек 2008 9:43, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта